IKM uke 18 - 2021

Når jeg ser alle andre teste klør det i fingrene mine også :hilarious: med det sagt; jeg skimter en strek ?!?! :D
Tror det var litt av grunnen til at jeg sprakk også! Haha! Sykt påvirkelig, særlig når folk begynner å teste positivt tidlig :hilarious:

61A7EA2A-EE4D-4ED0-A17B-C2AEA918F54B.jpeg
Ny test:
Kveldstest på utvannet urin.. nå kom streken før tidsfristen, ikke helt tørr enda på bildet. Nå HÅPER jeg at streken blir sterkere til imorgen :D
BABYSTØV VÆRSÅSNILL!!! Orker ikke mer skuffelse med skyggestrek :(

Disse mensmurringene gir seg altså ikke- garantert ikke innbilning for ikke til å ta feil av.. kommer og går... skjønner ikke greia rett og slett..

Disse mensmurringene gir seg altså ikke- garantert ikke innbilning for ikke til å ta feil av.. kommer og går... skjønner ikke greia rett og slett..
Beklager spam fra meg her men nå kom det typ to små dråper blod (veldig lyst, som spotting, ikke veldig rødt/mye) på pairet. Murringene vedvarer. Jeg testet jo etter EL og hadde tilnærmet positiv lørdag- dvs 5 DPO nå. Kan jo ikke stemme da med altfor tidlig TR? Jeg blir bare så mindfucked for dette er textbook slik jeg har det dagen før og samme dag som tanta kommer.

Beklager spam fra meg her men nå kom det typ to små dråper blod (veldig lyst, som spotting, ikke veldig rødt/mye) på pairet. Murringene vedvarer. Jeg testet jo etter EL og hadde tilnærmet positiv lørdag- dvs 5 DPO nå. Kan jo ikke stemme da med altfor tidlig TR? Jeg blir bare så mindfucked for dette er textbook slik jeg har det dagen før og samme dag som tanta kommer.

Vedlegg

• 33BE285B-FF37-4726-AB66-52F75635E576.jpg
    33BE285B-FF37-4726-AB66-52F75635E576.jpg
    36,9 KB · Visninger: 96
Vis vedlegget 355444 Ny test:
Kveldstest på utvannet urin.. nå kom streken før tidsfristen, ikke helt tørr enda på bildet. Nå HÅPER jeg at streken blir sterkere til imorgen :D
BABYSTØV VÆRSÅSNILL!!! Orker ikke mer skuffelse med skyggestrek :(
Dette er ikke skyggestreker:smug::smug::smug: Så i stedet for babystøv sender jeg masse spirestøv så spiren holder hele veien:wav:Heartred:Heartred:Heartred

Er det en liten skygge på denne også, mon tro? Veldig usikker på om jeg ser noe eller ikke :hilarious:

Vedlegg

• IMG_20210430_073443.jpg
    IMG_20210430_073443.jpg
    432,1 KB · Visninger: 131
Jøss! Merkelig! Men det kan jo være en festeblødning? Litt tidlig? :bookworm:

Gratulerer så mye, så utrolig stas <3
Ja!:Heartred Hadde aldri trodd det skulle klaffe på første pp ettersom jeg har et kranglete stoffskifte (får oppfølging), og det har tatt flere pp før spirene har satt seg tidligere. Hurra:wav:Heartred

Jøss! Merkelig! Men det kan jo være en festeblødning? Litt tidlig? :bookworm:
Er nok litt tidlig ja.. var litt friskere blod i dag men fortsatt ikke mengder (beklager info), men mer enn hva jeg har lest at er tilfelle for mensmurringer. Så da aner jeg ikke hva kroppen driver med. Trist å ha hatt syklus som en klokke i 20 år, og så skal den tulle idet vi vil ha barn.. jaja, får bestille GU til uka- er bare kjipt med sånn rot i PP for man får jo forhåpninger et lite øyeblikk. Men TR 5 dager etter pos EL- den var ny. :/

Er nok litt tidlig ja.. var litt friskere blod i dag men fortsatt ikke mengder (beklager info), men mer enn hva jeg har lest at er tilfelle for mensmurringer. Så da aner jeg ikke hva kroppen driver med. Trist å ha hatt syklus som en klokke i 20 år, og så skal den tulle idet vi vil ha barn.. jaja, får bestille GU til uka- er bare kjipt med sånn rot i PP for man får jo forhåpninger et lite øyeblikk. Men TR 5 dager etter pos EL- den var ny. :/
Tilfelle for festeblødning*

Å herregud jeg håper du har rett!! Da blir det grinefest her i kveld :D
Jeg ser i hvert fall de to siste strekene uten å åpne bildet OG uten å myse. Tatt test på morgenurinen i dag?

Back
Topp