Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gratulerer med årsdag <3 spira sitter neste gang!Da kan jeg føres opp på TR skulle selvfølgelig komme på årsdagen vår.. får nyte noe godt i glasset i kveld i alle fall da
åhh, krysser fingrene <3Brun spotting til og ifra i går, frisk rosa spotting i dag ... håpe håpe håpe det går bra
Det er jo veldig forskjellig, jeg fikk ganske forskjell på kl 06 og 09 i dag Men det er jo flere som ikke får noe særlig økning før etter 1-2 dager. Har du ventet? Testet nå?Please si at dere ser det samme som meg? Mye sterkere skygge idag, og ser den godt irl (har justert litt på lyset for å få den fram) Tror jeg må ta en til på andre morgenurin litt etterpå Men samtidig føler jeg at jeg skulle ha fått en klar positiv strek til nå. Har IKM i morgen mest sannsynlig Nå er jeg jo ikke 110% sikker på når jeg hadde EL selv om testene var sterke da.. får bare vente å se om tr dukker opp eller ikke i morgen
Kan være masse håp for det! Krysser for deg! Hatt små blødninger av og på to av mine svangerskap de første 16 ukeneBrun spotting til og ifra i går, frisk rosa spotting i dag ... håpe håpe håpe det går bra
Tror jeg venter til i morgen. Da har jeg ikm. Ingen tegn til at tanta skal komme enda, så håpet er der!Det er jo veldig forskjellig, jeg fikk ganske forskjell på kl 06 og 09 i dag Men det er jo flere som ikke får noe særlig økning før etter 1-2 dager. Har du ventet? Testet nå?
Please si at dere ser det samme som meg? Mye sterkere skygge idag, og ser den godt irl (har justert litt på lyset for å få den fram) Tror jeg må ta en til på andre morgenurin litt etterpå Men samtidig føler jeg at jeg skulle ha fått en klar positiv strek til nå. Har IKM i morgen mest sannsynlig Nå er jeg jo ikke 110% sikker på når jeg hadde EL selv om testene var sterke da.. får bare vente å se om tr dukker opp eller ikke i morgen
Negativ test (ikke tidlig, 25) på meg i dag på 12 dpo. Blir selvsagt skuffet, for selv om jeg visste at vi nok kanskje ikke la inn aksjer på optimal tid, så har jeg kjent så med symptomer. Kvalme, trøtthet, stikkinger, såre brustvorter og oppblåsthet. Likevel er det mindre skuffende med negativ test enn mens, så jeg forsvarer testingen med det.
Har hatt endel mer utflod enn vanlig de siste dagene, og googlet etter om det var vanlig før mens. Det fant jeg ikke noe informasjon om, men det kunne være et tidlig graviditetstegn Så når jeg hadde slått meg til ro med at mensen sannsynligvis kommer til søndag, så dukker det opp noe som «tvinger» forhåpningene tilbake
Bah!
Krysser fingre for spire på dere begge føler kroppen tuller ekstra når man faktisk kjenner etter om man har symptomerJeg er i samme bås som deg.. skal få mensen imorgen (forhåpentligvis ikke da ), men kan være noen flere dager bak enn det jeg tror.. jeg får «sterke» tidlig tester, men vanlige tester øker veldig tregt... men jeg ser de øker litt hvertfall og tar meg til takke med det enn så lenge frem til mensen evt kommer
Tatt test??Ikm idag, men tanta viser ingen tegn til å komme [/QUOTE
Nei ikke enda, har ikke kommet meg opp fra sengaTatt test??
Ser streken uten å myse blir spennende å se om den øker i styrke Krysser fingrene for det!Hei igjen! Jeg hadde eggløsning litt senere en forventet men henger her litt til om det går fint <3 og GRATULERER til alle som er blitt gravide!!
Jeg lurte på om det er noen som har erfaring med skyggestreker? Jeg bruker babyplan sine vanlige tester og dette var min idag morges (8dpo).
Vet det egentlig er for tidlig å håpe på noe tydelig svar enda, men syntes jeg skimtet noe her?? Er vant til å stirre ned testene men har ikke sett så «rett» skygge før.. Men, er jo ikke noe veldig farge på heller akkurat.. Er det noen av dere kloke dame som ser noe? Eller har jeg ønsketenkt med helt bort?
Ser streken uten å myse blir spennende å se om den øker i styrke Krysser fingrene for det!
Hei Trenger hjelp å tyde Er denne positiv?
100% positiv ta en test litt senere idag så skal du nok se streken er sterkere! Det skjedde nemlig med megHei igjen! Jeg hadde eggløsning litt senere en forventet men henger her litt til om det går fint <3 og GRATULERER til alle som er blitt gravide!!
Jeg lurte på om det er noen som har erfaring med skyggestreker? Jeg bruker babyplan sine vanlige tester og dette var min idag morges (8dpo).
Vet det egentlig er for tidlig å håpe på noe tydelig svar enda, men syntes jeg skimtet noe her?? Er vant til å stirre ned testene men har ikke sett så «rett» skygge før.. Men, er jo ikke noe veldig farge på heller akkurat.. Er det noen av dere kloke dame som ser noe? Eller har jeg ønsketenkt med helt bort?
100% positiv ta en test litt senere idag så skal du nok se streken er sterkere! Det skjedde nemlig med meg