IKM uke 18 - 2021

Haha, ja, da burde jo oddsa være på deres side! Men uansett om man treffer bra, er det vel bare 20% sjans for klaff, så basert på den statistikken tror jeg ikke vi har klaffet, selvom vi også har god timing denne runden! Alt for spennende!
Det er jo akkurat det da, det er liten sjanse for at det treffer liksom. Er uvanlig trøtt/slapp og mye murring i mage og korsryggen, men sikkert bare kroppen som spiller et puss :hilarious: Forvente det verste og håpe på det beste kanskje :rolleyes: Krysser fingrene for oss alle hvertfall :Heartred

Håper:happy: Spotting fram til uke 11 forrige graviditet,men huske ikkje korti det begynte...var vist blodansamlig i livmora som kom ut litt og litt...spiren klamra seg godt fast likevel...
Krysser fingrene for festeblødning :D

Våknet av sterke smerter lik de jeg har dagen før TR kommer men er bare 4 DPO.. noen som har opplevd lignende? Varte bare noen minutter- kan ha vært en cyste som sprakk kanskje...
Kanskje det er en spire som borrer seg inn :D

Høres lenge ut:D Er noe med å vite liksom, så man kan slappe av! Er livredd etter tre SA/MA.
Skjønner godt du er livredd. Så lei at du har mistet så mange ganger :( men det er bra du har troa på at det klaffer. Håper dagene går fort for deg :HeartredHar du fått utredning?

Skjønner godt du er livredd. Så lei at du har mistet så mange ganger :( men det er bra du har troa på at det klaffer. Håper dagene går fort for deg :HeartredHar du fått utredning?

Er under utredning, men sykehuset er jo livredd for alt som heter behandling, så hjelper lite.

Time 19.05, men kunne bli gravide før, sa de. Jeg blir lett gravid, men hjelper lite når det ender i SA eller MA :/

Takk for støtta❤️

Samme her, kjenner følelsen. Tenker å virkelig holde meg til 9 DPO denne gangen, kanskje også 10. for å slippe det eventuelle slaget i trynet unødvendig tidlig. Hva er målet ditt, hvor lenge skal du vente? :p
Det er så kjipt! Tenker akkurat det samme som deg, helst 10 dpo ❤️ Strider mellom å ønske å leve i håpet lengst mulig, eller å vite at det er på tide med ny pp :hilarious: Jo flere dager med håp, dess større nederlag?

Bahhh, CD 32 etter MA og enten er jeg 7 dpo eller ingen dpo i det hele tatt.. fikk aldri heelt positiv el-test forrige uke. Nå kan det bare skje noe synes jeg:banghead:

Altså, uredigert bilde. Men den første er fra dag morges, den andre er fra nå. Hvordan i alle dager skal man se om det er skygge eller ikke?! :p Jeg blir gaaal!
38D74F8C-2432-4359-942E-DD08D149E29C.jpeg

Hadde jeg ikke hatt erfaring med temping, hadde jeg nok hoppet i taket av forventing ut ifra denne kurven. Meeen det har vært akkurat slik tidligere, for å så ende i en giga tempdump 12-13 DPO. Kunne det ikke fantes noen litt bankerse ting man kunne tolket i prøvetiden :bored::banghead:

Vedlegg

• Screenshot_20210429_144107_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    Screenshot_20210429_144107_com.tamtris.fertilityfriend.jpg
    569,5 KB · Visninger: 59
Da var det egentlig ikke noe tvil lengre:Heartblue:Heartpink:Heartred Alle testene tatt kl. 1600 9 dpo.

Jeg kan settes som gravid :love7

Vedlegg

• B74A0DD1-6B54-476F-A101-CC2BBD2F0976.jpeg
    B74A0DD1-6B54-476F-A101-CC2BBD2F0976.jpeg
    56,2 KB · Visninger: 115
Last edited:
Back
Topp