IKM uke 18 - 2021

Jeg er ferdig med mensen og er nå på cd 8. Forventer EL et sted mellom cd 11 og 14. Har lagt inn et par aksjer allerede, på cd 5 og 7:p Fortsetter å øke både intensitet og hyppighet på sengevalsen de neste dagene:hilarious:
Happy humping :happy:

Henger her inne også jeg, selv om det er IVF denne runden på oss:flower

B82 - 39 - PP13 (IVF/ICSI #1) - B4 (felles B2) - IKM 06.05

Jeg er ferdig med mensen og er nå på cd 8. Forventer EL et sted mellom cd 11 og 14. Har lagt inn et par aksjer allerede, på cd 5 og 7:p Fortsetter å øke både intensitet og hyppighet på sengevalsen de neste dagene:hilarious:

Samme her! CD 7 og el mellom CD 11-15! Vi har ikke begynt med aksjer, tenker å vente til dag 11 (med mindre vi får spontant lyst), men kan hende jeg blir utålmodig når det nærmer seg litt mer :hilarious:

Hvordan lever dere i prøvetiden? Vin? Kaffe? Bare nysgjerrig:) Det kan jo ta tid så selv lever jeg ganske normalt, men prøver å redusere det som kan påvirke fertiliteten- og som ikke er bra ved en evt gravididet.
Jeg har trappet ned på kaffe, lever ellers som normalt. Drikker sjelden alkohol, men tenkte å unne meg et "siste glass" i helgen (må jo ha tro på at det går :woot:).

Hvordan lever dere i prøvetiden? Vin? Kaffe? Bare nysgjerrig:) Det kan jo ta tid så selv lever jeg ganske normalt, men prøver å redusere det som kan påvirke fertiliteten- og som ikke er bra ved en evt gravididet.

Lever ganske normalt. Drikker ikkje kaffe og skjeldent alkohol, så trur ikkje det vil påvirke nåke...prøve å drikke meir vatn og ikkje ete så masse sukker:oops:

Jeg lever også nokså normalt, men står over alkohol i perioden mellom eggløsning og IKM - for sikkerhetsskyld :) Prøver også å redusere kaffeinntaket noe. Ikke at jeg drikker så mye kaffe til vanlig heller, kan gå flere dager uten kaffe - men plutselig heller jeg nedpå 5 kopper på en dag.

Jeg ga f i forrige syklus, energidrikker, trente hardt (4 økter i uka, men 2 dager hadde doble økter). Drakk vin (aldri blitt full), bare levde livet.
Nå som vi er under ivf tar jeg det mer med ro, kun jogging og lett styrke, men kun 3-4 økter i uka.
drikker masse vann, spiser sunt. Så da har jeg i allefall «prøvd» så godt jeg kan denne runden :P

Er forresten godt i gang med stimulering. Ul viste masse follikler i dag med god vekst. Håper vi får ut en hel del som kan fryses ned :D
Ny ul i morgen, så tipper dem el-sprøyte på lørdag kveld :D

AliceInWonderland - 28 - pp16 - B1 - EL 24.04 - IKM 07.05

Hei :) jeg er tilbake etter en mnd pause. Vi prøver med letrozol denne gangen for første gang, og er veldig spente på rundene fremover frem til eventuelt IVF som vi er henvist til nå.

Siden det er første gang vi prøver med letrozol så er jeg litt usikker på om det har noen innvirkning på når EL kommer, men kan oppdatere her ved evt forandringer, da jeg må inn til klinikken for å sjekke eggene og få satt eggløsningsprøyte.

Hiver meg på her selv om jeg kanskje må hoppe videre til neste gruppe pga uregelmessig syklus :)

Blumelein - 23år - PP4 - B1 - El 25/5 - IKM 9/5

Jeg har PCOS og dette blir min første syklus stimulert med letrozol for å forsterke eggløsning, er veldig spent på hvordan det blir. Skal til gyn 21/4 for å sjekke ståa, så krysser fingrene på at det er dette som skalt til <3 Håper på positive tester for oss alle!

Hei :) jeg er tilbake etter en mnd pause. Vi prøver med letrozol denne gangen for første gang, og er veldig spente på rundene fremover frem til eventuelt IVF som vi er henvist til nå.

Siden det er første gang vi prøver med letrozol så er jeg litt usikker på om det har noen innvirkning på når EL kommer, men kan oppdatere her ved evt forandringer, da jeg må inn til klinikken for å sjekke eggene og få satt eggløsningsprøyte.

Hei! Så spennene at vi begge er i første prøveperiode på Letrozol! Håper det gjør susen for oss begge :)

Hiver meg på her selv om jeg kanskje må hoppe videre til neste gruppe pga uregelmessig syklus :)

Blumelein - 23år - PP4 - B1 - El 25/5 - IKM 9/5

Jeg har PCOS og dette blir min første syklus stimulert med letrozol for å forsterke eggløsning, er veldig spent på hvordan det blir. Skal til gyn 21/4 for å sjekke ståa, så krysser fingrene på at det er dette som skalt til <3 Håper på positive tester for oss alle!
Spennende med 2 stk som skal bruke letrozol for første gang! Håper på spirer <3 Velkommen!

Hei! Så spennene at vi begge er i første prøveperiode på Letrozol! Håper det gjør susen for oss begge :)
Ja, håper det jeg skal bruke det for å hjelpe eggløsningen, men har ikke noen diagnose, vi er bare uforklarlig ufrivillig barnløse etter å ha vært utredet. Tenker at det skader ikke å prøve enklere behandlinger mens vi venter på ivf, hvis det klaffer mens vi venter så er jo det bare bra. Lykke til!

Back
Topp