Endelig positiv EL test her(som forventet) Rekner EL i morgen og 1 Dpo på mandag. Aksjelegging hver dag i noen dager allerede og i dag tidelig...kan man ha for mye sex? Kjøre på i kveld også? Eller vente til i morgen? Alt man skal tenke på altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper og tror jeg og <3 får prøve å holde meg noen timer i ettermiddag så jeg får testet igjen i kveldTipper de blir sterkere i løpet av dagen
Kjør på sier jeg! Hatt samme «program» som deg omtrent- haha! Eneste jeg vel har lest er at man i enkelte tilfeller kan «spare opp» hvis mannen har redusert sædkvalitet. Utover det sier visst de lærde at man aldri kan ha for mye sex når man prøver på en spireEndelig positiv EL test her(som forventet) Rekner EL i morgen og 1 Dpo på mandag. Aksjelegging hver dag i noen dager allerede og i dag tidelig...kan man ha for mye sex? Kjøre på i kveld også? Eller vente til i morgen? Alt man skal tenke på altså!
Så fantastisk- sender alle gode vibber din vei. Skvette på legen- hahahahhahaDa ruger jeg på et lite frø <3 Herregud så emosjonelt og «koselig», klamre deg fast lille blasto <3
Den store mørke øverst der er blæra mi HOLDT PÅ Å SKVETTE på legen, herregud
Tusen takk <3 !! Ja herregud, og jeg presterte å si det ganske høyt at jeg var på nippet til å skvette, så legen spurte med alvorlig blikk om jeg ‘værsåsnill kunne la være’. Da begynte jeg å le i tillegg, ikke bra når man prøver å knipeSå fantastisk- sender alle gode vibber din vei. Skvette på legen- hahahahhaha
Drømte i natt at jeg hadde festeblødning. Tenk så fint om jeg var sanndrømt!
Er bare 3 dpo i dag da, så må jo vente litt på en eventuell festeblødning uansett, men krysser fingrene for at jeg er sanndrømt denne ene gangen!
krysser fingre for at den drømmen er sann
5 dpo her, og syns dagene går så sent..
hjelpes ja, det går så seint! Trodde jeg var minst 5 dpo før jeg sjekka appen i stad
Jeg antar du har kort LH-topp og at den ville vært på topp midt på dagen idag.. Du må bare teste videre imorgen også så får vi bekreftet/avkreftet detHvordan ville dere tolket dette? Har EL vært eller er nederste tatt nå på kveld (3 timer siden forrige dobesøk- ikke drukket etterpå) resultat av mindre «konsentrert» urin?
Vanskelig å si, ville bare ha testet videre. Kanskje EL er forsinket?Hvordan ville dere tolket dette? Har EL vært eller er nederste tatt nå på kveld (3 timer siden forrige dobesøk- ikke drukket etterpå) resultat av mindre «konsentrert» urin?
Jeg ville nok tolket det sånn, ja Men hadde fortsatt testet for sikkerhetsskyld. Håper for deg!Takk for at dere gidder å svare <3 Første gang jeg bruker strimmel da det var tomt for CB. Så litt forvirret. Den nederste kom nå på morgenurin. Da var toppen i går og EL i dag eller? Jeg har alltid bare testet på morgenen før nå og alltid fått pos med CB rundt CD12/13. Men det kan jo se ut som om toppen er ganske kort nå som jeg også har testet på kvelden. Blir bare litt forvirret over at den sterkeste her ikke er sterkere..
Takk for at dere gidder å svare <3 Første gang jeg bruker strimmel da det var tomt for CB. Så litt forvirret. Den nederste kom nå på morgenurin. Da var toppen i går og EL i dag eller? Jeg har alltid bare testet på morgenen før nå og alltid fått pos med CB rundt CD12/13. Men det kan jo se ut som om toppen er ganske kort nå som jeg også har testet på kvelden. Blir bare litt forvirret over at den sterkeste her ikke er sterkere..