IKM uke 18 - 2021

Jeg hører visst til her! :D Er egentlig med i ikm uke 17 gruppa, men el var treig :rolleyes: Ser ut som det blir el idag gitt! Legger ved bilde :) Så skal jeg lese meg opp her så jeg kanskje får blitt kjent med dere :D

jeg vil gjerne legges til i lista :D

prøverpåenbabynr3 - 20 år - PP 2 - B3 - El 23 eller 24/04- Ikm 7 eller 8/5
Velkommen hit :Heartred

Hei, gjør som prøverpåenbabynr3 og tar en fot innenfor her hos dere også(er i uke 17).

Har vært umulig å finne EL etter MA så aner ikke om den har vært eller er på vei. CD24 etter cytotec idag.

Phis - 31år - PP7(SA PP2, MA PP6) - B1 - El? - IKM?
Så trist at du mistet. Krysser fingrene for at El er rett rundt hjørnet:Heartred Legger deg inn på ?-tegn :) velkommen hit!

Jeg er så lettet. Fikk jo høy feber i går og halsvondt, og ble derfor testet for covid i dag. Fikk tilbake svar nå og det var negativt!! Så får jeg bare håpe at kroppen blir bra fortest mulig :) men kan i allefall senke skuldrene litt. 4 dpo og lite symptomer foreløpig.. bare masse hvit utflod , litt mer enn normalt :)

Hmm ja! Du sier noe der.. synes babyplan testene er så vanskelig å lese . Har bare brukt onestep. Takk for innspill! Murrer i venstre eggstokk nå ikveld så det kan jo være :D
Krysser fingrene:angelic:

Noen som har erfaring med bidronninggele og om det kan utsette EL noe? Første PP jeg prøver det, og begynner jo å lure.. har vanligvis syklus en kan stille klokka etter. Burde hatt positiv EL test nå, men er ikke i nærheten. Blir frustrert.

Da er vi på vei til klinikken for å sette inn et 5 dager gammelt embryo, håååper innsett går bra, og at jeg kan være i dpo-land i morgen. Forventet mens 7 mai, så jeg begynner testingen i morgen for å se når ovitrelle går ut av kroppen :)

Da er vi på vei til klinikken for å sette inn et 5 dager gammelt embryo, håååper innsett går bra, og at jeg kan være i dpo-land i morgen. Forventet mens 7 mai, så jeg begynner testingen i morgen for å se når ovitrelle går ut av kroppen :)
Lykke til :love017

Lykke til med innsett:happy::Heartred

Hurra for stigning i det minste :)

Vedlegg

• 7663DB78-9A7B-487A-8083-39407717A0FE.png
    7663DB78-9A7B-487A-8083-39407717A0FE.png
    589,8 KB · Visninger: 66
Fikk forresten en haug med g-tester i posten igår, og gal som jeg er måtte jeg jo prøve en. Og til min overraskelse kom det opp en skyggestrek. Tok to til som også fikk skygge. Regner med det er den berømte skyggestreken på babyplan, men man begynner jo å lure. Men så tenker jeg jo også at det er umulig at jeg kan være gravid nå allerede :hilarious: Nei huff, jeg får klare å holde ut til minst 7-8 dpo :blackeye::hilarious:

Negativ el-test igår. Så 2 dpo idag! :D:D
Er du ikke 1 dpo da? Siden eggløsningen mest sannsynligvis skjedde igår? Ikke for å være kritisk, jeg er ny med prøvingen selv og lurer fælt:rolleyes: Premom sa ihvertfall at jeg var 1 dpo 2 dager etter peak-testen min pga eggløsningen skjedde dagen etter:happy: det hadde vært digg å finne ut av at jeg er 5 dpo idag og ikke 4 dpo også :cool:

Er du ikke 1 dpo da? Siden eggløsningen mest sannsynligvis skjedde igår? Ikke for å være kritisk, jeg er ny med prøvingen selv og lurer fælt:rolleyes: Premom sa ihvertfall at jeg var 1 dpo 2 dager etter peak-testen min pga eggløsningen skjedde dagen etter:happy: det hadde vært digg å finne ut av at jeg er 5 dpo idag og ikke 4 dpo også :cool:
Hadde EL-smerter og tydelige tegn på torsdag, men fikk ikke testet før igår. Den var sterk igår og negativ idag, så regner meg som 2 dpo idag :) Til det motsatte er bevist :hilarious:

Back
Topp