IKM uke 18 - 2021

Panda89 - 31 - pp1 - b3- el 21/4- ikm 6/5:)

Helt fersk på dette, men har fulgt med på denne tråden:Heartred Så spennende, så melder meg på:happy:
Er 9 dpo i dag. Har testet med morgenurin siden 7 dpo: negativ:( 6 dager til ikm, er forsatt håp:smiley-angelic001
Velkommen! :Heartred

Noen her som har hatt stikking/mild melkespreng som symptom ved graviditet? Får også ut noen dråper, ligner på råmelk, når det sprenger. Har det denne pp, aldri hatt det tidligere før mensen.
Hvilke symptomer har dere? Digger å lese om sånt :D
Jeg ammer mini på 2 år fremdeles, men når jeg var gravid i februar så mener jeg å huske at jeg fikk mer melk faktisk :scratch

VILL JUBEL I HEIMEN!!!! :D
BF7E9211-5C55-45AA-80A2-A1EE4723A83E.jpeg

Noen her som har hatt stikking/mild melkespreng som symptom ved graviditet? Får også ut noen dråper, ligner på råmelk, når det sprenger. Har det denne pp, aldri hatt det tidligere før mensen.
Hvilke symptomer har dere? Digger å lese om sånt :D
Jepp, stikking og følelsen av lett melkespreng, samt litt råmelk, har jeg hatt som tidlig symptom flere ganger ;)

10 dpo. Trodde jeg så en skygge. Ble så giret at jeg tok en digitaltest, den viste negativ:banghead:
Har bare en digitaltest igjen og butikkene er stengt:facepalm:
Så nå blir det testing igjen om 2 dager.
20210501_055709.jpg

Har ikke testet siden tirsdag, og da kom det opp en svak rosa strek noen minutter etter tidsfrist. Det klør noe hinsides etter å teste nå! :hilarious: Men får ikke nye i posten før på tirsdag/onsdag :meh: Blir noen laaaange dager!

Tatt denne i dag, 9dpo! Syns jeg skimter en liten skygge her også. Gjør dere? :) Åhh! Måtte denne gruppa bli full av januarbøllefrø!
IMG_20210501_085457.jpg

Har ikke testet siden tirsdag, og da kom det opp en svak rosa strek noen minutter etter tidsfrist. Det klør noe hinsides etter å teste nå! :hilarious: Men får ikke nye i posten før på tirsdag/onsdag :meh: Blir noen laaaange dager!
Svarer meg selv her nå :hilarious: Men er det noen som har fått slike streker litt etter tidsfrist og faktisk var gravid? Tok denne på tirsdag, som sagt :rolleyes:

Vedlegg

• F04801CF-D6AC-4E6E-93AD-90FF8E15D6EE.jpeg
    F04801CF-D6AC-4E6E-93AD-90FF8E15D6EE.jpeg
    548 KB · Visninger: 104
Jeg tror den er for sterk til å være bare en skygge eller feil etter fristen.
Hadde du el den 23? Da var du 7 dpo evt?
Ja, er det jeg også tenker. Men klarer liksom ikke helt å stole på den siden det var litt etter frist. Hadde EL 22 eller 23 april, men litt usikker pga jeg var litt sent ute med å teste etter el. Så noe sånt ja :) Er sykt spent på neste test!

Ja, er det jeg også tenker. Men klarer liksom ikke helt å stole på den siden det var litt etter frist. Hadde EL 22 eller 23 april, men litt usikker pga jeg var litt sent ute med å teste etter el. Så noe sånt ja :) Er sykt spent på neste test!
At du klarer å holde deg fra å teste! Jeg hadde raidet butikken! Men nå er vel alt stengt uansett :D

Back
Topp