Ser disse lett! Lå være noeFikk disse to nu nettopp 10 dpo.. skyggen kom innen tidsfrist. Men hatt slike før uten at det var noe usikker på om de synes på bildet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser disse lett! Lå være noeFikk disse to nu nettopp 10 dpo.. skyggen kom innen tidsfrist. Men hatt slike før uten at det var noe usikker på om de synes på bildet
Syns det er en sånn stek som er på mine slike tester! Er det tidlig eller vanlig test? Hmm! Tipper vi enten er gravide begge to, eller at det alltid kommer en skygge på disseRøyk på en smell jeg også ja 7 dpo, selvfølgelig blenda som forventet
Jeg syns nå dette ser ut som en fin start jeg altså Jeg har troen!Fikk disse to nu nettopp 10 dpo.. skyggen kom innen tidsfrist. Men hatt slike før uten at det var noe usikker på om de synes på bildet
Oi, her må kameraet ha fanget opp noe øyet mitt ikke ser isåfall. For testen er helt blank her ihvertfall har 1-2 tidlig tester igjen. Tar en imorgen tidlig også tar jeg neste 10dpo tenker jeg hadde vært veldig hyggelig om det hadde vært en babystrek hos begge thodin ser ganske lik ut som min bp tidlig strimmel så håper det er babystrek på oss begge Er også 7dpo! Skal du teste mer i kveld? Eller imorgen? Jeg vurderer å vente til imorgen, men det er veldig vanskelig
det er tidlig tester Kameraet mitt må ha fanget opp noe jeg ikke ser, eller så er d skygge fra lyset. Vet ikke, testen er helt blank her ihvertfall krysser fingre fordetSyns det er en sånn stek som er på mine slike tester! Er det tidlig eller vanlig test? Hmm! Tipper vi enten er gravide begge to, eller at det alltid kommer en skygge på disse
Ja, jeg syns jeg kunne se noe der, men jeg har nok blitt koko av all testing og leting etter steker! Haha! Huff!det er tidlig tester Kameraet mitt må ha fanget opp noe jeg ikke ser, eller så er d skygge fra lyset. Vet ikke, testen er helt blank her ihvertfall krysser fingre fordet
Siste gang jeg bruker babyplan, føler det bare er tull med de jeg makesure neste gang!Ser at flere har fått tester på babyplantestene uten å ha vært gravide, så tar dagens skygger med en gigaklype salt og krysser heller fingrene for sterkere test i morgen. Er den også skyggeaktig, er det nok bare en svakhet ved testene. Note to self neste pp!
Når jeg ser på bildet mitt så ser jeg streken selv faktisk, skulle ønske den var i virkeligheten ogsåJa, jeg syns jeg kunne se noe der, men jeg har nok blitt koko av all testing og leting etter steker! Haha! Huff!
Tok en makesure nå, og der var det ingenting, så er nok noe med babyplantestene, ja! Trist altså, var litt gira nåSiste gang jeg bruker babyplan, føler det bare er tull med de jeg makesure neste gang!
Æsj, så kjedelig!!! Bare å holde seg unna babyplan ja, så slipper man unødvendig skuffelser. Klemmer til degTok en makesure nå, og der var det ingenting, så er nok noe med babyplantestene, ja! Trist altså, var litt gira nå
Det er vanlig test satser på at vi begge er gravide jeg kjenner i hvertfall på maasse symptomer nå, som garantert forsvinner igjen hvis jeg får negativ test i morgen ...*redigert*. lurer på om jeg surret litt til nå på hvem du hadde svart til x) men men . Krysser uansett fingrene for at vi er gravideSyns det er en sånn stek som er på mine slike tester! Er det tidlig eller vanlig test? Hmm! Tipper vi enten er gravide begge to, eller at det alltid kommer en skygge på disse
Hurra gratulerer!!! Vil du settes på gravid?11 dpo. Klarte ikke holde meg brukte den siste testen min nå og gjett om det ble gode nyheter. I går var det såvidt jeg kunne skimte en skygge.
Håper spiren klamrer seg fast nå og at det snart kommer flere positive tester fra dere
Krysser fingrene for at testene blir sterkere jegMine skygger fortsetter. Makesure fra i går kveld, babyplan fra i dag! Blir sprø og lover herved meg selv at jeg aldri noen sinne skal teste før 10 dpo igjen! Aldri! For en berg- og dalbane!
Vis vedlegget 355608
Krysser fingrene for at testene blir sterkere jeg