Jeg kan settes på gravid endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk håper spiren holder seg hele veien i mål
gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan settes på gravid endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk håper spiren holder seg hele veien i mål
Hurra!! Så gøy GratulererJeg kan settes på gravid endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk håper spiren holder seg hele veien i mål
Æsj, så kjedelig! og så mange lure streker Mange klemmerTegner ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer her Takk for meg! Gratulerer til alle gravide! Bare sett meg på tr
Åh, skjønner jeg så godt Mange klemmer <3 håper spira sitter neste PP.Negativ tidlig test i dag, 14 dpo og venter mens i dag. Ingen tegn på mensen, men det er heller ikke unormalt at den kommer en dag eller to for sent.. Må si jeg tar det litt tungt at det ikke gikk første pp. Selv om det er helt normalt å måtte prøve noen ganger, så har jeg fått veldig høye forhåpninger..
Takk håper du blir fort gravid nå også! Jeg så for meg flere måneder med letrozol nå fremover, men slapp heldigvis unna så tok tid, men det gikk til slutt , vil tro det samme til deg masse lykke tilÅååh! Håper spiren sitter hele veien Har pcos selv, fikk beskjed om det 10 dager før positiv test sist Så var nok blitt gravid den dagen Fikk beskjed om at vi kunne trenger hjelp med å bli gravid pga det. Nå er vi u PP2 og er litt redd vi bare var kjempeheldig første gang
Haha! -First of all, HVORFOR kommer bildene mine sidelengs?!
Men uansett.. den øverste testen er fra i går klokka 12:00 ca, og den nederste er tatt 16 timer senere (for de som skulle finne på å regne så ja, den ble tatt midt på natta.. har ikke sovet noe særlig i natt). Aner jeg en økning? Klarer fortsatt ikke å tro på at jeg faktisk er gravid, så går og føler at disse strekene bare er skygger eller noe.
Ikm er i morgen, men skal våge meg ut i regnværet i dag for å kjøpe flere
Haha! -
Disse er positive! Si ifra når du vil settes på gravid <3
Ja, jeg føler meg ganske sikker på at det har vært noen streker på testene, men nå er jeg mentalt forberedt på en ny og mer avslappet pp! Håper å se dere det ikke klaffer på i neste IKM gruppe (uke 22?) Bra jobbet med styring av denne gruppa, btw!Æsj, så kjedelig! og så mange lure streker Mange klemmer
Ja, jeg føler meg ganske sikker på at det har vært noen streker på testene, men nå er jeg mentalt forberedt på en ny og mer avslappet pp! Håper å se dere det ikke klaffer på i neste IKM gruppe (uke 22?) Bra jobbet med styring av denne gruppa, btw!
Herregud.... tok denne nå. Jeg skjelver 10dpo !
Herregud.... tok denne nå. Jeg skjelver 10dpo !
Jeg har sett noe på testene dine, så er ikke bare dine øyne hvertfall. Kan jo ha vært noe på gang eller skyggestreker. Krysser fingrene for at det klaffer neste gang <3Ja, jeg føler meg ganske sikker på at det har vært noen streker på testene, men nå er jeg mentalt forberedt på en ny og mer avslappet pp! Håper å se dere det ikke klaffer på i neste IKM gruppe (uke 22?) Bra jobbet med styring av denne gruppa, btw!
åjåj!! gratulerer
Vet ikke om jeg tør å si takk, men takk Blir så nervøs for en SA til - positive tanker trengsSå gøy!! Grattis! Måtte spira klore seg fast
Vet ikke om jeg tør å si takk, men takk Blir så nervøs for en SA til - positive tanker trengs
Du er grei - men skal nok teste 150 ganger til jeg ogsåSkjønner jeg godt, så jeg krysser fingre og tær for deg, og sender masse positive tanker og klemmer