Blumelein
Andre møte med forumet
Ja, håper det jeg skal bruke det for å hjelpe eggløsningen, men har ikke noen diagnose, vi er bare uforklarlig ufrivillig barnløse etter å ha vært utredet. Tenker at det skader ikke å prøve enklere behandlinger mens vi venter på ivf, hvis det klaffer mens vi venter så er jo det bare bra. Lykke til!
Så spennene å følge med på om det gir EL i mellomtiden da Har hørt om andre som har prøvd Letrozol i ventetiden til IVF som det har klaffet for, så krysser fingrene! <3
Har du enkel eller dobbel kur med Letrozol? Jeg fikk beskjed av gyn om å gå rett på dobbel, altså 5mg. Har ikke merket noe spesielt til bivirkninger enda, bortsett fra kanskje litt uggen i magen
Jeg skal til gyn 21/4 (CD 11) og sjekke folliklene, veldig spent på hva resultatet blir da.. Teller ned dager allerede. Tok siste Letrozol idag CD7, så nå må kroppen bare prøve å gjøre resten selv. Jeg har normalt en syklus på mellom 35-45 dager etter jeg startet på metformin mot PCOS. Før det hadde jeg mensen kanskje bare 2-3 ganger i året.. Så veldig fornøyd med og i det hele tatt ha en slags syklus nå.