IKM uke 18 - 2021

3 Dpo og lyse brun/beige utflod??? Ka skjer?o_O

Klarte ikke dy meg.. Tok en test til selv om jeg faktisk innerst inne visste den vil bli negativ..
IMG_20210428_162331.jpg

Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?

Er 7 dpo i dag, og all stikkingen og "rivingen" fra i går er borte. Kjent litt på murring i dag, bare. Mildere murringer enn ved mens, men de kjennes greit likevel.
Føler liksom at vi umulig kan være så heldig at det har klaffet nå, så det er sikkert bare mensen som kommer tidlig..

Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?

Nei...Har allerede begynt å spotte og er bare 3 Dpo...så har ikkje trua...Men håpet er stort da:Heartred

Vi la aksjer alle fertile dager så man burde jo egentlig tenke at d klaffet, men nei har ikke troa :wtf: har du?

Vi la aksjer alle fertile dager så man burde jo egentlig tenke at d klaffet, men nei har ikke troa :wtf: har du?
Haha, ja, da burde jo oddsa være på deres side! Men uansett om man treffer bra, er det vel bare 20% sjans for klaff, så basert på den statistikken tror jeg ikke vi har klaffet, selvom vi også har god timing denne runden! Alt for spennende!

Kanskje være en liten festeblødning så tidlig som 3dpo? Hmm

Håper:happy: Spotting fram til uke 11 forrige graviditet,men huske ikkje korti det begynte...var vist blodansamlig i livmora som kom ut litt og litt...spiren klamra seg godt fast likevel...

Alltid trodd at ettermiddagsurin ikke vil vise noe særlig sterkere strek så har alltid latt være. Jeg klarte ikke dy meg og tok en test ikveld.
For å si det slik, jeg angrer ikke:love7

Jeg ser økning i strek fra morgen til kveld 8 dpo!:woot: Tør fortsatt ikke tro på noe før streken er sterkere enn dette men likevel:nailbiting:

Vedlegg

• F694F5DA-99EE-47E5-B1F9-3A7A4AC6C7F5.jpeg
    F694F5DA-99EE-47E5-B1F9-3A7A4AC6C7F5.jpeg
    139,1 KB · Visninger: 122
Last edited:
Nja, jeg hverken temper eller tester etter eggløsning, men lar appen Flo anslå når den er. Og om appen har rett så tenker jeg at sjansen nok kanskje ikke er så stor. Jeg er bare 4dpo, men er småkvalm, men det er jeg fra tid til annen uansett. Jeg er også ubeskrivelig trøtt. Det kan selvfølgelig forklares med at 1-åringen ikke har søvn som noen interesse, hverken om natta eller morgenen.

Våknet av sterke smerter lik de jeg har dagen før TR kommer men er bare 4 DPO.. noen som har opplevd lignende? Varte bare noen minutter- kan ha vært en cyste som sprakk kanskje...

Jeg begynner nesten å grue meg til å kunne teste, jeg :wideyed: Enn så lenge lever jeg jo med et lite håp om å være litt gravid, men en evt negativ test kommer til å slå sprekker på den bobla og slå meg hardt i trynet. Nærmer seg jo dagene hvor flere får positiv test, er nå 7dpo. Hvor lenge klarer jeg å vente med å teste, tro? :bored:

Jeg begynner nesten å grue meg til å kunne teste, jeg :wideyed: Enn så lenge lever jeg jo med et lite håp om å være litt gravid, men en evt negativ test kommer til å slå sprekker på den bobla og slå meg hardt i trynet. Nærmer seg jo dagene hvor flere får positiv test, er nå 7dpo. Hvor lenge klarer jeg å vente med å teste, tro? :bored:
Samme her, kjenner følelsen. Tenker å virkelig holde meg til 9 DPO denne gangen, kanskje også 10. for å slippe det eventuelle slaget i trynet unødvendig tidlig. Hva er målet ditt, hvor lenge skal du vente? :p

Back
Topp