IKM uke 18 - 2021

Hei :) jeg henger egentlig i ikm ule 17, og forventet egentlig El i dag (og ikm 2/5) .. men el lar vente på seg, så sniker meg litt inn hit også :)

har fått blinkesmiley på clearblue advanced digital eggløsningstest i 6 dager i dag (fanger opp østrogen, men ikke lh) og strimler har vært helt negative foreløpig.. så tenker jo at det må skje noe ganske snart..

Mammaentil1 - 32 år - b2 - el 19-20.4? - ikm 3.5?

Pp2 foresten :)

Så gøy å følge med på om EL allerede kommer imorgen! Er fortsatt en ca 5-6 dager til her, så gleder meg til å høre! Håper jeg også kan kjenne når egget slipper, eller at det ihvertfall er en forskjell :p
Blir spennende å følge med på deg også:happy::angelic:

Da var stimuleringen gjort, og ovitrelle er satt. Da er vi klare for egguttak, og innsett i slutten av uka. Skrekkblandet fryd! Håper det klaffer, men det skal vel godt gjøres på første runde med ivf :P

Hei :) jeg henger egentlig i ikm ule 17, og forventet egentlig El i dag (og ikm 2/5) .. men el lar vente på seg, så sniker meg litt inn hit også :)

har fått blinkesmiley på clearblue advanced digital eggløsningstest i 6 dager i dag (fanger opp østrogen, men ikke lh) og strimler har vært helt negative foreløpig.. så tenker jo at det må skje noe ganske snart..

Mammaentil1 - 32 år - b2 - el 19-20.4? - ikm 3.5?
Krysser fingrene for at det skjer noe snart :) Pleier du å ha vanlig 28 dagers syklus?

Da var stimuleringen gjort, og ovitrelle er satt. Da er vi klare for egguttak, og innsett i slutten av uka. Skrekkblandet fryd! Håper det klaffer, men det skal vel godt gjøres på første runde med ivf :p
Så spennende! Krysser fingrene <3

Da var stimuleringen gjort, og ovitrelle er satt. Da er vi klare for egguttak, og innsett i slutten av uka. Skrekkblandet fryd! Håper det klaffer, men det skal vel godt gjøres på første runde med ivf :p

Meine eg har lest at 50% lykkes på første runde med ivf:happy: Håper for dere:Heartred

Ble ferdig med mensen på torsdag/fredag. CD7 idag ☺️ Ikke blødd siden fredag, men i HELE dag har jeg hatt veldig vondt i livmora og vært veldig oppblåst. Skikkelig menssmerter liksom. Kvalm og uggen. Spottet også en del brunt etter disse smertene. Noe på gang? EL? Bruker å ha EL på CD 12-14 ca :pompus:

Litt mye fram og tilbake med meg, men jeg har vært hos gyn og hun kunne se at egget slapp i går:angelic: Hurra! Det vil si at IKM blir søndag i uke 17, men jeg henger gjerne litt her sammen med dere -hvis det er okei:)

Hurra! En dag til fruktbar periode starter ifølge app og antydning til EL-slim i dag, det hadde jeg null og niks av forrige syklus. Kanskje kroppen er i mer balanse- forrige mnd var jeg en del syk (har klasehodepine), og måtte ta en del smertestillende. Denne PP har jeg tatt bidronninggele og vært forsiktig med kaffe, sukker og alkohol. Håper!!! :) ha en fin uke alle sammen!

E0819E37-E291-4018-A840-89B0DD6E42D6.jpeg
Endelig fast smiley på digital advanced eggløsningstest og på den er teststreken sterkere enn kontrollstreken..
den nederste er rsfu eggløsningstest..lurer på om det er dårlig fargestoff på de? Men er i hvertfall tydelig stigning på den også i forhold til de tidligere testene jeg har tatt.. så da tipper jeg EL nærmer seg i allefall :)

3 uker siden Cytotec og nesten positiv el-test i dag. Melder meg inn her selv om vi ikke helt vet om vi skal prøve denne PP enda:angelic:

Muumimamma - 33 - b2 - el 20.04 - ikm 03.05

Vis vedlegget 354458 Endelig fast smiley på digital advanced eggløsningstest og på den er teststreken sterkere enn kontrollstreken..
den nederste er rsfu eggløsningstest..lurer på om det er dårlig fargestoff på de? Men er i hvertfall tydelig stigning på den også i forhold til de tidligere testene jeg har tatt.. så da tipper jeg EL nærmer seg i allefall :)
Hmm, er ikke den digitale positiv nå ? Vet ikke hvordan de funker :p isåfall er det jo rart at en er positiv og en er negativ.

Hmm, er ikke den digitale positiv nå ? Vet ikke hvordan de funker :p isåfall er det jo rart at en er positiv og en er negativ.

Jo den digitale er positiv.. er pinnen fra den digitale som ligger i midten. Men hørt flere si at de har fått positiv på babyplan og make sure, mens rsfu bare blir sånn svak.. men den er veldig sterk ifht de jeg har datt tidligere de soste dagene.. så stoler på den digitale.

Back
Topp