Tusen takkGratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer!
Ja jeg hadde forventa meg flere dager med testing før en digital potensielt hadde slått ut, så dette var helt fantastisk Tusen takkåå guri, så gøy Gratulerer!!
Jeg har ikke kjent noe særlig i livmoren før 8 dpo, mye mer idag 9 dpo. Ikke gi opp! Har hørt om flere som ikke kjenner noen tingJeg har bare mistet alt håp. Har levd i håpet etter all aktivitet i livmorområdet de siste to dagene, men nå? Nå er jeg bare sikker på at det ikke gikk. Er 8 dpo, og lurte på om jeg skulle teste i morgen, men har bare blitt skikkelig negativ og tenker at jeg bare vil at neste syklus skal begynne.
Da håper jeg det klaffer og spira sitter Så du slipper utredning.Er under utredning, men sykehuset er jo livredd for alt som heter behandling, så hjelper lite.
Time 19.05, men kunne bli gravide før, sa de. Jeg blir lett gravid, men hjelper lite når det ender i SA eller MA :/
Takk for støtta
Jeg har bare mistet alt håp. Har levd i håpet etter all aktivitet i livmorområdet de siste to dagene, men nå? Nå er jeg bare sikker på at det ikke gikk. Er 8 dpo, og lurte på om jeg skulle teste i morgen, men har bare blitt skikkelig negativ og tenker at jeg bare vil at neste syklus skal begynne.
jeg føler det også sånn i dag. Er 10 dpo og tempen holder seg oppe, men testet negativt i dag (med 25 mlu test). Kjent en del romstering nedi der i dag, og tenker jo selvfølgelig bare at tanta dukker opp når som helst, men samtidig bruker jeg ikke få smerter/ubehag før tanta braker løs..
Ååå, håper for oss begge da! Rart hvis du bare helt plutselig skal begynne å få menssmerter tidlig når du aldri ellers har det. Jeg kjente mye romstering på 6 dpo, men ikke noe særlig etter det. Nå så jeg derimot at hele brystet mitt er fullt av små kviser. Har aldri opplevd før, så da kom håpet mitt litt tilbake igjen og.
Aj aj, for en berg og dalbane!
ja det er veldig opp og ned i dpo land altså
Ja litt rart med det. Er ikke akkurat mensensmerter jeg har, for de er mye vondere, bare litt ømt og litt stikking på en måte..
Hm, høres jo ut som det kan skje noe hos deg da
Ikke for å postitivt Petra her altså, men det er vel det de sier det skal være? Eller? Mildere enn menssmerter, men fortsatt noe man kjenner ganske godt? Og litt stikking er vel normalt og i begynnelsen?
Håper for deg! Sånn genuint, så håper jeg for alle her Syns det er så trist når folk vil så inderlig, og så skjer det bare ikke.
Jeg ser begge strekene. Tror ikke det er skygge. Noen får sterkere på kveld? Tatt ny i kveld?Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?! Jeg blir gaaal!
Vis vedlegget 355403
Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?! Jeg blir gaaal!
Vis vedlegget 355403
I'm weak Røyk på en test, 7 dpo. Målet får være å vente til 8dpo neste pp! Haha! Var nesten for flau til å poste at jeg har testet her, men det er vel de vi har disse gruppene til Om ikke annet er det jo gøy med litt testeaction her i 18 uka
Når jeg ser alle andre teste klør det i fingrene mine også med det sagt; jeg skimter en strek ?!?!I'm weak Røyk på en test, 7 dpo. Målet får være å vente til 8dpo neste pp! Haha! Var nesten for flau til å poste at jeg har testet her, men det er vel de vi har disse gruppene til Om ikke annet er det jo gøy med litt testeaction her i 18 uka
Såå gøy! Gratulerer!Da var det egentlig ikke noe tvil lengre Alle testene tatt kl. 1600 9 dpo.
Jeg kan settes som gravid
Den der er positiv!I'm weak Røyk på en test, 7 dpo. Målet får være å vente til 8dpo neste pp! Haha! Var nesten for flau til å poste at jeg har testet her, men det er vel de vi har disse gruppene til Om ikke annet er det jo gøy med litt testeaction her i 18 uka
Ja det er helt surrealistisk dette her Tusen takk!Såå gøy! Gratulerer!
Hoho! Det hadde tatt seg ut! Er nok bare fordi bildet ble tatt litt etter 10 min, samboeren min var i nærheten, så måtte vente til han var borte i butikken før jeg torte å ta bildesniker fra uke 19. syntes den der ser lovende ut altså. Kan skimte en strek der (og jeg har ikke streksyn)