Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Jeg skimter faktisk noe på begge jeg ogsåJ
Jeg synes faktisk jeg ser antydning på begge og jeg eier ikke streksyn! Håper for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Jeg skimter faktisk noe på begge jeg ogsåJ
Jeg synes faktisk jeg ser antydning på begge og jeg eier ikke streksyn! Håper for deg!
Oiii!! så utrolig gøy Første gravide i gruppen Skal jeg sette deg på gravid?Jeg er i sjokk!!!
Oiii!! så utrolig gøy Første gravide i gruppen Skal jeg sette deg på gravid?
Gratulererja, det kan du
Gratulerer
Skimter noeOkei jenter! Velkommen tiiiiil gameshowet: «Skygge eller baby?»
Skimter noe svakt, men tror jeg bare er gal Eller det vet jeg jo at jeg er, siden jeg tester alt for tidlig
Noen minutter etter tidsfristSkimter noe
Spennende. Kanskje for tidlig med digital.? Hvor mange DPONoen minutter etter tidsfrist
Var litt sen med å teste etter EL, så kan være alt ifra 5 dpo til 9 dpoSpennende. Kanskje for tidlig med digital.? Hvor mange DPO
Dette så jo veldig lovende ut daNoen minutter etter tidsfrist
Bare for nysgjerrighetens skyld: hvilke symptomer opplever du?Noen minutter etter tidsfrist
Ja egentlig ser det lovende ut, men tørr ikke håpe på noe før strekene blir tydelige Har en del vondt i magen..det stikker og er syyykt oppblåstBare for nysgjerrighetens skyld: hvilke symptomer opplever du?
åhh, så spennende! Dette er jo like gøy som om det skulle vært meg selv ser absolutt noe der. Vent et par dager også tar du digital?Noen minutter etter tidsfrist
Så spent på dine vegne! Jeg merker stikninger selv inni mellom. Brystvorter har vært veldig ømme siden EL. Det er det symptomet som er mest fremtredende hos meg altså Umulig å vite om det er pga graviditet eller om TR er på vei...Ja egentlig ser det lovende ut, men tørr ikke håpe på noe før strekene blir tydelige Har en del vondt i magen..det stikker og er syyykt oppblåst
3dpo, murrer idag typ svake mensensmerter i mage/korsryggen. Krysser fingrene for ossHer har jeg hatt masse murringer og ubehag nederst i magen siden i går kveld. Hadde det også forrige syklus, og da var jeg langt fra gravid. Kan både være PMS og baby, så langt! Irriterende om det skal være PMS plager fra 4dpo, særlig siden jeg aldri har hatt det før barn. Men livmorområdet blir vel mer følsomt etter graviditeter, kanskje, og PMS sterkere?
Ja, jeg og! Det er så dårlig gjort om dette ikke er baby. Skal det være slik hver mnd, kommer jeg til å bli helt ko-ko!3dpo, murrer idag typ svake mensensmerter i mage/korsryggen. Krysser fingrene for oss