IKM uke 18 - 2021

Så utrolig gøy å lese gjennom og se alle som har blitt gravide!!! Jeg er 5/6 dpo idag tror jeg, og allerede tatt noen tester :hilarious: Føler meg veldig rolig denne pp, vet ikke om jeg har troa eller bare er livredd for å bli skuffa... :oops: Har prøvd å ikke tenke så mye på det så dagene skulle gå fortere. Men merker det er litt vanskelig å unngå å teste... :arghh:

9 dpo og endte med å ta en tidligtest i dag morges. Selvfølgelig var den negativ, og gjennom dagen har jeg gått fram og tilbake mellom å være sikker på at det absolutt ikke klaffa denne syklusen, til å være helt sikker på at jeg kommer til å få positiv test om noen dager.

Grunnen til at jeg noen ganger føler meg så sikker er på grunn av all romsteringen i livmora 6 dpo, murringer hver dag etterpå, og i dag en følelse av at magen er "full". Kvisene på brystet. Og så har jeg våkna av kvalme de to siste nettene.

Utrolig kjipt hvis alt dette bare er ingenting!

Noen er de første til å kunne settes på gravid mens andre må være først på TR.. fra murringer og såvidt litt på papiret i går kveld har blødning tatt seg opp i dag- som en mens men litt mer slimete (beklager TMI). Denne mengden tilsier overhodet ikke festeblødning, selvom det er merkelig å få TR på 5 DPO når jeg har hatt 28 dagers syklus i 20 år. Men får bare innse nederlaget og kan settes på TR 9 (!) dager før forventet IKM.

skal sies at jeg er oppriktig glad for dere med positive tester og heier masse på dere andre <3
Her blir det GU så fort TR er borte.

Make sure! Anbefales :shy: Det er kjempe gøy å teste! Er du tidlig ute, pytt pytt da har du flere dager med spenning:Heartpink

testet med den nå :hilarious: Har en pakke liggende :hilarious:
Vet ikke om jeg kanskje ser noe?? :rolleyes::p

De strekøynene mine ser jo streker overalt :hilarious: Er bare 6/7 dpo så er jo egentlig umulig, men det stopper ikke meg tydeligvis:hilarious:

Vedlegg

• 8845091A-CE89-46F1-9196-24A4127E775B.jpeg
    8845091A-CE89-46F1-9196-24A4127E775B.jpeg
    590,7 KB · Visninger: 114
  • 0F34BA9C-F43A-4ABF-A3D8-CD53BBD1B946.jpeg
    0F34BA9C-F43A-4ABF-A3D8-CD53BBD1B946.jpeg
    644,6 KB · Visninger: 121
testet med den nå :hilarious: Har en pakke liggende :hilarious:
Vet ikke om jeg kanskje ser noe?? :rolleyes::p

De strekøynene mine ser jo streker overalt :hilarious: Er bare 6/7 dpo så er jo egentlig umulig, men det stopper ikke meg tydeligvis:hilarious:
Bare fortsett for jeg føler jeg kan se noe altså! Legger ved min test 7 dpo:)

Vedlegg

• 539DAC91-EA60-4FB5-BA46-746943579EDB.jpeg
    539DAC91-EA60-4FB5-BA46-746943579EDB.jpeg
    281,4 KB · Visninger: 111
Nå har den tørka ut litt, men ser fortsatt streken! :woot: Tenker å ta ny om 2,5 time :p

Vedlegg

• 6A99DD58-55E7-4E0D-9361-CCBA21E03F19.jpeg
    6A99DD58-55E7-4E0D-9361-CCBA21E03F19.jpeg
    541,4 KB · Visninger: 124
2DE7F5D4-9C54-4238-8198-2B03903BDEA9.jpeg

Fikk denneskyggen i dag..
lurer på om jeg er 11 eller 9 dpo..

El tester var positiv på cd 15 og pga temp hopp dagen etter regnet FF el samme dagen som positiv test.. men fikk jo et nytt temphopp to dager senere..

C7E73F0D-90B0-4AED-9F11-AEAE53D262BB.jpeg

Noen her som har hatt stikking/mild melkespreng som symptom ved graviditet? Får også ut noen dråper, ligner på råmelk, når det sprenger. Har det denne pp, aldri hatt det tidligere før mensen.
Hvilke symptomer har dere? Digger å lese om sånt :D

Panda89 - 31 - pp1 - b3- el 21/4- ikm 6/5:)

Helt fersk på dette, men har fulgt med på denne tråden:Heartred Så spennende, så melder meg på:happy:
Er 9 dpo i dag. Har testet med morgenurin siden 7 dpo: negativ:( 6 dager til ikm, er forsatt håp:smiley-angelic001

Noen er de første til å kunne settes på gravid mens andre må være først på TR.. fra murringer og såvidt litt på papiret i går kveld har blødning tatt seg opp i dag- som en mens men litt mer slimete (beklager TMI). Denne mengden tilsier overhodet ikke festeblødning, selvom det er merkelig å få TR på 5 DPO når jeg har hatt 28 dagers syklus i 20 år. Men får bare innse nederlaget og kan settes på TR 9 (!) dager før forventet IKM.

skal sies at jeg er oppriktig glad for dere med positive tester og heier masse på dere andre <3
Her blir det GU så fort TR er borte.

Huff så kjedelig!!:( Eg spotter litt ennå...Syns det e skikkelig merkelig..har syklus på 32 dager og det er jo ennå 9 dager til mens...rart om eg skal spotte i 11 dager...då blir det legetime på meg og!! Forrige syklus spottet eg bare 2 /3 dager før mens, noe som er vanlig for meg...syklusen før der igjen starta eg å spotte på 6 dpo og fram til mens(spotting I ca 6 daga)...virka som annakvar syklus e litt rar her...:wacky::banghead:

Er nok litt tidlig ja.. var litt friskere blod i dag men fortsatt ikke mengder (beklager info), men mer enn hva jeg har lest at er tilfelle for mensmurringer. Så da aner jeg ikke hva kroppen driver med. Trist å ha hatt syklus som en klokke i 20 år, og så skal den tulle idet vi vil ha barn.. jaja, får bestille GU til uka- er bare kjipt med sånn rot i PP for man får jo forhåpninger et lite øyeblikk. Men TR 5 dager etter pos EL- den var ny. :/
Nå har jeg ikke fått lest igjennom hva som har blitt skrevet her, MEN egget fester seg jo mellom dag 5-7 (mener jeg å huske) - så det kan jo absolutt være festeblødning :D Krysser fingrene for det!
EDIT: nå leste jeg siste innlegget ditt. Så kjedelig at TR kom nå :( Rart hvordan kroppen tuller når man er i pp. Mange klemmer :Heartred

Last edited:
Back
Topp