IKM uke 18 - 2021

Ser ut som tanta pakker baggen og drar idag. Håper hun holder seg borte en god stund :greet025 Hvordan går det med dere :)?
Her har jeg TR på dag 3. Regner med hun drar i morgen :) Veldig greit med kort mens. Men den er derimot veldig kraftig :depressed: Gleder meg til EL neste uke, håper så inderlig at det klaffer for oss denne gangen! ❤️

Her har jeg TR på dag 3. Regner med hun drar i morgen :) Veldig greit med kort mens. Men den er derimot veldig kraftig :depressed: Gleder meg til EL neste uke, håper så inderlig at det klaffer for oss denne gangen! ❤️
Ja det var det da :p Kort og kraftig mens, eller lett og lang. Blødde som en foss dag 2 og 3, men nå de siste dagene har det nesten bare vært spotting. Gleder meg faktisk jeg også. Gleden over prøving blir nok mindre hvis man kommer opp i fler PPer. Krysser hvertfall fingrene for oss alle :Heartred

Ser ut som tanta pakker baggen og drar idag. Håper hun holder seg borte en god stund :greet025 Hvordan går det med dere :)?

Ferdig med mens her og, på CD 7 Men forventer ikkje El før rundt 25 April på CD 18...håper bare den kommer då og ikkje blir ennå seinere..

Samme her- tror jeg er ferdig i dag. Det blir bra- liker bedre periodene av syklusen hvor man kan gjøre noe- enten det er å prøve eller å teste i DPO, haha :p

Ferdig med mens her og, på CD 7 Men forventer ikkje El før rundt 25 April på CD 18...håper bare den kommer då og ikkje blir ennå seinere..
Krysse fingrene for det! Bruker du EL-tester? temp? :)

Samme her- tror jeg er ferdig i dag. Det blir bra- liker bedre periodene av syklusen hvor man kan gjøre noe- enten det er å prøve eller å teste i DPO, haha :p
Enig! man blir jo sprø av ventingen. Har ikke vært på jobb denne uken fordi jeg ikke har pass til mini og dagene har gått såååå sakte :wtf:

Jeg er ferdig med mensen og er nå på cd 8. Forventer EL et sted mellom cd 11 og 14. Har lagt inn et par aksjer allerede, på cd 5 og 7:p Fortsetter å øke både intensitet og hyppighet på sengevalsen de neste dagene:hilarious:

Enig! man blir jo sprø av ventingen. Har ikke vært på jobb denne uken fordi jeg ikke har pass til mini og dagene har gått såååå sakte :wtf:
Ah- I frem you. Jeg prøver å sysselsette meg så godt jeg kan, men man tenker jo knapt på annet denne tiden. Er jo koselig at det er så ønsket da <3

Hvordan lever dere i prøvetiden? Vin? Kaffe? Bare nysgjerrig:) Det kan jo ta tid så selv lever jeg ganske normalt, men prøver å redusere det som kan påvirke fertiliteten- og som ikke er bra ved en evt gravididet.

Jeg lever som normalt. Er ikke stordrikker av hverken kaffe eller vin, og så lenge jeg aldri har trengt å prøve lenge så tror jeg ikke det ødelegger så fælt.

Ser flere skriver noe om CD, hva er det? I mitt hode et lagringsmedium, men det stemmer liksom ikke med konteksten her:bookworm:

Jepp,begge deler:happy: du du?
Eg gidder ikkje starte EL testing så tidlig denne mnd då den har komt rundt CD 18 de 2 siste syklusen.
Ja da er det ikke vits å bruke mange tester enda. :) Har begge deler, men blir nok bare bare ELtester. Litt stress å huske på å måle til samme tid osv :p kanskje jeg gir d en sjanse neste mnd hvis det ikke skulle gå denne. Jeg pleier å ha EL på CD 14 så begynner å teste fra søndag/mandag tenker jeg :D

Ah- I frem you. Jeg prøver å sysselsette meg så godt jeg kan, men man tenker jo knapt på annet denne tiden. Er jo koselig at det er så ønsket da <3
Enig! Dette blir 2PP så har motet oppe fremdeles. Blir nok verre om det drøyer mange mnd.

Hvordan lever dere i prøvetiden? Vin? Kaffe? Bare nysgjerrig:) Det kan jo ta tid så selv lever jeg ganske normalt, men prøver å redusere det som kan påvirke fertiliteten- og som ikke er bra ved en evt gravididet.
Lever helt normalt. Drikker ikke så mye kaffe eller vin(cider i mitt tilfelle) i utgangspunktet, men drikker hvis jeg får lyst på! Prøver å få inn et par turer om dagen så kroppen får litt bevegelse hvertfall :D

Jeg lever som normalt. Er ikke stordrikker av hverken kaffe eller vin, og så lenge jeg aldri har trengt å prøve lenge så tror jeg ikke det ødelegger så fælt.

Ser flere skriver noe om CD, hva er det? I mitt hode et lagringsmedium, men det stemmer liksom ikke med konteksten her:bookworm:
Hehe , CD er syklusdag (cycleday) :) 1CD er dag første dag i mens. også fortsetter det helt til ny mens.

Back
Topp