IKM uke 18 - 2021

IKM idag og ingen mens å se :bored: Og bare svake streker på tester...får bare vente å se om jeg begynner å spotte snart. Hvis ikke får jeg ta ny test over helga :depressed: Er så lei!!

Vedlegg

• 32963CFB-71E0-4011-AE7C-3725EF5F47F6.jpeg
    32963CFB-71E0-4011-AE7C-3725EF5F47F6.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 139
Jeg tror jeg har hatt en kjemisk :sorry::sorry: Og jeg kjenner det er ufattelig tungt :sorry: Var nettopp dette jeg var redd for :sorry: Skulle fått mensen idag, ingen tegn enda, men testene mine stiger ikke noe særlig :arghh: Tok en cb digital og når jeg så «not pregnant» slo det meg egentlig ganske hardt i ansiktet :arghh: Vel vel... orker ikke teste mer.. har brukt nærmere 50 tester den siste uka, og orker ikke mer tankekjør rundt testing.. får bare vente på mensen :nailbiting::sorry: Kan hende jeg bare er 10-11 dpo, men vi får se.. :oops:

Og der begynte jeg å blø :( Fysøren dette var tøft :( Jeg har vært så håpefull den siste uka, og funnet hver minste unnskyldning til hvorfor det var så treg økning.. Må vel bare krysse fingrene for neste pp, men dette stakk.. :( Kanskje jeg ser noen av dere i neste IKM gruppe? Det hjelper jo litt.. :Heartpink:Heartblue

Og der begynte jeg å blø :( Fysøren dette var tøft :( Jeg har vært så håpefull den siste uka, og funnet hver minste unnskyldning til hvorfor det var så treg økning.. Må vel bare krysse fingrene for neste pp, men dette stakk.. :( Kanskje jeg ser noen av dere i neste IKM gruppe? Det hjelper jo litt.. :Heartpink:Heartblue
Huff, så leit :(:Heartred Ønsker deg masse lykke til i neste PP

IKM idag og ingen mens å se :bored: Og bare svake streker på tester...får bare vente å se om jeg begynner å spotte snart. Hvis ikke får jeg ta ny test over helga :depressed: Er så lei!!
Jeg ser også strek! Har du tenkt å ta en digital ? :D

Jeg tror jeg har hatt en kjemisk :sorry::sorry: Og jeg kjenner det er ufattelig tungt :sorry: Var nettopp dette jeg var redd for :sorry: Skulle fått mensen idag, ingen tegn enda, men testene mine stiger ikke noe særlig :arghh: Tok en cb digital og når jeg så «not pregnant» slo det meg egentlig ganske hardt i ansiktet :arghh: Vel vel... orker ikke teste mer.. har brukt nærmere 50 tester den siste uka, og orker ikke mer tankekjør rundt testing.. får bare vente på mensen :nailbiting::sorry: Kan hende jeg bare er 10-11 dpo, men vi får se.. :oops:
Åh neei, så kjedelig :( !! Sender mange klemmer <3 Krysser fingrene for at spira sitter neste PP!

Blødningene og krampene økte på og testene ble bare svakere og svakere etter positiv clearblue digital. Så da har jeg hatt min første kjemiske graviditet :sorry:
Neeei :( Sender mange klemmer <3 Lykke til neste PP, håper den sitter da<3

Dagens IKMere:
Stjerneskudd123 er gravid :D
Mumimamma22 har meldt tr.
babygirl93 - håper det skjer noe mer hos deg snart <3 venter i spenning!

Hei igjen! Jeg hadde eggløsning litt senere en forventet men henger her litt til om det går fint <3 og GRATULERER til alle som er blitt gravide!!

Jeg lurte på om det er noen som har erfaring med skyggestreker? Jeg bruker babyplan sine vanlige tester og dette var min idag morges (8dpo).

Vet det egentlig er for tidlig å håpe på noe tydelig svar enda, men syntes jeg skimtet noe her?? Er vant til å stirre ned testene men har ikke sett så «rett» skygge før.. Men, er jo ikke noe veldig farge på heller akkurat.. Er det noen av dere kloke dame som ser noe? Eller har jeg ønsketenkt med helt bort? :p
Hei☺️ Trenger hjelp å tyde Er denne positiv?
Begge disse er jo positive :D Har dere prøvd med digital enda? Si ifra når du vil settes på gravid blumelein <3 jeg hvisker gratulerer til begge to :Heartred

Begge disse er jo positive :D Har dere prøvd med digital enda? Si ifra når du vil settes på gravid blumelein <3 jeg hvisker gratulerer til begge to :Heartred
Ikke prøvd med digital enda, tenkte å ta i løpet av helgen:happy: Tatt en RFSU strimmel i ettermiddag, svak strek på den også. Satse på digital gir et klart svar:wacky:

Jeg er så sjukt forvirret!! Jeg tror jeg var ferdig med mensen i går (har ikke blødd siden i går i hvertfall) og den var like kraftig som normal mens.. tok en graviditetstest i dag og fikk GRAVID 2-3!!?! Er det mulig ved en spontanabort?? For den første jeg fikk positiv var gravid 1-2 og det rett før/ved mensen.. så hvis jeg har hatt en spontanabort ville ikke den vist maks gravid 1-2 fortsatt??? Noen som har opplevd dette?

Jeg er så sjukt forvirret!! Jeg tror jeg var ferdig med mensen i går (har ikke blødd siden i går i hvertfall) og den var like kraftig som normal mens.. tok en graviditetstest i dag og fikk GRAVID 2-3!!?! Er det mulig ved en spontanabort?? For den første jeg fikk positiv var gravid 1-2 og det rett før/ved mensen.. så hvis jeg har hatt en spontanabort ville ikke den vist maks gravid 1-2 fortsatt??? Noen som har opplevd dette?

Sniker fra januar :happy: Enten så kan du ha hatt en unormalt stor festeblødning, eller så kan det jo være at du har mistet en tvilling og at det er en igjen der inne ❤️ Krysser fingrene!

Tror jeg kan våge å settes som gravid nå! Med tanke på tidligere historie med SA/MA kan det fremdeles gå feil vei, men vi prøver. Hadde IKM 06.05. Spotta litt etter festeblødning, men har stoppa helt nå!:happy: Fikk denne testen i dag, som viser økning fra dagene før. Blir spennende å følge dere i januar-gruppa fremover : )
0EC1D23E-8A7A-46ED-8890-C418BBC27291_1_201_a.jpeg

Tror jeg kan våge å settes som gravid nå! Med tanke på tidligere historie med SA/MA kan det fremdeles gå feil vei, men vi prøver. Hadde IKM 06.05. Spotta litt etter festeblødning, men har stoppa helt nå!:happy: Fikk denne testen i dag, som viser økning fra dagene før. Blir spennende å følge dere i januar-gruppa fremover : )Vis vedlegget 356121
Gleder meg til digital <3 måtte det være en terminspire!!

Back
Topp