Er det sant?? Så gøyyy Gratulerer Vil du settes opp på gravid?Ææææ, jeg er gravid!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sant?? Så gøyyy Gratulerer Vil du settes opp på gravid?Ææææ, jeg er gravid!!!
Bedre sent enn aldri, hehe. Velkommen!Litt sent, men hiver meg med .
Snorkfrøken7 - 29 - PP1 - B2 - EL litt usikker, men ca 21/4 - IKM 6/5
Velkommen!Panda89 - 31 - pp1 - b3- el 21/4- ikm 6/5
Helt fersk på dette, men har fulgt med på denne tråden Så spennende, så melder meg på
Er 9 dpo i dag. Har testet med morgenurin siden 7 dpo: negativ 6 dager til ikm, er forsatt håp
Jeg ammer mini på 2 år fremdeles, men når jeg var gravid i februar så mener jeg å huske at jeg fikk mer melk faktiskNoen her som har hatt stikking/mild melkespreng som symptom ved graviditet? Får også ut noen dråper, ligner på råmelk, når det sprenger. Har det denne pp, aldri hatt det tidligere før mensen.
Hvilke symptomer har dere? Digger å lese om sånt
Jaa, fikk positiv strimmeltest og digital idag tidlig! Sett meg gjerne oppEr det sant?? Så gøyyy Gratulerer Vil du settes opp på gravid?
Jepp, stikking og følelsen av lett melkespreng, samt litt råmelk, har jeg hatt som tidlig symptom flere gangerNoen her som har hatt stikking/mild melkespreng som symptom ved graviditet? Får også ut noen dråper, ligner på råmelk, når det sprenger. Har det denne pp, aldri hatt det tidligere før mensen.
Hvilke symptomer har dere? Digger å lese om sånt
Så deilig, hurra og gratulererVILL JUBEL I HEIMEN!!!!
Vis vedlegget 355528
Svarer meg selv her nå Men er det noen som har fått slike streker litt etter tidsfrist og faktisk var gravid? Tok denne på tirsdag, som sagtHar ikke testet siden tirsdag, og da kom det opp en svak rosa strek noen minutter etter tidsfrist. Det klør noe hinsides etter å teste nå! Men får ikke nye i posten før på tirsdag/onsdag Blir noen laaaange dager!
Her er det noe, spennende å se om det utvikler seg10 dpo. Trodde jeg så en skygge. Ble så giret at jeg tok en digitaltest, den viste negativ
Har bare en digitaltest igjen og butikkene er stengt
Så nå blir det testing igjen om 2 dager.
Vis vedlegget 355532
Jeg tror den er for sterk til å være bare en skygge eller feil etter fristen.Svarer meg selv her nå Men er det noen som har fått slike streker litt etter tidsfrist og faktisk var gravid? Tok denne på tirsdag, som sagt
Hadde du el den 23? Da var du 7 dpo evt?Svarer meg selv her nå Men er det noen som har fått slike streker litt etter tidsfrist og faktisk var gravid? Tok denne på tirsdag, som sagt
Jeg tror den er for sterk til å være bare en skygge eller feil etter fristen.
Ja, er det jeg også tenker. Men klarer liksom ikke helt å stole på den siden det var litt etter frist. Hadde EL 22 eller 23 april, men litt usikker pga jeg var litt sent ute med å teste etter el. Så noe sånt ja Er sykt spent på neste test!Hadde du el den 23? Da var du 7 dpo evt?
Tatt denne i dag, 9dpo! Syns jeg skimter en liten skygge her også. Gjør dere? Åhh! Måtte denne gruppa bli full av januarbøllefrø! Vis vedlegget 355536
Ja jeg fikk sånn hele veien nåSvarer meg selv her nå Men er det noen som har fått slike streker litt etter tidsfrist og faktisk var gravid? Tok denne på tirsdag, som sagt
Tester vi igjen i ettermiddag/kveld?Ligner veldig på min test. Tror jeg skimter noe. Håper virkelig strekene blir sterkere for jeg blir gal av å vente
At du klarer å holde deg fra å teste! Jeg hadde raidet butikken! Men nå er vel alt stengt uansettJa, er det jeg også tenker. Men klarer liksom ikke helt å stole på den siden det var litt etter frist. Hadde EL 22 eller 23 april, men litt usikker pga jeg var litt sent ute med å teste etter el. Så noe sånt ja Er sykt spent på neste test!