Tro meg, har lyst til å raide alt som er! Men alt er jo stengt. Ihvertfall her Så får bare smøre meg med tålmodighet til mandagAt du klarer å holde deg fra å teste! Jeg hadde raidet butikken! Men nå er vel alt stengt uansett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tro meg, har lyst til å raide alt som er! Men alt er jo stengt. Ihvertfall her Så får bare smøre meg med tålmodighet til mandagAt du klarer å holde deg fra å teste! Jeg hadde raidet butikken! Men nå er vel alt stengt uansett
Så fantastisk !! GratulererVILL JUBEL I HEIMEN!!!!
Vis vedlegget 355528
Her ser jeg en svak strek!10 dpo. Trodde jeg så en skygge. Ble så giret at jeg tok en digitaltest, den viste negativ
Har bare en digitaltest igjen og butikkene er stengt
Så nå blir det testing igjen om 2 dager.
Vis vedlegget 355532
Jepp denne ser jeg uten å forstørre bildet!Tatt denne i dag, 9dpo! Syns jeg skimter en liten skygge her også. Gjør dere? Åhh! Måtte denne gruppa bli full av januarbøllefrø! Vis vedlegget 355536
Jepp denne ser jeg uten å forstørre bildet!
Hurra!! Gratulerer Vil du settes opp på gravid?VILL JUBEL I HEIMEN!!!!
Vis vedlegget 355528
Tester vi igjen i ettermiddag/kveld?
Her ser jeg en svak strek!
Jaaaaa!!! Tusen takk, endeligHurra!! Gratulerer Vil du settes opp på gravid?
Fortsatt skygge. Den kommer kjapt, og blir mindre tydelig etter fristen. Her er ca 5-6 min etter testen ble tatt. Spennende, det her! Siste test for i dag. I promise Hva tror dere? Vis vedlegget 355573
Jeg ser også!!Fortsatt skygge. Den kommer kjapt, og blir mindre tydelig etter fristen. Her er ca 5-6 min etter testen ble tatt. Spennende, det her! Siste test for i dag. I promise Hva tror dere? Vis vedlegget 355573
Denne rare kroppen. Håper ikke tr kommer! Klemmer10 dpo i dag, og utover ettermiddagen har jeg bare blitt mer og mer sikker på at mensen kommer i kveld eller natt. Skal egentlig ikke komme før onsdag, men alle tegn er der på at mensen er rett rundt hjørnet.
Det positive med det er jo da at man får begynt på ny syklus fortere, i det minste.
Blir ihvertfall meget overrasket om det ikke har kommet noe til i morgen tidlig!
Ser strek! Særlig på øverste test. SpennendeFikk disse to nu nettopp 10 dpo.. skyggen kom innen tidsfrist. Men hatt slike før uten at det var noe usikker på om de synes på bildet
Håper den er «ekte» kan i så fall skylle det emosjonelle sammenbruddet jeg hadde etter jobb i dag på hormonerSer strek! Særlig på øverste test. Spennende
Røyk på en smell jeg også ja 7 dpo, selvfølgelig blenda som forventet
Fikk disse to nu nettopp 10 dpo.. skyggen kom innen tidsfrist. Men hatt slike før uten at det var noe usikker på om de synes på bildet