Mammaentil1
Glad i forumet
teller man med den dagen man har EL eller starter man 1 dpo dagen etter?
starter dagen etter antatt el
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
teller man med den dagen man har EL eller starter man 1 dpo dagen etter?
Jeg er i samme båt som deg! Jeg starter i morgen, kun fordi jeg har så mange tester liggende
Såpass ja! Kan jeg spørre om du opplever noen symptomer??jeg er faktisk 7 dpo og ikke 6.
jeg har «bare» 10 tester. Men prøver å holde meg noen dager til!
starter dagen etter antatt el
Såpass ja! Kan jeg spørre om du opplever noen symptomer??
Er 9 dpo i dag. Har litt lyst å flyge på apoteket etter en test å ha klar til i morgen. Men tenker det sikkert er for tidlig helt enda. Sjøl om eg ser flere med positive tester allerede 9-10 dpo.
jeg prøver å holde meg til 12 dpo selv, men tviler på jeg får til det med alle som tester tidlig her inne . Men det er jo selvpining på høyt nivå da... både å vente , men også å teste for tidlig. Vet ikke hva som er værst jeg
Dette er min første prøveperiode så det er derfor jeg spør. Jeg har allerede runda google og sett på alt av bilder så ingenting blir tminja, litt sensitive nipler, og veldig mye mer melkehvite utflod (sorry tmi) enn jeg normalt bruker å ha. Ellers ikke veldig mye symptomer egentlig! Enn du?
ja, heilt enig. Uansett er det konstant karusell i hodet. Å holde seg er jo helt klart det som er best økonomisk. Men det blir liksom litt glemt her hver gang jeg svir av en etter en
Dette er min første prøveperiode så det er derfor jeg spør. Jeg har allerede runda google og sett på alt av bilder så ingenting blir tmi
Jeg er selv på sjette dagen med skikkelig ømme nipler. Dagene frem til idag har jeg hatt mye kremete hvit utlod. Jeg har gått på p-piller i 12 år så har ikke peiling på symptomer etter EL... idag har utflod blitt litt seig og klissete, men fortsatt hvit. Kan dra det en del med fingrene (det er kanskje mye mer tmi) Vi har ganske like symptomer da
Jaaa, blir tullete av dette. Idag(cd27) var g-test helt blenda(endelig!). Så er 1000 kronersspørsmålet om el kommer eller om el har vært og om tr kommer. Og HVOR lang tid alt vil ta. Har aldri fått tr senere enn cd29, men denne syklusen har vært alt annet enn normal
Du var heldig da som slapp dette «ventestresset» Personlig har jeg et veldig ambivalentforhold til det kjenner jeg! Det er sinnsykt spennende, samtidig som jeg knapt klarer å tenke på noe annetså spennende kan vel ta litt tid for kroppen å komme i gjenge etter 12 år med p-piller. Jeg har en 5 åring fra før, han ble laget på cerazette . Så var aldri i «prøvebobla» da
Men er på andre prøverperiode nå hatt spiral siste året
Spennende! Vi er EL-søstre6 dpo i dag. Første pp så kjenner jeg kanskje har litt for høye forhåpninger om at det klaffer på første forsøk.. Kjenner at jeg har vondt i ryggen, type eggløsning/mensen vondt/ubehaglig.. mistenkelig at jeg har denne type ryggvondt allerede en uke før mensen, det er ikke vanlig for meg å være. Måtte derfor selvfølgelig teste ta en gtest i dag, den var (som ventet) blendahvit
Skimter noe helt nederst, hmm *krysser fingrene*Frem med deres beste briller og myseteknikk! 6-7 dpo idag, ser dere noe? Vis vedlegget 355067
2dpo her, dagene har gått fort frem til nå pga jobb og bursdagsfeiring. Har fri frem til fredag, og vet hvor treigt det kommer til å gå nå Har lyst å prøve å holde meg - helst frem til ikm, men vi får nå se på det.6 dpo i dag! Dagene går så sykt sakte.. har bestemt meg for å prøve å ikke teste før 12 dpo... men mulig det er vel optimistisk
2dpo her, dagene har gått fort frem til nå pga jobb og bursdagsfeiring. Har fri frem til fredag, og vet hvor treigt det kommer til å gå nå Har lyst å prøve å holde meg - helst frem til ikm, men vi får nå se på det.
Jeg ser antydning til noeKlarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen med å svi av en test Hva tenker dere? Metode test og 9 dpo. Test tatt nå midt på dagen. Va 1,5 time siden jeg tissa sist.
Mørkeste av de er redigert.