Make Sure testen er positiv! Gratulerer
Åååå, jeg kan ikke helt tro det! Takk
Og så all den "nå kommer mensen-tørkingen" jeg har drevet med de siste dagene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Make Sure testen er positiv! Gratulerer
Åååå, jeg kan ikke helt tro det! Takk
Og så all den "nå kommer mensen-tørkingen" jeg har drevet med de siste dagene
gratulerer. Den nå kommer mensen følelsen den syns jeg aldri gir seg. Huska sist jeg var gravid også. Sjekka hver gang og brukte bind av og til fordi følelsen var så sterk på at det kom blødning
Takk!
Hahaha, okei, da kan jeg bare belage meg på litt sånt fremover da
Er den blå tidlig test eller vanlig? Er så misunnelig på den strekenOkei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!
På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.
Vis vedlegget 355709
Er den blå tidlig test eller vanlig? Er så misunnelig på den streken
Den blå er tidligtest fra Makesure
Det er det som er litt sånn.. med å poste en (forhåpentligvis) positiv test her inne, når man heller ikke vil "gni det inn" for noen. Men, det er jo bare sånn jeg er da. Skal jo for all del ikke være til bry! Heh.
Men, håper virkelig du får to streker du og snart
Haha! Nei, det var ikke sånn ment! Unner alle andre å bli gravide, helst veldig kjapt! Veldig gøy å se positive tester, men da blir man ekstra gira selv. Har tusen tegn på graviditet nå, men manglende streker, så er vel bare PMS herDen blå er tidligtest fra Makesure
Det er det som er litt sånn.. med å poste en (forhåpentligvis) positiv test her inne, når man heller ikke vil "gni det inn" for noen. Men, det er jo bare sånn jeg er da. Skal jo for all del ikke være til bry! Heh.
Men, håper virkelig du får to streker du og snart
gratulerer så stas!
Jeg sikter mot pp3 får håpe på en februarspire i steden
Haha! Nei, det var ikke sånn ment! Unner alle andre å bli gravide, helst veldig kjapt! Veldig gøy å se positive tester, men da blir man ekstra gira selv. Har tusen tegn på graviditet nå, men manglende streker, så er vel bare PMS her
Tusen takk! Ja, veldig stas! Anbefaler ikke å skulle sminke seg rett etter en sånn test
Sender deg masse babystøv, og håper spiren sitter i pp3!
Ser streken uten problem på makesure! Syns av og til det er lettere å se strek om man tar testen ut av pinnenOkei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!
På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.
Vis vedlegget 355709
Ser streken uten problem på makesure! Syns av og til det er lettere å se strek om man tar testen ut av pinnen
Tørr å våge meg til å si gratulerer
Åhhh, den blå er jo helt klart positiv Du må ta digital Hvisker gratulerer!Okei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!
Vis vedlegget 355709
Så kjedelig! Klemmer <3Jeg kan settes på TR lykke til alle sammen
åhh så kjedelig! Klemmer <3Fikk mensen før tiden, så jeg kan skrives på Tante rød.
Åhhh, den blå er jo helt klart positiv Du må ta digital Hvisker gratulerer!
EDIT: ser en liten strek på den rosa også!