IKM uke 18 - 2021

Noen erfaring med ebay tester her ? Tok den ene som mannen ikkje gjemte i går og føler eg kan skimte en svak strek (eier ikke streksyn)7/8 dpo i dag..temperaturen steig litt i dag morges også...fortsatt småblødninger på morgenen...No e eg super nysgjerrig og prøver å overtale mannen til å gi meg tilbake 1 BP tidligtest:hilarious:
Er det one step tester fra ebay? De har jeg brukt og bare fått strek på de når jeg har vært gravid, men vet noen har fått skyggestrek. :p

Ja, det syns jeg! Dette ble egentlig mer masete enn gøy! Merker jeg blir i dårligere humør av å gå å lure på om testene er positive eller negative. Må helt klart vært bedre å gå uvitende og undrende. Da har vi lært det til neste gang :D Så får vi se hvordan det går når det blir nye, lange DPO-dager. Brukt ufattelig mye tid på å ta bilder av tester, redigere dem, studere dem osv. Hvis jeg i tillegg ikke engang ER gravid -hvor meningsløst er det ikke å sitte og glo på negative tester dagen lang :D Heldigvis på jobb noen dager nå, da får jeg fokusere på det i stedet <3 Men, sees forhåpentligvis i neste IKM-gruppe <3 Ti hakk roligere :D
amen :troll:

Er det one step tester fra ebay? De har jeg brukt og bare fått strek på de når jeg har vært gravid, men vet noen har fått skyggestrek. :p

Ja...va one step...hørt nåke om at dei slår ut seint, så e jo litt rart om eg bare e 7 Dpo,men va jo ultra svak skygge...mannen nekte på at det e meir enn ein strek:oops: Håpe eg får tatt ein tidlig BP seinere i kveld...kan jo bli galen av heile dette teste greiene...Har forsåvidt 0 symptom på graviditet:hilarious:

Ja...va one step...hørt nåke om at dei slår ut seint, så e jo litt rart om eg bare e 7 Dpo,men va jo ultra svak skygge...mannen nekte på at det e meir enn ein strek:oops: Håpe eg får tatt ein tidlig BP seinere i kveld...kan jo bli galen av heile dette teste greiene...Har forsåvidt 0 symptom på graviditet:hilarious:
Jeg skal finne noen bilder av de fra da jeg var gravid :) så kan du se, hehe

Bilde 1 er ikm (ettermiddags urin), bilde 2 er dagen etter (den grønne er EL-test - morgenurin).
- som du kn se er de ikke kjempe sterke nei :D vet ikke om du ble noe klokere men, hehe

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-05-03 kl. 20.06.56.png
    Skjermbilde 2021-05-03 kl. 20.06.56.png
    518,2 KB · Visninger: 95
  • Skjermbilde 2021-05-03 kl. 20.06.43.png
    Skjermbilde 2021-05-03 kl. 20.06.43.png
    390,3 KB · Visninger: 98
Bilde 1 er ikm (ettermiddags urin), bilde 2 er dagen etter (den grønne er EL-test - morgenurin).
- som du kn se er de ikke kjempe sterke nei :D vet ikke om du ble noe klokere men, hehe

Takk:Heartred

Ganske mykkje sterkere enn den eg fekk...trur ikkje den ville vist på bilde...Men e jo lenge til eg har IKM..så håper :happy:

Takk:Heartred

Ganske mykkje sterkere enn den eg fekk...trur ikkje den ville vist på bilde...Men e jo lenge til eg har IKM..så håper :happy:
Ja, dette var jo 14 eller 16 dpo så du har jo noen dager å gå på :p Håper streken din blir sterkere <3

Lest av før tiden, rakk bare ikke å ta bilde før. Resultatet er det samme da, som nå. Er makesure kjent for skyggestreker? Hva tror dere om denne? Ble så forvirra for fikk negativ digital:(

Ser positiv ut:D jeg fikk negativ cb digital 10dpo og veldig svak strimmeltest. Positiv cb 11dpo. Er forsatt håp;)

Jeg tok en gravidtest, clearblue med ukeindikator som var POSITIV i kveld! for blødningen jeg opplever er veldig rar og mye sterkere menssmerter og rare murringer enn normalt. Så er jo en kjemisk graviditet jeg opplever.. mest sannsynlig. Noen som har opplevd dette Og i såfall hvor lang tid tok det før det var ute av systemet?

Last edited:
Sterke menssmerter i går og idag, har begynt å spotte i tillegg. Har spottet begge gangene jeg har vært gravid, men ikke med så sterke smerter :wtf: kan ikke tr bare komme already :arghh:

Jeg kan settes på gravid xsmile9 endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk:p:Heartred håper spiren holder seg hele veien i mål

Vedlegg

• 105F8DA6-97C8-475C-9105-0BFB409A6AF2.jpeg
    105F8DA6-97C8-475C-9105-0BFB409A6AF2.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 83
Jeg kan settes på gravid xsmile9 endelig! Vi har vært prøvere i 1 1/2 år. Fikk diagnosen PCOS oktober 2020 og vi var nå på venteliste til fertilitetsklinikk:p:Heartred håper spiren holder seg hele veien i mål
Gratulerer :Heartred Så gøy!! Brukte du lang tid på første?

Tegner ikke være rakettforsker for å skjønne hva som skjer her ❤️ Takk for meg! Gratulerer til alle gravide! Bare sett meg på tr :shifty:

Vedlegg

• Screenshot_20210504_080320.jpg
    Screenshot_20210504_080320.jpg
    237,5 KB · Visninger: 76
Gratulerer :Heartred Så gøy!! Brukte du lang tid på første?
Takk :HeartredMed første i 2017 brukte vi 6 mnd . Men hadde da også klart å gå ned mye i vekt å hadde bmi på 25. nå har jeg bmi på 28/29 så tror det har gjort litt forskjell for meg denne gangen. Sist var jeg også lykkelig uvitende om pcos :p i februar hadde jeg gjennomskylling av eggledere og har hørt at det kan hjelpe på fruktbarheten mnd etterpå. Kanskje det har hjulpet:)

Last edited:
Takk :HeartredMed første i 2017 brukte vi 6 mnd . Men hadde da også klart å gå ned mye i vekt å hadde bmi på 25. nå har jeg bmi på 28/29 så tror det har gjort litt forskjell for meg denne gangen. Sist var jeg også lykkelig uvitende om pcos :p i februar hadde jeg gjennomskylling av eggledere og har hørt at det kan hjelpe på fruktbarheten mnd etterpå. Kanskje det har hjulpet:)
Åååh! Håper spiren sitter hele veien:Heartred Har pcos selv, fikk beskjed om det 10 dager før positiv test sist:p Så var nok blitt gravid den dagen:angelic: Fikk beskjed om at vi kunne trenger hjelp med å bli gravid pga det. Nå er vi u PP2 og er litt redd vi bare var kjempeheldig første gang:oops:

Back
Topp