VelkommenLitt sent, men hiver meg med .
Snorkfrøken7 - 29 - PP1 - B2 - EL litt usikker, men ca 21/4 - IKM 6/5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenLitt sent, men hiver meg med .
Snorkfrøken7 - 29 - PP1 - B2 - EL litt usikker, men ca 21/4 - IKM 6/5
Dagens tester 8 dpo!
Make sure! Anbefales Det er kjempe gøy å teste! Er du tidlig ute, pytt pytt da har du flere dager med spenninghvilken test er de blå? Makesure? Har noen liggende men tørr ikke ta de enda
Make sure! Anbefales Det er kjempe gøy å teste! Er du tidlig ute, pytt pytt da har du flere dager med spenning
Bare fortsett for jeg føler jeg kan se noe altså! Legger ved min test 7 dpotestet med den nå Har en pakke liggende
Vet ikke om jeg kanskje ser noe??
De strekøynene mine ser jo streker overalt Er bare 6/7 dpo så er jo egentlig umulig, men det stopper ikke meg tydeligvis
Bare fortsett for jeg føler jeg kan se noe altså! Legger ved min test 7 dpo
Så jeg la den ut som «liten» i størrelsesformat, men jeg redigerte innlegget så nå skal det være tydeligere Ja syns det jeg også! Jeg fikk positiv test 8 dpo, og positiv digital 9 dpode ser jo veldig like ut! Herregud nå får jeg håp Jeg som har vært så rolig hittil
Så jeg la den ut som «liten» i størrelsesformat, men jeg redigerte innlegget så nå skal det være tydeligere Ja syns det jeg også! Jeg fikk positiv test 8 dpo, og positiv digital 9 dpo
Oi denne tror jeg blir sterkere faktisk! Jeg var heldig og hadde Babyplan tidlig liggende, og den gav jo sterkere strekNå har den tørka ut litt, men ser fortsatt streken! Tenker å ta ny om 2,5 time
Oi denne tror jeg blir sterkere faktisk! Jeg var heldig og hadde Babyplan tidlig liggende, og den gav jo sterkere strek
Noen er de første til å kunne settes på gravid mens andre må være først på TR.. fra murringer og såvidt litt på papiret i går kveld har blødning tatt seg opp i dag- som en mens men litt mer slimete (beklager TMI). Denne mengden tilsier overhodet ikke festeblødning, selvom det er merkelig å få TR på 5 DPO når jeg har hatt 28 dagers syklus i 20 år. Men får bare innse nederlaget og kan settes på TR 9 (!) dager før forventet IKM.
skal sies at jeg er oppriktig glad for dere med positive tester og heier masse på dere andre <3
Her blir det GU så fort TR er borte.
Nå har jeg ikke fått lest igjennom hva som har blitt skrevet her, MEN egget fester seg jo mellom dag 5-7 (mener jeg å huske) - så det kan jo absolutt være festeblødning Krysser fingrene for det!Er nok litt tidlig ja.. var litt friskere blod i dag men fortsatt ikke mengder (beklager info), men mer enn hva jeg har lest at er tilfelle for mensmurringer. Så da aner jeg ikke hva kroppen driver med. Trist å ha hatt syklus som en klokke i 20 år, og så skal den tulle idet vi vil ha barn.. jaja, får bestille GU til uka- er bare kjipt med sånn rot i PP for man får jo forhåpninger et lite øyeblikk. Men TR 5 dager etter pos EL- den var ny. :/