IKM uke 18 - 2021

Tester vi igjen i ettermiddag/kveld? :D

Skulle ønske jeg kunne det;) Men har bare en digital test igjen, så vil spare den til i morgen eller mandag. Sykt frustrert over at det er stengt overalt nå:( har tenkt flere ganger om jeg hadde fått positiv med tidlig test. Fikk det med nr 2 10 dpo.
Spent på testen din i kveld:D

Fortsatt skygge. Den kommer kjapt, og blir mindre tydelig etter fristen. Her er ca 5-6 min etter testen ble tatt. Spennende, det her! Siste test for i dag. I promise :p Hva tror dere? :nailbiting:
IMG_20210501_163622.jpg

10 dpo i dag, og utover ettermiddagen har jeg bare blitt mer og mer sikker på at mensen kommer i kveld eller natt. Skal egentlig ikke komme før onsdag, men alle tegn er der på at mensen er rett rundt hjørnet.

Det positive med det er jo da at man får begynt på ny syklus fortere, i det minste.

Blir ihvertfall meget overrasket om det ikke har kommet noe til i morgen tidlig!

10 dpo i dag, og utover ettermiddagen har jeg bare blitt mer og mer sikker på at mensen kommer i kveld eller natt. Skal egentlig ikke komme før onsdag, men alle tegn er der på at mensen er rett rundt hjørnet.

Det positive med det er jo da at man får begynt på ny syklus fortere, i det minste.

Blir ihvertfall meget overrasket om det ikke har kommet noe til i morgen tidlig!
Denne rare kroppen. Håper ikke tr kommer! Klemmer :love7

Røyk på en smell jeg også ja :jokercolor 7 dpo, selvfølgelig blenda:wtf: som forventet:p

Vedlegg

• 6F4B1A1B-77E9-41DE-A2F8-FAC40F363281.jpeg
    6F4B1A1B-77E9-41DE-A2F8-FAC40F363281.jpeg
    350,7 KB · Visninger: 96
Back
Topp