IKM uke 18 - 2021

Jeg kan settes på gravid xsmile9 endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk:p:Heartred håper spiren holder seg hele veien i mål
Hurra!! Så gøy :D Gratulerer :talk017

Tegner ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer her ❤️ Takk for meg! Gratulerer til alle gravide! Bare sett meg på tr :shifty:
Æsj, så kjedelig! og så mange lure streker :arghh: Mange klemmer :Heartred

Negativ tidlig test i dag, 14 dpo og venter mens i dag. Ingen tegn på mensen, men det er heller ikke unormalt at den kommer en dag eller to for sent.. Må si jeg tar det litt tungt at det ikke gikk første pp. Selv om det er helt normalt å måtte prøve noen ganger, så har jeg fått veldig høye forhåpninger..:crybaby2

dagens IKMere;

Eple2021 har meldt om TR :shifty:
Smørblomst1 og Babyfever2021; GRAVID! Hurra! :D
Inkognito: Hvordan går det med deg? :)

Negativ tidlig test i dag, 14 dpo og venter mens i dag. Ingen tegn på mensen, men det er heller ikke unormalt at den kommer en dag eller to for sent.. Må si jeg tar det litt tungt at det ikke gikk første pp. Selv om det er helt normalt å måtte prøve noen ganger, så har jeg fått veldig høye forhåpninger..:crybaby2
Åh, skjønner jeg så godt :( Mange klemmer <3 håper spira sitter neste PP.

First of all, HVORFOR kommer bildene mine sidelengs?!

Men uansett.. den øverste testen er fra i går klokka 12:00 ca, og den nederste er tatt 16 timer senere (for de som skulle finne på å regne så ja, den ble tatt midt på natta.. har ikke sovet noe særlig i natt). Aner jeg en økning? Klarer fortsatt ikke å tro på at jeg faktisk er gravid, så går og føler at disse strekene bare er skygger eller noe.
Ikm er i morgen, men skal våge meg ut i regnværet i dag for å kjøpe flere :p

Vedlegg

• 8991667D-A449-4F96-BC30-0CB6349C853F.jpeg
    8991667D-A449-4F96-BC30-0CB6349C853F.jpeg
    158,3 KB · Visninger: 113
Åååh! Håper spiren sitter hele veien:Heartred Har pcos selv, fikk beskjed om det 10 dager før positiv test sist:p Så var nok blitt gravid den dagen:angelic: Fikk beskjed om at vi kunne trenger hjelp med å bli gravid pga det. Nå er vi u PP2 og er litt redd vi bare var kjempeheldig første gang:oops:
Takk :Heartred håper du blir fort gravid nå også! Jeg så for meg flere måneder med letrozol nå fremover, men slapp heldigvis unna :shy: så tok tid, men det gikk til slutt , vil tro det samme til deg:Heartred masse lykke til:love7

First of all, HVORFOR kommer bildene mine sidelengs?!

Men uansett.. den øverste testen er fra i går klokka 12:00 ca, og den nederste er tatt 16 timer senere (for de som skulle finne på å regne så ja, den ble tatt midt på natta.. har ikke sovet noe særlig i natt). Aner jeg en økning? Klarer fortsatt ikke å tro på at jeg faktisk er gravid, så går og føler at disse strekene bare er skygger eller noe.
Ikm er i morgen, men skal våge meg ut i regnværet i dag for å kjøpe flere :p
Haha! -
Disse er positive! :D Si ifra når du vil settes på gravid <3

Æsj, så kjedelig! og så mange lure streker :arghh: Mange klemmer :Heartred
Ja, jeg føler meg ganske sikker på at det har vært noen streker på testene, men nå er jeg mentalt forberedt på en ny og mer avslappet pp! Håper å se dere det ikke klaffer på i neste IKM gruppe (uke 22?) ❤️ Bra jobbet med styring av denne gruppa, btw!

Herregud.... tok denne nå. Jeg skjelver :smiley-angelic001 10dpo !

Vedlegg

• F7A9E9C9-52C1-4EBC-9A2D-BAC6E0CC61DC.jpeg
    F7A9E9C9-52C1-4EBC-9A2D-BAC6E0CC61DC.jpeg
    713,4 KB · Visninger: 117
Ja, jeg føler meg ganske sikker på at det har vært noen streker på testene, men nå er jeg mentalt forberedt på en ny og mer avslappet pp! Håper å se dere det ikke klaffer på i neste IKM gruppe (uke 22?) ❤️ Bra jobbet med styring av denne gruppa, btw!

Vi sees nok i IKM uke 22 ja xsmile9 jeg må også prøve å få et litt mer avslappet forhold til prøvingen, både av hensyn til lommeboka og det mentale.

Jeg har sett noe på testene dine, så er ikke bare dine øyne hvertfall. Kan jo ha vært noe på gang eller skyggestreker. Krysser fingrene for at det klaffer neste gang <3
- og takk for det :love017 vanskelig å holde styr, men gjort så godt jeg kan :laughing002

Sterkere strek idag 12 dpo :nailbiting: Denne gangen er det faktisk litt blått i den, det var det ikke igår. Har fått tak i et par tidligtester som jeg skal ta litt senere :angelic:

Vedlegg

• 11ED174F-A529-4476-949A-51EE084322FA.jpeg
    11ED174F-A529-4476-949A-51EE084322FA.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 102
Back
Topp