IKM uke 18 - 2021

Åååå, jeg kan ikke helt tro det! Takk :Heartred
Og så all den "nå kommer mensen-tørkingen" jeg har drevet med de siste dagene :hilarious:

gratulerer. Den nå kommer mensen følelsen den syns jeg aldri gir seg. Huska sist jeg var gravid også. Sjekka hver gang og brukte bind av og til fordi følelsen var så sterk på at det kom blødning :hilarious:

gratulerer. Den nå kommer mensen følelsen den syns jeg aldri gir seg. Huska sist jeg var gravid også. Sjekka hver gang og brukte bind av og til fordi følelsen var så sterk på at det kom blødning :hilarious:

Takk!
Hahaha, okei, da kan jeg bare belage meg på litt sånt fremover da :hilarious:

Okei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!

På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.

Vis vedlegget 355709
Er den blå tidlig test eller vanlig? Er så misunnelig på den streken ❤️

Er den blå tidlig test eller vanlig? Er så misunnelig på den streken ❤️

Den blå er tidligtest fra Makesure :)
Det er det som er litt sånn.. med å poste en (forhåpentligvis) positiv test her inne, når man heller ikke vil "gni det inn" for noen. Men, det er jo bare sånn jeg er da. Skal jo for all del ikke være til bry! Heh.
Men, håper virkelig du får to streker du og snart :Heartred

Det er det som er litt sånn.. med å poste en (forhåpentligvis) positiv test her inne, når man heller ikke vil "gni det inn" for noen. Men, det er jo bare sånn jeg er da. Skal jo for all del ikke være til bry! Heh.

gratulerer :) så stas! :Heartred:Heartred
Jeg sikter mot pp3 :) får håpe på en februarspire i steden :)

Haha! Nei, det var ikke sånn ment! Unner alle andre å bli gravide, helst veldig kjapt! Veldig gøy å se positive tester, men da blir man ekstra gira selv. ❤️ Har tusen tegn på graviditet nå, men manglende streker, så er vel bare PMS her ❤️

Haha! Nei, det var ikke sånn ment! Unner alle andre å bli gravide, helst veldig kjapt! Veldig gøy å se positive tester, men da blir man ekstra gira selv. ❤️ Har tusen tegn på graviditet nå, men manglende streker, så er vel bare PMS her ❤️

Ånei, mente ikke du altså, men sånn generelt. Ser jo dessverre så mange her som sliter veldig og jeg får så vondt av de.
Jeg og, blir gira for hver gravidstrek jeg ser her inne! Haha
Jeg og, men kviseutbruddet på brystet er en sånn jeg ikke kunne innbille meg. Resten er sånn jeg fint kan finne på bare fordi jeg prøver.
Men, jeg føler jo fortsatt at mensen er rett rundt hjørnet da! Kjennes ut som jeg må gå inn og tørke og sette inn ob hele tiden :p Hadde vært så koselig om vi fulgte hverandre hele veien!

Tusen takk! Ja, veldig stas! Anbefaler ikke å skulle sminke seg rett etter en sånn test :hilarious:

Sender deg masse babystøv, og håper spiren sitter i pp3!

haha, det kan jeg tenke seg! Tipper det er gledestårer og alt som er! :hilarious: Men tenker det er lov å ikke se heeeeelt perfekt sminka ut på en sånn dag :angelic:;)

takk :) krysser her også :)

Okei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!

På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.

Vis vedlegget 355709
Ser streken uten problem på makesure! Syns av og til det er lettere å se strek om man tar testen ut av pinnen :angelic:
Tørr å våge meg til å si gratulerer:angelic::angelic:

Idag skal det endelig testes! 6 dager siden sist :nailbiting: Er utrolig spent. Men idag begynte jeg å få litt murringer, så vet ikke helt hva jeg skal tro. IKM om 4 dager :hungover:

Vis vedlegget 355709
Åhhh, den blå er jo helt klart positiv :wav Du må ta digital :D Hvisker gratulerer!
EDIT: ser en liten strek på den rosa også!

Dagen IKMere, Mammaentil1 melder TR - hvordan går det med deg Sunshiine92 ? :Heartred

Åhhh, den blå er jo helt klart positiv :wav Du må ta digital :D Hvisker gratulerer!
EDIT: ser en liten strek på den rosa også!

Tok en clearblue for litt siden som og hadde ganske tydelig, men svak, strek :D Tok digital i samme slengen som var negativ, men prøver igjen i morgen tidlig :)
Tusen takk! :Heartred Krysser fingre og tær for at den sitter!

Edit: ååå! Jeg eier ikke streksyn, så hvis den er utydelig så ser ikke jeg den.. heheh

Back
Topp