IKM uke 18 - 2021

Jeg er så sjukt forvirret!! Jeg tror jeg var ferdig med mensen i går (har ikke blødd siden i går i hvertfall) og den var like kraftig som normal mens.. tok en graviditetstest i dag og fikk GRAVID 2-3!!?! Er det mulig ved en spontanabort?? For den første jeg fikk positiv var gravid 1-2 og det rett før/ved mensen.. så hvis jeg har hatt en spontanabort ville ikke den vist maks gravid 1-2 fortsatt??? Noen som har opplevd dette?
Ikke opplevt, men enig i hva Astrantia skriver! Krysser fingrene :Heartred

Kun en IKMer idag; prøverpåenbabynr3 meldte desverre kjemisk :( sender mange klemmer igjen<3

Jeg er så sjukt forvirret!! Jeg tror jeg var ferdig med mensen i går (har ikke blødd siden i går i hvertfall) og den var like kraftig som normal mens.. tok en graviditetstest i dag og fikk GRAVID 2-3!!?! Er det mulig ved en spontanabort?? For den første jeg fikk positiv var gravid 1-2 og det rett før/ved mensen.. så hvis jeg har hatt en spontanabort ville ikke den vist maks gravid 1-2 fortsatt??? Noen som har opplevd dette?

Eg har lest masse om festeblødning siden eg spotter hver dag. Leste et sted at festeblødning KAN vare i opptil 3 dager og være ganske sterk. Håper at det er tilfelle for deg:Heartred

Gleder meg til digital <3 måtte det være en terminspire!!
2153A77A-75E1-4EA5-9C52-D932AF7014CC.jpeg

Dag 2 på overtid :bookworm: Ikke blod eller spotting engang. Føles ut som mensen skal komme når som helst, og går på do hele tiden for å sjekke.. men ingenting :nailbiting: Igår kveld og idag har det begynt å murre/ strekke litt, men ikke i nærheten av hvordan det er «vanligvis» før TR. Føler meg så dum som brukte opp de siste testene på fredag! Har SÅ lyst å teste nå..men må bare holde ut til i morgen :depressed:

Dag 2 på overtid :bookworm: Ikke blod eller spotting engang. Føles ut som mensen skal komme når som helst, og går på do hele tiden for å sjekke.. men ingenting :nailbiting: Igår kveld og idag har det begynt å murre/ strekke litt, men ikke i nærheten av hvordan det er «vanligvis» før TR. Føler meg så dum som brukte opp de siste testene på fredag! Har SÅ lyst å teste nå..men må bare holde ut til i morgen :depressed:
Kjennes ut som om tanta skal komme HVERT sekund her også :D lovende at tr ikke dukker opp. Og da får du sikkert sterkere test også :)

Mine tester blir ikke tydeligere, syntes nesten ikke jeg kan se noe nå i det hele tatt... Kan være en feil ved resten eller mulig kjemisk (?) ellers så er jeg bare utålmodig :P Er 10dpo idag siden EL var forsinket, så gir ikke opp håpet heeeelt enda :)

Mine tester blir ikke tydeligere, syntes nesten ikke jeg kan se noe nå i det hele tatt... Kan være en feil ved resten eller mulig kjemisk (?) ellers så er jeg bare utålmodig :p Er 10dpo idag siden EL var forsinket, så gir ikke opp håpet heeeelt enda :)
Mange får ikke positiv før 12-14 dpo, så er ikke over før tanta har kommet :D

Dagens IKMere;
- Vilje35 har meldt TR, lykke til neste PP <3
- Christine 32 er gravid :D
- Blumelein: krysser fingrene for deg <3

Den perfekte mor-påan igjen
MSE93
- Hvordan går det med dere ? :)

Fortsatt ingen mens, men negativ test i går. Avventer derfor ihvertfall til i morgen for å se om mensen kommer før ny test. Rart med det, men nå vil jeg bare at den skal komme så jeg kan starte på neste pp!

Kan sette meg på TR :( Begynte å spotte i ettermiddag, og nå fossblør det. Så tror håpet er borte :(

Back
Topp