IKM uke 18 - 2021

Føler mer symptomer på graviditet enn mens, stikkinger, kvalme og trøtthet. Men siden testene er negative så regner jeg med mensen bare er forsinket. Har blitt litt sånn «likegyldig» til testing nå, for det er så kjipt med de negative testene, og jeg regner jo med mensen plutselig er der. Men går hyppig på do da:joyful:

Men, det er klart at hver gang jeg nå ikke ser spor av blod, så får jeg håp!

Her kommer aller siste gravidoppdatering fra meg. Siste milepæl er nådd og jeg forstår mer og mer at det har flyttet inn en mageboer hos meg:Heartpink Idag er jeg 5+0.
Jeg ønsker alle sammen lykke til på sin reise, så får vi krysse fingrene for at de små spirene holder seg inne helt til januar:Heartbigred

Vedlegg

• EDF76CFA-6A56-4352-9B04-7C11B8BA7219.jpeg
    EDF76CFA-6A56-4352-9B04-7C11B8BA7219.jpeg
    997,9 KB · Visninger: 116
Føler mer symptomer på graviditet enn mens, stikkinger, kvalme og trøtthet. Men siden testene er negative så regner jeg med mensen bare er forsinket. Har blitt litt sånn «likegyldig» til testing nå, for det er så kjipt med de negative testene, og jeg regner jo med mensen plutselig er der. Men går hyppig på do da:joyful:

Ja skjønner det. Vil bare få mensen og bli ferdig med det sånn at du kan gå over til neste PP. Krysser fingre frem til da hvertfall :)

Mine tester blir ikke tydeligere, syntes nesten ikke jeg kan se noe nå i det hele tatt... Kan være en feil ved resten eller mulig kjemisk (?) ellers så er jeg bare utålmodig :p Er 10dpo idag siden EL var forsinket, så gir ikke opp håpet heeeelt enda :)
Hvordan går det med deg ? :)

Jeg er så sjukt forvirret!! Jeg tror jeg var ferdig med mensen i går (har ikke blødd siden i går i hvertfall) og den var like kraftig som normal mens.. tok en graviditetstest i dag og fikk GRAVID 2-3!!?! Er det mulig ved en spontanabort?? For den første jeg fikk positiv var gravid 1-2 og det rett før/ved mensen.. så hvis jeg har hatt en spontanabort ville ikke den vist maks gravid 1-2 fortsatt??? Noen som har opplevd dette?
Hvordan går det med deg?<3

Hvordan går det med deg?:Heartpink

Hvordan går det med deg?<3

Takk som spør:Heartred :HeartredGår greit enn så lenge:) Testene er fortsatt positive og kroppen har mye gravidsymtomer.. men med litt spotting.. så blir veldig godt med legetime på fredag for en sjekk og blodprøver. Men har en følelse jeg ikke klarer å sette fingeren på, så vet egentlig ikke hva jeg føler.. Gleder meg bare til jeg vet hva som er utfallet uansett hva det er, for denne usikkerheten er ikke særlig kul å gå rundt med.

Takk som spør:Heartred :HeartredGår greit enn så lenge:) Testene er fortsatt positive og kroppen har mye gravidsymtomer.. men med litt spotting.. så blir veldig godt med legetime på fredag for en sjekk og blodprøver. Men har en følelse jeg ikke klarer å sette fingeren på, så vet egentlig ikke hva jeg føler.. Gleder meg bare til jeg vet hva som er utfallet uansett hva det er, for denne usikkerheten er ikke særlig kul å gå rundt med.
Ville bare gi litt betryggende ord, men blødninger betyr ikke alltid at det er noe galt :) jeg har hatt små blødninger/ spotting opptil 16 uker i svangerskap :) og de er barna mine i dag :) to stk hadde jeg det slik med :) krysser for deg :)

Joda, fortsatt ingen tegn til mens, men like hvite tester. Er ikke annet å gjøre enn å bare vente, kan ikke jobbe målrettet med baby før systemet har skjerpa seg litt:p
Been there done that! Det jeg gjorde for å få regelmessig syklus og eggløsning var å starte med vitaminer. Jeg tok maca, sink, folat og multivitamin. 3 uker senere fikk jeg eggløsning for første gang på 12 år (hvis ikke jeg hadde en SA mnd før som vi mistenker). Usikker på om vitaminene hjalp eller om det var meg selv som klarte å få systemet i rute igjen, men det er verdt et forsøk:happy::Heartblue

Ville bare gi litt betryggende ord, men blødninger betyr ikke alltid at det er noe galt :) jeg har hatt små blødninger/ spotting opptil 16 uker i svangerskap :) og de er barna mine i dag :) to stk hadde jeg det slik med :) krysser for deg :)

tusen takk:Heartred

Det skjønner jeg godt! Håper det er positive svar du får hvertfall :) Krysser fingrene for deg <3

Been there done that! Det jeg gjorde for å få regelmessig syklus og eggløsning var å starte med vitaminer. Jeg tok maca, sink, folat og multivitamin. 3 uker senere fikk jeg eggløsning for første gang på 12 år (hvis ikke jeg hadde en SA mnd før som vi mistenker). Usikker på om vitaminene hjalp eller om det var meg selv som klarte å få systemet i rute igjen, men det er verdt et forsøk:happy::Heartblue
Jeg har aldri opplevd dette før, så jeg håper det er et engangstilfelle :bag: Men litt vitamintilskudd er sikkert ikke negativt uansett! Har ikke testa siden onsdag, men fortsatt ikke mens.

Sniker litt! :talk020
Wow, her var det mange spirer! Gratulerer så mye! :love7

Har inntrykk av at minst 2/3 av alle i en gruppe får TR, men her har jo flertallet fått babystrek! Sender dere over litt av deres fantastiske babystøv til de andre IKM-gruppene? :D

Sniker litt! :talk020
Wow, her var det mange spirer! Gratulerer så mye! :love7

Har inntrykk av at minst 2/3 av alle i en gruppe får TR, men her har jo flertallet fått babystrek! Sender dere over litt av deres fantastiske babystøv til de andre IKM-gruppene? :D
Hehe ja, vi var mange heldige i denne gruppa :p sender masse babystøv :Heartred:Heartred

Back
Topp