3 Dpo og lyse brun/beige utflod??? Ka skjer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?
Kanskje være en liten festeblødning så tidlig som 3dpo? Hmm3 Dpo og lyse brun/beige utflod??? Ka skjer?
Vi la aksjer alle fertile dager så man burde jo egentlig tenke at d klaffet, men nei har ikke troa har du?Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?
Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?
Vi la aksjer alle fertile dager så man burde jo egentlig tenke at d klaffet, men nei har ikke troa har du?
Haha, ja, da burde jo oddsa være på deres side! Men uansett om man treffer bra, er det vel bare 20% sjans for klaff, så basert på den statistikken tror jeg ikke vi har klaffet, selvom vi også har god timing denne runden! Alt for spennende!Vi la aksjer alle fertile dager så man burde jo egentlig tenke at d klaffet, men nei har ikke troa har du?
Kanskje være en liten festeblødning så tidlig som 3dpo? Hmm
Nja, jeg hverken temper eller tester etter eggløsning, men lar appen Flo anslå når den er. Og om appen har rett så tenker jeg at sjansen nok kanskje ikke er så stor. Jeg er bare 4dpo, men er småkvalm, men det er jeg fra tid til annen uansett. Jeg er også ubeskrivelig trøtt. Det kan selvfølgelig forklares med at 1-åringen ikke har søvn som noen interesse, hverken om natta eller morgenen.Dere som er i dpo-land og et stykke unna å kunne teste; har dere troa på at det klaffet denne gangen?
Samme her, kjenner følelsen. Tenker å virkelig holde meg til 9 DPO denne gangen, kanskje også 10. for å slippe det eventuelle slaget i trynet unødvendig tidlig. Hva er målet ditt, hvor lenge skal du vente?Jeg begynner nesten å grue meg til å kunne teste, jeg Enn så lenge lever jeg jo med et lite håp om å være litt gravid, men en evt negativ test kommer til å slå sprekker på den bobla og slå meg hardt i trynet. Nærmer seg jo dagene hvor flere får positiv test, er nå 7dpo. Hvor lenge klarer jeg å vente med å teste, tro?