IKM uke 18 - 2021

E829F262-1164-4BF6-AE46-426F06562A3E.jpeg

I dag kom det et temp-dropp, foreløpig ikke under coverline. foreløpig ikke tegn til TR, men den dukker vel opp innen et døgn eller to sikkert..

11 dpo. Klarte ikke holde meg:joyful: brukte den siste testen min nå og gjett om det ble gode nyheter. I går var det såvidt jeg kunne skimte en skygge.
Håper spiren klamrer seg fast nå og at det snart kommer flere positive tester fra dere:Heartbigred
Nææææh! Så fantastisk! Gratulerer!

11 dpo. Klarte ikke holde meg:joyful: brukte den siste testen min nå og gjett om det ble gode nyheter. I går var det såvidt jeg kunne skimte en skygge.
Håper spiren klamrer seg fast nå og at det snart kommer flere positive tester fra dere:Heartbigred
Gratulerer såååå mye!:angel8:love7

11 dpo, og mensen som jeg var sikker på at skulle komme i natt, har uteblitt. Testa med tidligstrimmel på morgenurin.. helt blenda. Nå får det snart skje enten eller. Er ikke normalt for meg å kjenne sånne tydelige tegn på mens 4-5 dager før den faktisk skal komme. Men burde vel fått en aldri så liten strek på tidligtest 11 dpo?

11 dpo, og mensen som jeg var sikker på at skulle komme i natt, har uteblitt. Testa med tidligstrimmel på morgenurin.. helt blenda. Nå får det snart skje enten eller. Er ikke normalt for meg å kjenne sånne tydelige tegn på mens 4-5 dager før den faktisk skal komme. Men burde vel fått en aldri så liten strek på tidligtest 11 dpo?
Så rart, da er det jo fortsatt et lite håp <3 Jeg kommer selv til å ha null tro på at det har klaffet om jeg ikke får en liten strek på vanlig test i morgen -da er jeg 11 DPO, så skjønner godt tankegangen din. Men det finnes jo også mange eksempler på folk som har fått sen positiv test, også til tross for tidlig positiv i tidligere svangerskap. Ingenting er kjørt før TR banker på, men når så mange får positiv tidlig, blir man jo skeptisk når man ikke får det selv. God klem!

Så rart, da er det jo fortsatt et lite håp <3 Jeg kommer selv til å ha null tro på at det har klaffet om jeg ikke får en liten strek på vanlig test i morgen -da er jeg 11 DPO, så skjønner godt tankegangen din. Men det finnes jo også mange eksempler på folk som har fått sen positiv test, også til tross for tidlig positiv i tidligere svangerskap. Ingenting er kjørt før TR banker på, men når så mange får positiv tidlig, blir man jo skeptisk når man ikke får det selv. God klem!

Det er jo faktisk veldig sant. Føler alle de tidlige positive gjør at vi tenker at det er normalen for alle. Må prøve å huske til eventuelle fremtidige pp’er at ikke alle får svak strek 8-9 dpo.
Men vi får begge håpe litt til, og jeg håper du får en strek i morgen! Krysser fingre og tær for deg!

Det er jo faktisk veldig sant. Føler alle de tidlige positive gjør at vi tenker at det er normalen for alle. Må prøve å huske til eventuelle fremtidige pp’er at ikke alle får svak strek 8-9 dpo.
Men vi får begge håpe litt til, og jeg håper du får en strek i morgen! Krysser fingre og tær for deg!

Tusen takk for det, Minnie ❤️ Har egentlig ikke noe tro lengre, så gira på ny pp! Satser på at vi havner i samme IKM gruppe hvis det ikke klaffer for oss nå, for jeg elsker å lese det du skriver - jeg leser nemlig alle innleggene dine automatisk med Minnie mus sin stemme, og det er sykt hyggelig :hilarious:❤️ Du er også hyggelig da, seff!

Tusen takk for det, Minnie ❤️ Har egentlig ikke noe tro lengre, så gira på ny pp! Satser på at vi havner i samme IKM gruppe hvis det ikke klaffer for oss nå, for jeg elsker å lese det du skriver - jeg leser nemlig alle innleggene dine automatisk med Minnie mus sin stemme, og det er sykt hyggelig :hilarious:❤️ Du er også hyggelig da, seff!

Haha, åååå, så koselig! :hilarious::Heartred Satser på vi havner i samme IKM gruppe igjen ja, hvis det er meningen at vi skal prøve enda litt til. Jeg legger alltid merke til dine innlegg, for avataren du har på bildet er prikk lik bestevenninna mi sin avatar på Snapchat! Jeg håper litt til for oss begge, men ser mest frem til å starte på ny syklus nå, siden det meste av håpet er borte :p

Da var det meg som ikke klarte å holde meg lenger:angelic: Bare 7 dpo, og derfor egentlig som ventet ingen strek. Men jeg føler meg kvalm og har stikkinger, så tenkte at dersom det var nok hcg til symptomer så tidlig, så kanskje det slo ut på en test også:wacky: Men om symptomene helst sitter i hodet så forsvinner de vel etterhvert også:D
Man blir jo gal av å tenke - er jeg, er jeg ikke? Skulle ønske man bare glemte det i 2 uker også får man seg en overraskelse isteden :D

I dag måtte mannen gjemme testene mine!! Har testa 3 dager allerede og er mest sannsynlig bare 6 Dpo i dag:hilarious:
Med merkelige blødninger i tillegg så kommer vel TR tilslutt , så det blir bare voldsom sløsing av tester...tok av ein billig test fra ebay før han gjemte de og prøver å vente med å ta den til Tirsdag...så har eg bedt om å få tilbake den andre når eg er 10 Dpo:p

Kanskje det er kjemisk på G? Er enten 11 og 13 dpo, FF blir ikke helt enig.. hadde tempdropp i dag, men fortsatt over coverline. Tappen er såppas høy at jeg ikke når den..
F1BA35EC-393F-4D10-9EAC-AC25A2BA5750.jpeg
0D9F954D-F0BD-48B6-AD95-FD186302A612.jpeg
255BD816-B244-4F40-ADC1-DBA16FD1664C.jpeg

Har ikke fler tidlig tester så tok en vanlig babyplan (for å sammenligne) Jeg har stirret så lenge på testen at øya går i kryss, men jeg føler jeg ser noe dero_O eller kanskje det bare er hjernen som velger å se noe:hilarious: skal ihvertfall ikke teste mer før på tirsdag - da er jeg 10dpo :)

Vedlegg

• 805F19B7-5FC5-4A66-994F-B8D3C518D534.jpeg
    805F19B7-5FC5-4A66-994F-B8D3C518D534.jpeg
    444,4 KB · Visninger: 85
Har ikke fler tidlig tester så tok en vanlig babyplan (for å sammenligne) Jeg har stirret så lenge på testen at øya går i kryss, men jeg føler jeg ser noe dero_O eller kanskje det bare er hjernen som velger å se noe:hilarious: skal ihvertfall ikke teste mer før på tirsdag - da er jeg 10dpo :)
Jeg har kanskje streksyn, men jeg synes jeg skimter noe? :P

Samme som mine! Wtf! Haha! Bli sterkere daaaaaaa!

enig i at en ved å lese forum får inntrykk av at alt håp er ute om man ikke tester positiv innen 10/11 dpo... dersom man leser mer faglige artikler ser man derimot at det er helt normalt å ikke teste positiv før ikm o_O så jeg har fremdeles et håp helt frem til mensen kommer, selv om jeg er 12 dpo i dag med negativ (vanlig) test :happy090

Back
Topp