IKM uke 18 - 2021

Funka med snap:happy: Tok denne RFSU tidligtesten på morgenurin(den eneste testen eg fekk tak i ette mannen gjømte dei andre):hilarious: meine det e ein svak rosa strek der..eller? e bere 9 DPO I dag...glede meg til å få tilbake testene mine i måro:shifty:Vis vedlegget 355872
En svak strek?? Jeg ser den veldig godt:p Men veldig godt for å bare være 9 dpo:angelic: Hørt mye dumt om rfsu, ville uten tvil kjøpt en test på apoteket eller makesure fra meny og testet igjen:happy::happy:

En svak strek?? Jeg ser den veldig godt:p Men veldig godt for å bare være 9 dpo:angelic: Hørt mye dumt om rfsu, ville uten tvil kjøpt en test på apoteket eller makesure fra meny og testet igjen:happy::happy:

:rolleyes: Håper det er babystrek,men stoler ikkje bare på ein test!..får prøva og overtale mannen til å gje meg ein test seinere i dag...Meny e ett stykke unna og apoteket her ute stenge kl 5:hilarious:

:rolleyes: Håper det er babystrek,men stoler ikkje bare på ein test!..får prøva og overtale mannen til å gje meg ein test seinere i dag...Meny e ett stykke unna og apoteket her ute stenge kl 5:hilarious:
Håper for deg! Får du flere slike sterke streker på alle testene så må jo det være et godt tegn:angelic:

13 dpo idag, og klarte å holde meg fra å teste mer igår! Så idag blir en spennende dag :) Venter masse tester fra babyplan i postkassen i formiddag. Denne syklusen har vært veldig rar, har ikke hatt NOEN symptomer i forhold til tidligere sykluser. Har følt meg helt fin :eek: Eller, har hatt ETT symptom helt siden el, og det er smerter i korsryggen. Den siste uka har jeg såvidt kommet meg opp av senga på morgenen. Ryggen er helt stiv :dead: Men det er sikkert ikke et symptom, heller bare jeg som har tatt littttttttt for mye i på jobb og oppussing av hus :hilarious:

Ja, jeg er egentlig veldig letta over at denne mareritt-stressete første pp er ferdig! Blanke ark, nye muligheter ❤️ Krysser fingrene for deg! Så moro med positiv test ❤️
Ja, veldig moro :Heartred Gleder meg til å se deg komme etter :smug:

13 dpo idag, og klarte å holde meg fra å teste mer igår! Så idag blir en spennende dag :) Venter masse tester fra babyplan i postkassen i formiddag. Denne syklusen har vært veldig rar, har ikke hatt NOEN symptomer i forhold til tidligere sykluser. Har følt meg helt fin :eek: Eller, har hatt ETT symptom helt siden el, og det er smerter i korsryggen. Den siste uka har jeg såvidt kommet meg opp av senga på morgenen. Ryggen er helt stiv :dead: Men det er sikkert ikke et symptom, heller bare jeg som har tatt littttttttt for mye i på jobb og oppussing av hus :hilarious:
Spennende! Vet du, jeg har også hatt mye vondt i ryggen :p så kanskje.

God morgen!

NÅ tror jeg på det, så håper vi det går rette veien :Heartred

Så jeg hadde satt opp ikm til i morgen, men det er i dag, så jeg kan settes på gravid :wav
Hurra!! Endelig :wav Gratulerer så mye :Heartred

Dagens IKMere:

Momme og Minnie_ er GRAVIDE! Hurra:smiley-bounce016
- 27mamma27; hvordan går det med deg?:Heartred

Er så spent!:D

Dagens test. Må kanskje prøve en ny digital da?

Vedlegg

• D405DE73-AAC7-49C9-A6E6-6269423A1F03.jpeg
    D405DE73-AAC7-49C9-A6E6-6269423A1F03.jpeg
    401,3 KB · Visninger: 134
Kan kanskje skimte noe på denne. Åååh, jeg er så lei av svake streker :( :( Prøver igjen på ettermiddagsurin..men begynner snart å miste håpet :(

Vedlegg

• DC86DB33-067B-41E2-AD18-368E062738D3.jpeg
    DC86DB33-067B-41E2-AD18-368E062738D3.jpeg
    670,4 KB · Visninger: 115
Kan kanskje skimte noe på denne. Åååh, jeg er så lei av svake streker :( :( Prøver igjen på ettermiddagsurin..men begynner snart å miste håpet :(
Sist graviditet hadde jeg svake tester flere dager etter ikm :Heartred er samme nå for meg med svake tester, hvis det går bra denne gangen også. Spottet litt i dag og mye murringer

Back
Topp