Seks dager til jeg begynner å teste (sier jeg til meg selv hvertfall)
prøver jeg og å si til meg selv! Lykke til til oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seks dager til jeg begynner å teste (sier jeg til meg selv hvertfall)
På den redigerte skimter jeg noeKlarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen med å svi av en test Hva tenker dere? Metode test og 9 dpo. Test tatt nå midt på dagen. Va 1,5 time siden jeg tissa sist.
Mørkeste av de er redigert.
What! Gratulerer! Det var tidig positiv Hadde du mistanke? Så gøy!!Jeg er i sjokk!!!
Wow! Du gikk fra den testen i går til dette i dag?!Jeg er i sjokk!!!
Gratulerer!!Jeg er i sjokk!!!
What! Gratulerer! Det var tidig positiv Hadde du mistanke? Så gøy!!
ja, vi traff så ekstremt godt ift når vi la inn aksjer og når el var denne gangen. Så tenkte hvis ingen av de svømmerne klarer det så kan vi gi opp
Wow! Du gikk fra den testen i går til dette i dag?!
Haha! Så gøy! Når ble det aksjer i forhold til el? Hva er oppskriften?
Helt perfekt! Har du noen symptomer enda, eller er det rolig?vi hadde ikke lagt aksjer på noen dager. Var så mye som kom i veien. Så han hadde spart opp 2-3 dager. Så var det sengekos lørdagsformiddag i 14 tiden. Og EL smertene begynte i 19-20 tiden samme kveld. Vet ikke om det var timingen som gjor det eller hva. Men det må være da jeg ble gravid, for det gikk noen dager etter det før det skjedde noe action igjen
Herregud SÅ gøy!! for en følelse når du tror den må være negativ også popper det der opp!!ja, eg tok den digitale bare fordi det var eneste jeg hadde og testetøsen i meg er komt frem Gikk i fra den i lang tid for jeg tenkte det var alt for tidlig. Så kan si jeg fikk sjokk når jeg gikk tilfeldig forbi den og det viste gravid
Gratulerer!! Så stas!Jeg er i sjokk!!!
Helt perfekt! Har du noen symptomer enda, eller er det rolig?
Jeg ser en antydning!!Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Jeg synes faktisk jeg ser antydning på begge og jeg eier ikke streksyn! Håper for deg!Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Ja, da er det kanskje litt lettere å holde seg også heheja blir spennende å se hvordan det går med testing ryker vel på en smell snart sikkert, men jeg har bare 25mlu tester.. så det er jo bare dumt