Det ble heldigvis tid til humpydumpy på senkvelden, så da er jeg fornøyd med denne rundes innsats! Aksjer dag 11 og 13, sannsynligvis el i dag! Da får det være opp til svømmerne å gjøre resten av jobben
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får ikke til å redigere innlegg, så må legge deg inn når det er fikset Velkommen!Mummimamma22 - 30år - Pp1 - B1 - EL 22/4 - IKM 7/5
Ånei hva skjedde?Stryk meg fra gruppa, det ble avbrutt her. Lykke til alle sammen
For en berg og dalbane
Nei det har ikke skjedd enda.. jeg har testet flere ganger per dag, men ikke lagt inn alt. + bruker å ha veldig smerter.. Bruker ikke være slik, men er på første PP ette MA.. så kroppen tuller littKan det ha skjedd på dag 22? Syns den ser så sterk ut, til tross for low. Merkelig! Pleier det å være sånn for deg?
Ånei hva skjedde?
Legger deg til når jeg får til å redigere innlegg igjen. VelkommenIkognito - 26 - PP 1 - B1 - EL 20/4? - IKM 4/5?
Spennende å endelig få delta her etter å ha vært en nysgjerrig tilskuer en stund
Åå så kjedelig Håper du kommer raskt igang igjen <3 sender deg masse varme tanker <3det var ikke ønskelig utseende på dag 2.. så de gikk i søpla. Så mye for ingenting, avbrutt er kjipt!
God bedringÆsj, jeg har fått feber i dag. Ingen luftveissymptomer og jeg har smak og luktesans, men syns det er litt ekkelt likevel :/