EL lar seg vente på her også. Og tiden går så fryktelig sakte. Jobber bare fredag og lørdag denne uken - hjemme med mini ellers. Tester ikveld også selvfølgelig
Her også.. Håper testen blir positiv i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EL lar seg vente på her også. Og tiden går så fryktelig sakte. Jobber bare fredag og lørdag denne uken - hjemme med mini ellers. Tester ikveld også selvfølgelig
Babyplan funker ikke for meg.. skikkelig misfornøyd med de. Både LH og HCG tester. Din test hadde dog en del farge likevel. Testet med make sure denne perioden og de var mye bedre Se vedlegg.
Heia, heia!!Her også.. Håper testen blir positiv i kveld
Ja, og ser good stigning nå! Wuuhu! Men bra du fant et merke som fungerte bedre! Er jo litt greit at det funker! Man blir jo smågal om ikke
Happy humpingDa var min blitt positiv Send meg romantisk støv
Haha Han har skjønt det, han mannen din! Det pleier å funke på han jeg bor med også, men ikke når vi prøver - da føler han seg visst som "ei mjølkeku" eller "avlsokse"Her funker det å bare være naken "Går naken ut av dusjen, gjennom stua. Lite bort i hans retning. og inn på soverommet" Så kommer han som regel etter, hehehe
Du får si at den fruktbare tiden er over og at du bare har lyst heheHaha Han har skjønt det, han mannen din! Det pleier å funke på han jeg bor med også, men ikke når vi prøver - da føler han seg visst som "ei mjølkeku" eller "avlsokse"
Ja, den er litt håpløs sånn! Venter til jeg syns den er tydelig nok ca 10 min?Hvor lang tid venter dere før dere sjekker EL-testen fra babyplan? Etter 5 min er den jo fortsatt rosa og vanskelig å se teststreken ordentlig.
Fakk! Ettåringen har skrikefest i kveld! Kanskje det ikke blir noe ligging her i dag
Hmm jaja. Så lenge j får positiv test snartJa, den er litt håpløs sånn! Venter til jeg syns den er tydelig nok ca 10 min?
Ja, og ser good stigning nå! Wuuhu! Men bra du fant et merke som fungerte bedre! Er jo litt greit at det funker! Man blir jo smågal om ikke
Hos meg på CD12 hadde det gått tregt (ifht første runde med letrozol) så jeg fikk kontrolltime CD16, og da hadde egget allerede sluppet. Gyn ble overrasket over at det hadde gått så fort, og trodde kanskje jeg kom til å trenge mer medisiner for å få follikelen til å vokse/slippe. Så, jeg vil si du har gode sjanser Bare å fortsette med å legge inn aksjer! Krysser fingrene for degDa var jeg vært hos gyn på CD 11 for å sjekke folliklene etter første kur på Letrozol. UL vise bare en dominant follikkel på 14mm. Hun sier det er ideelt med 2-3 av større størrelse. Har i tillegg tynn slimhinne i livmoren per nå i syklusen. Jeg har hatt EL av meg selv før, men da CD 21-26, tenker at det kanskje bare er litt tidlig i min syklus selv om jeg har boostet med Letrozol..? Gyn sier at det fortsatt er en mulighet for at den vokser seg større og at jeg bare skal følge med på el-strimmel de neste dagene. Jeg har ikke mistet håpet på denne runden, heier som bare det på den ene folliklen! Håper også på at slimhinnen vil tykne når EL nærmer seg..
Krysser fortsatt fingrene for denne runden
Hos meg på CD12 hadde det gått tregt (ifht første runde med letrozol) så jeg fikk kontrolltime CD16, og da hadde egget allerede sluppet. Gyn ble overrasket over at det hadde gått så fort, og trodde kanskje jeg kom til å trenge mer medisiner for å få follikelen til å vokse/slippe. Så, jeg vil si du har gode sjanser Bare å fortsette med å legge inn aksjer! Krysser fingrene for deg