IKM uke 18 - 2021

Takk for at dere gidder å svare <3 Første gang jeg bruker strimmel da det var tomt for CB. Så litt forvirret. Den nederste kom nå på morgenurin. Da var toppen i går og EL i dag eller? Jeg har alltid bare testet på morgenen før nå og alltid fått pos med CB rundt CD12/13. Men det kan jo se ut som om toppen er ganske kort nå som jeg også har testet på kvelden. Blir bare litt forvirret over at den sterkeste her ikke er sterkere..
Skjønner godt at du blir forvirra av disse testene! Enig med de andre, fortsett å teste i dag og i morgen i alle fall, så ser du om det skjer noe mer ❤️

jeg brukte clearblue advanced eggløsningstest (den lilla) som ble positiv kl 10 på morgenen ca, mens strimmel ble positiv kl 18 og 21, og så hadde jeg negativ strimmel igjen morgenen etter og hele den dagen. Temp bekreftet faktisk at jeg hadde el samme dag som positiv el tester, så jeg har tydeligvis kort lh topp da.. så er ikke så lett med den testingen ble min konklusjon oppi dette. :hilarious:
Nei det er jeg enig med deg i- ble ikke helt klok. Men konkluderer med at vi ha er lagt inn rikelig med aksjer så får bare krysse fingrene her :)

Okei, for sensitive sjeler kan dette være ekkelt å lese, så de som er sensitive og sjangser på å henge her inne, burde ikke lese videre.

FOR, i stad når jeg var på do, når jeg tørka meg hadde jeg altså den rareste utfloden på papiret. Hvitt/gjennomsiktig, og skikkelig "gummi" eller hva jeg skal kalle det. Altså, sånn klump, liksom. Er 4 dpo i dag, og skjønner ikke hva denne merkelige utfloden er.

Okei, for sensitive sjeler kan dette være ekkelt å lese, så de som er sensitive og sjangser på å henge her inne, burde ikke lese videre.

FOR, i stad når jeg var på do, når jeg tørka meg hadde jeg altså den rareste utfloden på papiret. Hvitt/gjennomsiktig, og skikkelig "gummi" eller hva jeg skal kalle det. Altså, sånn klump, liksom. Er 4 dpo i dag, og skjønner ikke hva denne merkelige utfloden er.
Jeg hadde også noe lignende når jeg var 4 dpo. Det kom liksom ut en gjennomsiktig geleklump som jeg kunne strekke mellom fingrene, sammen med alt det hvite:oops: Skjedde bare den ene gangen, for alt før og etter har vært hvitt og tykt:smiley-ashamed008

Jeg hadde også noe lignende når jeg var 4 dpo. Det kom liksom ut en gjennomsiktig geleklump som jeg kunne strekke mellom fingrene, sammen med alt det hvite:oops: Skjedde bare den ene gangen, for alt før og etter har vært hvitt og tykt:smiley-ashamed008

Da håper jeg det er noe positivt for oss begge! :p

Limboland, limboland, tralalala, limboland.

Har en g-test igjen. Tenkte å ta den i morgen og bekrefte at hcg er gone. Siste eg tok var fredag. Den var negativ, men hadde fått svak, svak strek etter tørking. Satser på morgendagens er blenda.
Er i morgen akkurat 14 dager siden hcg var 205, så selv med halvering annenhver dag burde testen i morgen vært negativ.

Venter på nye el- og g-tester i posten!

KaaaAAAnskje kommer kongen(les: eggløsning).
Eller har vært? Hvem vet? Ikkje jeg, ihvertfall.

Jeg kan også strykes fra lista. Positiv EL test i går/i dag, så fortsetter videre til ikm uke 19. Lykke til alle sammen.:love7

Endelig DPO land:happy: Måtte dagene gå raskt no fremover...

Da går jeg utfra og håper at EL var i går, og regner med for 1 DPO i dag :) Denne gangen skal jeg prøve selvdisiplin og forsøke å ikke teste før 9 DPO. Lykke til til meg, haha :p

Vedlegg

• 07F84A47-837D-4EC4-B455-3F632C042F60.png
    07F84A47-837D-4EC4-B455-3F632C042F60.png
    1 MB · Visninger: 59
Så frustrerende!! Jeg aner faktisk ikke hvor jeg er i syklus:banghead: haha. Kroppen gir miksede signaler

Jaaa, blir tullete av dette. Idag(cd27) var g-test helt blenda(endelig!). Så er 1000 kronersspørsmålet om el kommer eller om el har vært og om tr kommer. Og HVOR lang tid alt vil ta. Har aldri fått tr senere enn cd29, men denne syklusen har vært alt annet enn normal:troll::hungover:

Frem med deres beste briller og myseteknikk! 6-7 dpo idag, ser dere noe?:hilarious:
20210426_091748.jpg

Back
Topp