Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Jeg skimter faktisk noe på begge jeg ogsåJ
Jeg synes faktisk jeg ser antydning på begge og jeg eier ikke streksyn! Håper for deg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarte ikke holde meg så startet idag 7 dpo!
Ser dere noe?
Jeg skimter faktisk noe på begge jeg ogsåJ
Jeg synes faktisk jeg ser antydning på begge og jeg eier ikke streksyn! Håper for deg!
Oiii!! så utrolig gøyJeg er i sjokk!!!![]()
Første gravide i gruppen 
Oiii!! så utrolig gøyFørste gravide i gruppen
Skal jeg sette deg på gravid?
![]()
Gratulererja, det kan du![]()

«Skygge eller baby?»
Skimter noeOkei jenter! Velkommen tiiiiil gameshowet:«Skygge eller baby?»
Skimter noe svakt, men tror jeg bare er galEller det vet jeg jo at jeg er, siden jeg tester alt for tidlig
![]()

Noen minutter etter tidsfrist![]()
Spennende. Kanskje for tidlig med digital.? Hvor mange DPOVar litt sen med å teste etter EL, så kan være alt ifra 5 dpo til 9 dpoSpennende. Kanskje for tidlig med digital.? Hvor mange DPO
Dette så jo veldig lovende ut daNoen minutter etter tidsfrist![]()

Bare for nysgjerrighetens skyld: hvilke symptomer opplever du?Noen minutter etter tidsfrist![]()
Ja egentlig ser det lovende ut, men tørr ikke håpe på noe før strekene blir tydeligeBare for nysgjerrighetens skyld: hvilke symptomer opplever du?![]()
Har en del vondt i magen..det stikker og er syyykt oppblåst 
åhh, så spennende! Dette er jo like gøy som om det skulle vært meg selvNoen minutter etter tidsfrist![]()
Så spent på dine vegne!Ja egentlig ser det lovende ut, men tørr ikke håpe på noe før strekene blir tydeligeHar en del vondt i magen..det stikker og er syyykt oppblåst
![]()
Umulig å vite om det er pga graviditet eller om TR er på vei... 
3dpo, murrer idag typ svake mensensmerter i mage/korsryggen. Krysser fingrene for ossHer har jeg hatt masse murringer og ubehag nederst i magen siden i går kveld. Hadde det også forrige syklus, og da var jeg langt fra gravid. Kan både være PMS og baby, så langt! Irriterende om det skal være PMS plager fra 4dpo, særlig siden jeg aldri har hatt det før barn. Men livmorområdet blir vel mer følsomt etter graviditeter, kanskje, og PMS sterkere?

Ja, jeg og! Det er så dårlig gjort om dette ikke er baby. Skal det være slik hver mnd, kommer jeg til å bli helt ko-ko!3dpo, murrer idag typ svake mensensmerter i mage/korsryggen. Krysser fingrene for oss![]()