IKM uke 18 - 2021

Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen med å svi av en test :banghead: Hva tenker dere? Metode test og 9 dpo. Test tatt nå midt på dagen. Va 1,5 time siden jeg tissa sist.

Mørkeste av de er redigert.
På den redigerte skimter jeg noe :D

Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!:shy:
Ser dere noe?

Vedlegg

• FF4C34CF-3811-46E9-BDDE-37D76C4F5449.jpeg
    FF4C34CF-3811-46E9-BDDE-37D76C4F5449.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 101
  • 8231A0F9-510F-4D9B-9B10-A84DD0CE31DE.jpeg
    8231A0F9-510F-4D9B-9B10-A84DD0CE31DE.jpeg
    318,5 KB · Visninger: 94
Jeg er i sjokk!!! :eek::eek:

Vedlegg

• 7DFCABF4-7F42-41DC-AC47-AD47034BCEC3.jpeg
    7DFCABF4-7F42-41DC-AC47-AD47034BCEC3.jpeg
    16,4 KB · Visninger: 100
What! Gratulerer! Det var tidig positiv :happy: Hadde du mistanke? Så gøy!!

ja, vi traff så ekstremt godt ift når vi la inn aksjer og når el var denne gangen. Så tenkte hvis ingen av de svømmerne klarer det så kan vi gi opp :hilarious:

Wow! Du gikk fra den testen i går til dette i dag?!:p:hello2

ja, eg tok den digitale bare fordi det var eneste jeg hadde og testetøsen i meg er komt frem :hilarious: Gikk i fra den i lang tid for jeg tenkte det var alt for tidlig. Så kan si jeg fikk sjokk når jeg gikk tilfeldig forbi den og det viste gravid :joyful:

Haha! Så gøy! Når ble det aksjer i forhold til el? Hva er oppskriften? :hilarious:

vi hadde ikke lagt aksjer på noen dager. Var så mye som kom i veien. Så han hadde spart opp 2-3 dager. Så var det sengekos lørdagsformiddag i 14 tiden. Og EL smertene begynte i 19-20 tiden samme kveld. Vet ikke om det var timingen som gjor det eller hva. Men det må være da jeg ble gravid, for det gikk noen dager etter det før det skjedde noe action igjen :hilarious:

vi hadde ikke lagt aksjer på noen dager. Var så mye som kom i veien. Så han hadde spart opp 2-3 dager. Så var det sengekos lørdagsformiddag i 14 tiden. Og EL smertene begynte i 19-20 tiden samme kveld. Vet ikke om det var timingen som gjor det eller hva. Men det må være da jeg ble gravid, for det gikk noen dager etter det før det skjedde noe action igjen :hilarious:
Helt perfekt! Har du noen symptomer enda, eller er det rolig?

ja, eg tok den digitale bare fordi det var eneste jeg hadde og testetøsen i meg er komt frem :hilarious: Gikk i fra den i lang tid for jeg tenkte det var alt for tidlig. Så kan si jeg fikk sjokk når jeg gikk tilfeldig forbi den og det viste gravid :joyful:
Herregud SÅ gøy!! for en følelse når du tror den må være negativ også popper det der opp!!:nailbiting::nailbiting::gen014

Helt perfekt! Har du noen symptomer enda, eller er det rolig?

var småuggen i går. Klarte ikke spise middag. Men vet ikke om det var veldig tilfeldig. Men har vært veldig trøtt de siste dagene. Pleier aldri klare å sove lengre enn til 6-7, men nå har jeg sove til i 9 tiden. Og sovna mye tidligere om kvelden. Men uten det har det ikke vært så mye. Var selvfølgelig på MR samme dag jeg hadde EL, fikk svar at jeg har fått prolaps i to skiver helt nederst i ryggen, og det lover jo ikke godt når jeg får bekkenløsning vanligvis rundt ikm :rolleyes:

Cd28. Fortsatt negativ el-test. Flyr videre

ja blir spennende å se hvordan det går med testing ;) ryker vel på en smell snart sikkert, men jeg har bare 25mlu tester.. så det er jo bare dumt :hilarious:
Ja, da er det kanskje litt lettere å holde seg også :D hehe

Back
Topp