IKM uke 18 - 2021

Da har jeg vært hos gyn ifm TR som kom veldig tidlig, fikk unnagjort celleprøve samtidig. Trolig bare kroppen som roter litt denne runden uten at det er noe klart svar på hvorfor. Eggstokker og livmor så helt fint ut, så jeg er positiv og klar for ny PP. Prøve å stresse litt ned og ikke bli så oppslukt- tror jeg tenker litt vel mye på dette :p

Da har jeg vært hos gyn ifm TR som kom veldig tidlig, fikk unnagjort celleprøve samtidig. Trolig bare kroppen som roter litt denne runden uten at det er noe klart svar på hvorfor. Eggstokker og livmor så helt fint ut, så jeg er positiv og klar for ny PP. Prøve å stresse litt ned og ikke bli så oppslukt- tror jeg tenker litt vel mye på dette :p

Så bra at du fikk en sjekk og at det ser bra ut! Det et fort gjort å bli litt opphengt. Jeg skal roe mye mer ned neste pp. Orker ikke å stresse så mye jeg har gjort denne gangen ❤️

Vi får inngå en liten pakt om å hjelpe hverandre til å slappe av litt <3
Ja, det syns jeg! Dette ble egentlig mer masete enn gøy! Merker jeg blir i dårligere humør av å gå å lure på om testene er positive eller negative. Må helt klart vært bedre å gå uvitende og undrende. Da har vi lært det til neste gang :D Så får vi se hvordan det går når det blir nye, lange DPO-dager. Brukt ufattelig mye tid på å ta bilder av tester, redigere dem, studere dem osv. Hvis jeg i tillegg ikke engang ER gravid -hvor meningsløst er det ikke å sitte og glo på negative tester dagen lang :D Heldigvis på jobb noen dager nå, da får jeg fokusere på det i stedet <3 Men, sees forhåpentligvis i neste IKM-gruppe <3 Ti hakk roligere :D

Woho xsmile9 fikk denne nu nettopp(tidligtest) og svaak strek på vanlig strimmel :shy: er 12 dpo. Fikk negativ digital, men trur det er noe på gang:angelic:

Vedlegg

• 6E8D7466-DEC1-47D7-9766-DE82ACA4738E.jpeg
    6E8D7466-DEC1-47D7-9766-DE82ACA4738E.jpeg
    99,6 KB · Visninger: 116
  • 846F6F77-54BC-4987-92B3-0B6B0C8C375B.jpeg
    846F6F77-54BC-4987-92B3-0B6B0C8C375B.jpeg
    99,6 KB · Visninger: 106
Noen erfaring med ebay tester her ? Tok den ene som mannen ikkje gjemte i går og føler eg kan skimte en svak strek (eier ikke streksyn)7/8 dpo i dag..temperaturen steig litt i dag morges også...fortsatt småblødninger på morgenen...No e eg super nysgjerrig og prøver å overtale mannen til å gi meg tilbake 1 BP tidligtest:hilarious:

Ja, det syns jeg! Dette ble egentlig mer masete enn gøy! Merker jeg blir i dårligere humør av å gå å lure på om testene er positive eller negative. Må helt klart vært bedre å gå uvitende og undrende. Da har vi lært det til neste gang :D Så får vi se hvordan det går når det blir nye, lange DPO-dager. Brukt ufattelig mye tid på å ta bilder av tester, redigere dem, studere dem osv. Hvis jeg i tillegg ikke engang ER gravid -hvor meningsløst er det ikke å sitte og glo på negative tester dagen lang :D Heldigvis på jobb noen dager nå, da får jeg fokusere på det i stedet <3 Men, sees forhåpentligvis i neste IKM-gruppe <3 Ti hakk roligere :D
Helt enig- la oss gå for det neste runde. Jeg skal ta et par EL tester siden denne syklusen var kødden, men ellers skal jeg også prøve å la forumet hvile litt fra egen tilstedeværelse- blir så altoppslukende. Men- må få høre hvordan det går med deg :) Kommer til å melde meg inn i neste IKM og heller ligge litt og vake :p :headphone::greet015

Helt enig- la oss gå for det neste runde. Jeg skal ta et par EL tester siden denne syklusen var kødden, men ellers skal jeg også prøve å la forumet hvile litt fra egen tilstedeværelse- blir så altoppslukende. Men- må få høre hvordan det går med deg :) Kommer til å melde meg inn i neste IKM og heller ligge litt og vake :p :headphone::greet015

Samme her, EL-tester tenker jeg å bruke også, men dropper temping og alt annet som oppleves som masete og en ekstra belastning. Blir spennende å se om det holder! Nå venter jeg egentlig bare på tr og ny runde. Vi vaker i nesete IKM-gruppe sammen ❤️

Lest av før tiden, rakk bare ikke å ta bilde før. Resultatet er det samme da, som nå. Er makesure kjent for skyggestreker? Hva tror dere om denne? Ble så forvirra for fikk negativ digital:(

Vedlegg

• E22801F3-4AC5-4C80-B5E1-AEB006067527.jpeg
    E22801F3-4AC5-4C80-B5E1-AEB006067527.jpeg
    875 KB · Visninger: 112
Lest av før tiden, rakk bare ikke å ta bilde før. Resultatet er det samme da, som nå. Er makesure kjent for skyggestreker? Hva tror dere om denne? Ble så forvirra for fikk negativ digital:(
Denne er jo positiv!! Det er mye tydeligere strek enn skyggestrek. Jeg har brukt make sure før når jeg ikke var gravid og fikk aldri skyggestrek, kun på BP:confused: Krysser fingrene :love2:smiley-angelic001

Tok en clearblue for litt siden som og hadde ganske tydelig, men svak, strek :D Tok digital i samme slengen som var negativ, men prøver igjen i morgen tidlig :)
Tusen takk! :Heartred Krysser fingre og tær for at den sitter!

Edit: ååå! Jeg eier ikke streksyn, så hvis den er utydelig så ser ikke jeg den.. heheh
Ja prøv igjen imorgen eller på onsdag - hcg dobles jo hver dag :) Synes det er mye mer spennende å følge med på andre sine tester enn mine egne nesten :hilarious:

Denne er positiv ja! Kanskje litt for lav hcg til at digital slår ut, vent et par dager så skal du se den blir positiv :D

Back
Topp