IKM uke 18 - 2021

starter dagen etter antatt el :)

Er 9 dpo i dag. Har litt lyst å flyge på apoteket etter en test å ha klar til i morgen. Men tenker det sikkert er for tidlig helt enda. Sjøl om eg ser flere med positive tester allerede 9-10 dpo.

:hilarious:
Er 9 dpo i dag. Har litt lyst å flyge på apoteket etter en test å ha klar til i morgen. Men tenker det sikkert er for tidlig helt enda. Sjøl om eg ser flere med positive tester allerede 9-10 dpo.

jeg prøver å holde meg til 12 dpo selv, men tviler på jeg får til det med alle som tester tidlig her inne . Men det er jo selvpining på høyt nivå da... både å vente , men også å teste for tidlig. Vet ikke hva som er værst jeg :hilarious:

:hilarious:

jeg prøver å holde meg til 12 dpo selv, men tviler på jeg får til det med alle som tester tidlig her inne . Men det er jo selvpining på høyt nivå da... både å vente , men også å teste for tidlig. Vet ikke hva som er værst jeg :hilarious:

ja, heilt enig. Uansett er det konstant karusell i hodet. Å holde seg er jo helt klart det som er best økonomisk. Men det blir liksom litt glemt her hver gang jeg svir av en etter en :hilarious:

nja, litt sensitive nipler, og veldig mye mer melkehvite utflod (sorry tmi) enn jeg normalt bruker å ha. Ellers ikke veldig mye symptomer egentlig! Enn du?
Dette er min første prøveperiode så det er derfor jeg spør. Jeg har allerede runda google og sett på alt av bilder så ingenting blir tmi:D
Jeg er selv på sjette dagen med skikkelig ømme nipler. Dagene frem til idag har jeg hatt mye kremete hvit utlod. Jeg har gått på p-piller i 12 år så har ikke peiling på symptomer etter EL... idag har utflod blitt litt seig og klissete, men fortsatt hvit. Kan dra det en del med fingrene:wacky: (det er kanskje mye mer tmi):hilarious: Vi har ganske like symptomer da:p

ja, heilt enig. Uansett er det konstant karusell i hodet. Å holde seg er jo helt klart det som er best økonomisk. Men det blir liksom litt glemt her hver gang jeg svir av en etter en :hilarious:

haha, ja det er noe med det. Syns alt sånn el tester og hcg tester så unødvendig dyrt. Koster sikkert under 1/4 å produsere .. noen tjener gode penger på oss prøvere altså :hilarious:

Dette er min første prøveperiode så det er derfor jeg spør. Jeg har allerede runda google og sett på alt av bilder så ingenting blir tmi:D
Jeg er selv på sjette dagen med skikkelig ømme nipler. Dagene frem til idag har jeg hatt mye kremete hvit utlod. Jeg har gått på p-piller i 12 år så har ikke peiling på symptomer etter EL... idag har utflod blitt litt seig og klissete, men fortsatt hvit. Kan dra det en del med fingrene:wacky: (det er kanskje mye mer tmi):hilarious: Vi har ganske like symptomer da:p

så spennende :) kan vel ta litt tid for kroppen å komme i gjenge etter 12 år med p-piller. Jeg har en 5 åring fra før, han ble laget på cerazette . Så var aldri i «prøvebobla» da :)
Men er på andre prøverperiode nå :) hatt spiral siste året :)

Jaaa, blir tullete av dette. Idag(cd27) var g-test helt blenda(endelig!). Så er 1000 kronersspørsmålet om el kommer eller om el har vært og om tr kommer. Og HVOR lang tid alt vil ta. Har aldri fått tr senere enn cd29, men denne syklusen har vært alt annet enn normal:troll::hungover:

samma her.. jeg har bare gitt opp nå. Så får jeg bare ta en g-test om en uke om mens ikke har dukket opp.

så spennende :) kan vel ta litt tid for kroppen å komme i gjenge etter 12 år med p-piller. Jeg har en 5 åring fra før, han ble laget på cerazette . Så var aldri i «prøvebobla» da :)
Men er på andre prøverperiode nå :) hatt spiral siste året :)
Du var heldig da som slapp dette «ventestresset»:rolleyes: Personlig har jeg et veldig ambivalentforhold til det kjenner jeg! Det er sinnsykt spennende, samtidig som jeg knapt klarer å tenke på noe annet:hilarious:

6 dpo i dag. Første pp så kjenner jeg kanskje har litt for høye forhåpninger om at det klaffer på første forsøk.. Kjenner at jeg har vondt i ryggen, type eggløsning/mensen vondt/ubehaglig.. mistenkelig at jeg har denne type ryggvondt allerede en uke før mensen, det er ikke vanlig for meg å være. Måtte derfor selvfølgelig teste ta en gtest i dag, den var (som ventet) blendahvit :hilarious:

6 dpo i dag. Første pp så kjenner jeg kanskje har litt for høye forhåpninger om at det klaffer på første forsøk.. Kjenner at jeg har vondt i ryggen, type eggløsning/mensen vondt/ubehaglig.. mistenkelig at jeg har denne type ryggvondt allerede en uke før mensen, det er ikke vanlig for meg å være. Måtte derfor selvfølgelig teste ta en gtest i dag, den var (som ventet) blendahvit :hilarious:
Spennende! Vi er EL-søstre:joyful:

6 dpo i dag! Dagene går så sykt sakte.. har bestemt meg for å prøve å ikke teste før 12 dpo... men mulig det er vel optimistisk :laughing025
2dpo her, dagene har gått fort frem til nå pga jobb og bursdagsfeiring. Har fri frem til fredag, og vet hvor treigt det kommer til å gå nå :hilarious: Har lyst å prøve å holde meg - helst frem til ikm, men vi får nå se på det. :p

2dpo her, dagene har gått fort frem til nå pga jobb og bursdagsfeiring. Har fri frem til fredag, og vet hvor treigt det kommer til å gå nå :hilarious: Har lyst å prøve å holde meg - helst frem til ikm, men vi får nå se på det. :p

ja blir spennende å se hvordan det går med testing ;) ryker vel på en smell snart sikkert, men jeg har bare 25mlu tester.. så det er jo bare dumt :hilarious:

Klarte selvfølgelig ikke å vente til i morgen med å svi av en test :banghead: Hva tenker dere? Metode test og 9 dpo. Test tatt nå midt på dagen. Va 1,5 time siden jeg tissa sist.

Mørkeste av de er redigert.

Vedlegg

• ED63D5B3-67FB-4C11-BA31-BDC99A8BFEF3.jpeg
    ED63D5B3-67FB-4C11-BA31-BDC99A8BFEF3.jpeg
    918,3 KB · Visninger: 106
  • BF61D3AA-B5EB-4AED-AA9E-42B6CB1FFD57.jpeg
    BF61D3AA-B5EB-4AED-AA9E-42B6CB1FFD57.jpeg
    495 KB · Visninger: 108
Back
Topp