IKM uke 18 - 2021

Fikk denne nå (øverste i dag, nederste i går), ser jo veldig positiv ut, og var positiv i går. Kanskje el imorgen fremfor idag, da! Jaja, kommer ikke til å mase mer på mannen denne pp, så satser på at de små svømmerne er noen tålmodige og utholdende små rakkere!

Med nr 1 hadde vi sex kvelden på dag 11, EL dag 14. Med senaborten hadde vi sex dag 11 og 13, uvisst når EL var, og med sistemann hadde vi sex dag 14 og EL dag 15, så alt kan skje med oss to :hilarious: Helt glemt hvor sykt spennende dette er!
Har du prøvd å legge de inn i premom? :D krysser fingrene for at det holder :)

Har du prøvd å legge de inn i premom? :D krysser fingrene for at det holder :)

Ja, det bør jo i teorien holde, men man føler seg jo litt tryggere når det er så tett på som mulig. Har prøvd, men den logger samme testen som både peak og high, så får ikke så mye ut av det. Enten på vei opp eller ned, det er jo litt big deal, liksom!

Går det forresten an å slette tester derfra? Har prøvd det for første gang og lagt inn flere bilder av samme test i ulikt lys osv for å prøve litt, men det blir jo sååå mange teater når det ikke kan fjernes :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20210422_231439.jpg
    Screenshot_20210422_231439.jpg
    136 KB · Visninger: 59
Ja, det bør jo i teorien holde, men man føler seg jo litt tryggere når det er så tett på som mulig. Har prøvd, men den logger samme testen som både peak og high, så får ikke så mye ut av det. Enten på vei opp eller ned, det er jo litt big deal, liksom!

Går det forresten an å slette tester derfra? Har prøvd det for første gang og lagt inn flere bilder av samme test i ulikt lys osv for å prøve litt, men det blir jo sååå mange teater når det ikke kan fjernes :hilarious:
Du drar bildene til venstre for å slette de du ikke vil ha i appen :D

Last edited:
Da ser det ut som el var i går og at jeg nå er 1dpo. Tar ikke temphoppet heeelt som god fisk, siden det var en kaotisk natt med lite søvn og mye bevegelse. Tempen var 36,2 kl 02.00, 36,76 kl 05.00 og 36,69 kl 06.15, så noe som ikke er helt på stell der. Pleier ikke tempe flere ganger på en natt, men siden det var litt kaos og en viktig dag, gjorde jeg det for å kanskje forstå om tempen var på vei opp eller ei :hilarious:

Skulle så gjerne likt å se hva som skjer inni kroppen disse dagene. Et slags livekamera, liksom :nailbiting: haha!

Hurra for alle oss som har nådd dpo-dagene, og heia, heia til dere som fortsatt må jobbe litt :cat:

Vedlegg

• Screenshot_20210423_094153_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20210423_094153_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    300,8 KB · Visninger: 40
Fortsatt neg EL-tester her, skjønner ingenting jeg nå.. pleier å bli positiv ca to dager før forventet EL. Utålmodig!!!!

Virkelig ikke til å bli klok på. Riktignok tatt nå på sen formiddag etter tidligere toalettbesøk. Prøver Premom fra nå for å få hjelp til tolkning. Det siste jeg trenger nå er manglende EL :(

Vedlegg

• 081C9FBA-0DFE-4B5C-8AFC-CFD9FC868549.jpg
    081C9FBA-0DFE-4B5C-8AFC-CFD9FC868549.jpg
    20,1 KB · Visninger: 42
Sterk EL-test, men har aldri testet etter EL før så er usikker på om den er positiv eller synkende :inpain: Har regnet meg til at EL var igår mtp symptomer og tidligere sykluser, men.

Vedlegg

• A0880A24-3BE0-4A43-9C6B-8D1EBD4F4E3B.jpeg
    A0880A24-3BE0-4A43-9C6B-8D1EBD4F4E3B.jpeg
    204,5 KB · Visninger: 60
Sterk EL-test, men har aldri testet etter EL før så er usikker på om den er positiv eller synkende :inpain: Har regnet meg til at EL var igår mtp symptomer og tidligere sykluser, men.
Den er jo veldig sterk, tipper den blir positiv i løpet av kort tid ❤️ Eller begynte du først å teste i dag? Da kan den jo være på vei ned, og el har akkurat vært, slik du tror selv:cat:

Da er den mest sannsynlig på vei ned igjen:happy: Du får ta en test senere i dag for å se om den er svakere eller sterkere;)

Den er jo veldig sterk, tipper den blir positiv i løpet av kort tid ❤️ Eller begynte du først å teste i dag? Da kan den jo være på vei ned, og el har akkurat vært, slik du tror selv:cat:
Ja, har ikke testet før idag da posten var treig :yuck: Hadde en del symptomer igår, så regner meg selv som 1 dpo idag til det motsatte er bevist. Får teste en gang til i kveld :hilarious:

Peak igår kveld, og high idag. synes de siste ser helt like ut jeg men :wacky: Ømme brystvorter hvertfall.

Vedlegg

• IMG_8583.jpg
    IMG_8583.jpg
    406,4 KB · Visninger: 55
Virkelig ikkje enkelt å få til aksjelegging alltid!! Lurte mannen med inn i senga istad og va sikker på at eg låste døra...Men Neeejda...plutselig høre eg ein som seie pappa før døra går opp:oops: ein stk flau 11 åring og foreldre med latterkick:hilarious: huff...Får prøva igjen i kveld!

Peak igår kveld, og high idag. synes de siste ser helt like ut jeg men :wacky: Ømme brystvorter hvertfall.
Sniker inn her.. Men kanskje fordi kontrollstreken på den med peak er lysere enn de andre testene og teststrekene er like sterk på alle? Så da blir den «enda mørkere» enn kontrollstreken?:happy:

Jeg hører visst til her! :D Er egentlig med i ikm uke 17 gruppa, men el var treig :rolleyes: Ser ut som det blir el idag gitt! Legger ved bilde :) Så skal jeg lese meg opp her så jeg kanskje får blitt kjent med dere :D

jeg vil gjerne legges til i lista :D

prøverpåenbabynr3 - 20 år - PP 2 - B3 - El 23 eller 24/04- Ikm 7 eller 8/5

Vedlegg

• B3CE554B-04A3-4FA1-ADFC-8E14F80F5A5C.png
    B3CE554B-04A3-4FA1-ADFC-8E14F80F5A5C.png
    429,8 KB · Visninger: 49
Hei, gjør som prøverpåenbabynr3 og tar en fot innenfor her hos dere også(er i uke 17).

Har vært umulig å finne EL etter MA så aner ikke om den har vært eller er på vei. CD24 etter cytotec idag.

Phis - 31år - PP7(SA PP2, MA PP6) - B1 - El? - IKM?

Sniker inn her.. Men kanskje fordi kontrollstreken på den med peak er lysere enn de andre testene og teststrekene er like sterk på alle? Så da blir den «enda mørkere» enn kontrollstreken?:happy:
Hmm ja! Du sier noe der.. synes babyplan testene er så vanskelig å lese . Har bare brukt onestep. Takk for innspill! Murrer i venstre eggstokk nå ikveld så det kan jo være :D

Back
Topp