IKM uke 18 - 2021

Jo den digitale er positiv.. er pinnen fra den digitale som ligger i midten. Men hørt flere si at de har fått positiv på babyplan og make sure, mens rsfu bare blir sånn svak.. men den er veldig sterk ifht de jeg har datt tidligere de soste dagene.. så stoler på den digitale.
Hørt mye så dårlig om rfsu! Hadde stolt på den digitale jeg også :wacky:

Hørt mye så dårlig om rfsu! Hadde stolt på den digitale jeg også :wacky:

D42872C4-40CB-433F-8303-E4D53EF8949B.jpeg

Ble så godt som positiv i kveld den der.. men blir det flere prøveperioder, blir det IKKE RSFU strimler nei :arghh::hilarious:

Æsj, man kan jo gå glipp av EL med de testene der hvis man ikke har fler eller tenker noe over det. EL imorgen ca da? Spennende :D Håper det klaffer <3

ja det tror jeg fort man kan gå glipp av med de testene her.. =\ premom ga den testen der «low» også:. Så tror ikke de er noe særlig de testene. Blir ikke de flere ganger for å si det sånn. Regner med el blir i morgen ja :)

Kjenner at eggløsningen er her, eller at den er rett rundt hjørnet! «Bare» å få lokket gubben opp fra hjemmekontoret i kjelleren nå:hilarious: Han er litt vanskelig å få igang for tiden, så tips og triks for å motivere en sliten mann til sengevals tas imot med takk!

CD12 her, aksjer i går, men fremdeles ikke positiv EL-test! Tipper positiv i morgen eller torsdag. Blir vel uansett én runde til med aksjer denne pp, med mindre testen er positiv i kveld

Har dere andre fått ny syklus etter barn? Er vant til å ha el mellom dag 11 og 12, men nå virker det som det er mellom dag 14-16 etter sistemann ble født!! Blir utålmodig av de ekstra dagene:shifty::D

Tror nesten med sikkerhet at EL skjedde rundt lørdagskveld (mye smerter) Vi la inn aksjer lørdagsformiddag, så håper de holder. Blei lite kos både før og etter dette, alltid noe som spolerer. Merker også nå når barna er så pass store er det vanskelig å lure seg unna for litt sengekos :hilarious: så har ikke superstor tru på at det klaffer denne PP.

Uttak i går, og fikk telefon de klinikken i dag.
3 egg er befruktet normalt.. og om vi ikke hører noe innen kl 09:00 i morgen, blir det innsett i morgen :Heartred
Håper jeg får være med dere videre i IKM gruppa her:love2:love2:love2

håper på mange januarbebiser!! :hello2

Jeg lurer på om eggløsningen allerede har funnet sted jeg? Positiv test både strimmel og digital i går , helt blenda i dag, temphopp fra 36,19 i går og 36,53 i dag, og utflod gått over til veldig kremete (sorry info):hilarious:

Jeg bruker digital eggløsningstest, og i dag tidlig (og de siste tre dagene) har den vært negativ. Nå nettopp var den positiv, så da er mitt spørsmål: Når er det best for oss å legge inn aksjer, tro?

Fikk tid rett etter middag i dag, men tenker det kan være smart å gjøre det i morgen også?

Jeg bruker digital eggløsningstest, og i dag tidlig (og de siste tre dagene) har den vært negativ. Nå nettopp var den positiv, så da er mitt spørsmål: Når er det best for oss å legge inn aksjer, tro?

Fikk tid rett etter middag i dag, men tenker det kan være smart å gjøre det i morgen også?
Såvidt jeg har forstått de neste 48 timene som er gulltiden :) Masse lykke til:)

Plis bli positiv snart, a! Dette var langdrygt!!

Vedlegg

• IMG_20210421_075347.jpg
    IMG_20210421_075347.jpg
    6,4 KB · Visninger: 65
Kjenner at eggløsningen er her, eller at den er rett rundt hjørnet! «Bare» å få lokket gubben opp fra hjemmekontoret i kjelleren nå:hilarious: Han er litt vanskelig å få igang for tiden, så tips og triks for å motivere en sliten mann til sengevals tas imot med takk!
Her funker det å bare være naken :laughing002 "Går naken ut av dusjen, gjennom stua. Lite xsmile5 bort i hans retning. og inn på soverommet" Så kommer han som regel etter, hehehe

Stryk meg fra gruppa, det ble avbrutt her. Lykke til alle sammen :Heartred

Plis bli positiv snart, a! Dette var langdrygt!!

Babyplan funker ikke for meg.. skikkelig misfornøyd med de. Både LH og HCG tester. Din test hadde dog en del farge likevel. Testet med make sure denne perioden og de var mye bedre:shy: Se vedlegg.

Vedlegg

• BE9F29DA-3B4C-498E-820D-46ECA170A39F.jpeg
    BE9F29DA-3B4C-498E-820D-46ECA170A39F.jpeg
    29 KB · Visninger: 69
Babyplan funker ikke for meg.. skikkelig misfornøyd med de. Både LH og HCG tester. Din test hadde dog en del farge likevel. Testet med make sure denne perioden og de var mye bedre:shy: Se vedlegg.

jeg begynte med make sure, men hadde bestilt feil, og kun en pakke, så gikk over på rsfu sine strimler for LH, men de var elendig dårlig.. men tror make sure er bra :) :)

EL lar seg vente på her også. Og tiden går så fryktelig sakte. Jobber bare fredag og lørdag denne uken - hjemme med mini ellers. Tester ikveld også selvfølgelig :wacky:

Vedlegg

• 1876A515-823F-4235-8212-A3B12E84A94A.jpg
    1876A515-823F-4235-8212-A3B12E84A94A.jpg
    33,2 KB · Visninger: 59
Back
Topp