IKM uke 18 - 2021

First of all, HVORFOR kommer bildene mine sidelengs?!

Men uansett.. den øverste testen er fra i går klokka 12:00 ca, og den nederste er tatt 16 timer senere (for de som skulle finne på å regne så ja, den ble tatt midt på natta.. har ikke sovet noe særlig i natt). Aner jeg en økning? Klarer fortsatt ikke å tro på at jeg faktisk er gravid, så går og føler at disse strekene bare er skygger eller noe.
Ikm er i morgen, men skal våge meg ut i regnværet i dag for å kjøpe flere :p
Jeg ser streker jeg:)! Ps: hvis du fysisk velger «faktisk størrelse» når du laster opp bildet så kommer det rett vei:D

Jeg ser streker jeg:)! Ps: hvis du fysisk velger «faktisk størrelse» når du laster opp bildet så kommer det rett vei:D

Åh, takk! Haha, ble så irritert når alt kom feil vei :hilarious:
Blir så glad! Har nå kjøpt inn altfor mange flere, så skal ta to til i dag, og spare resten til i morgen :joyful:

Må bare først som sist beklage all spammingen fra meg altså.. jeg har bare oppriktig så ekstremt vanskelig for å tro på at jeg er gravid! Sa ingenting til mannen i går heller, men tror jeg må si det i dag, for sånt var vanskelig å holde for seg selv!

Her er tester fra nå nettopp, en clearblue og en Metode. Ikm er i morgen, så tenkte å prøve meg på en digital i morgen tidlig.

Vedlegg

• ADA05E5D-80A7-4185-A5F8-7A9FB7F358CD.jpeg
    ADA05E5D-80A7-4185-A5F8-7A9FB7F358CD.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 119
Må bare først som sist beklage all spammingen fra meg altså.. jeg har bare oppriktig så ekstremt vanskelig for å tro på at jeg er gravid! Sa ingenting til mannen i går heller, men tror jeg må si det i dag, for sånt var vanskelig å holde for seg selv!

Her er tester fra nå nettopp, en clearblue og en Metode. Ikm er i morgen, så tenkte å prøve meg på en digital i morgen tidlig.
Digital kommer til å slå ut 100% :Heartred hurra :hello2 - har snart holdt meg i 4t så skal prøve å ta digital. :p

Du, digital vil slå ut idag!;):happy:

Jeg kan settes på gravid xsmile9 endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk:p:Heartred håper spiren holder seg hele veien i mål

Gratulerer:Heartred

Digital kommer til å slå ut 100% :Heartred hurra :hello2 - har snart holdt meg i 4t så skal prøve å ta digital. :p

Da gleder jeg meg til i morgen tidlig! Må finne på en litt koselig måte å fortelle mannen når han kommer hjem fra jobb ihvertfall :happy:

Åååå, håper den slår ut! Du hadde jo tydelig strek! Gleder meg til å forhåpentligvis se :D

Jaa, tok digital nå nettopp :D skjelver som et aspeløv, så gøy at det klaffet så fort og hvertfall når jeg ikke trodde på det :hilarious:

Vedlegg

• CE20E4EA-62E4-4817-B33F-59ECC99E25A9.jpeg
    CE20E4EA-62E4-4817-B33F-59ECC99E25A9.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 131
DER kom også tr som jeg regnet med. CD1 og nye muligheter. Fikk mensen tilbake etter fødsel i januar, og alle de fire syklusene har hatt ulik lengde, 26,27,28 og nå 25 dager. Jeg tror kanskje jeg hadde en liten streifer denne gangen, siden tr kom såpass tidlig og jeg er ganske sikker på at jeg faktisk så noen streker. Men med min bakgrunn og historie er jeg mest takknemlig for at kroppen ordner opp tidlig selv, og jeg ikke må gå til uke 21 før jeg finner det ut igjen ❤️ Det har vært gøy å bli kjent med dere denne mnd, og kan bare forstille meg gleden dere med positiv test kjenner på nå! Masse lykke til, alle sammen! :happy:

DER kom også tr som jeg regnet med. CD1 og nye muligheter. Fikk mensen tilbake etter fødsel i januar, og alle de fire syklusene har hatt ulik lengde, 26,27,28 og nå 25 dager. Jeg tror kanskje jeg hadde en liten streifer denne gangen, siden tr kom såpass tidlig og jeg er ganske sikker på at jeg faktisk så noen streker. Men med min bakgrunn og historie er jeg mest takknemlig for at kroppen ordner opp tidlig selv, og jeg ikke må gå til uke 21 før jeg finner det ut igjen ❤️ Det har vært gøy å bli kjent med dere denne mnd, og kan bare forstille meg gleden dere med positiv test kjenner på nå! Masse lykke til, alle sammen! :happy:

Så utrolig dritt :sorry: Lykke til i neste pp!! :angelic::Heartpink:Heartblue

Back
Topp