IKM uke 18 - 2021

enig i at en ved å lese forum får inntrykk av at alt håp er ute om man ikke tester positiv innen 10/11 dpo... dersom man leser mer faglige artikler ser man derimot at det er helt normalt å ikke teste positiv før ikm o_O så jeg har fremdeles et håp helt frem til mensen kommer, selv om jeg er 12 dpo i dag med negativ (vanlig) test :happy090

Det er godt å høre, for jeg sitter fortsatt her med et bittelite håp, selv om det er lite. Får teste igjen i morgen, 12 dpo, og håpe man får to streker da. Eller at mensen kommer for tidlig, etter tre dager med masse murringer og sånt!
Håper for deg og! :joyful:

Det er godt å høre, for jeg sitter fortsatt her med et bittelite håp, selv om det er lite. Får teste igjen i morgen, 12 dpo, og håpe man får to streker da. Eller at mensen kommer for tidlig, etter tre dager med masse murringer og sånt!
Håper for deg og! :joyful:
:Heartred:Heartred Ellers så er det også rart hvordan man opplever symptomer man aldri har hatt ellers når man er prøver :hilarious: selv har jeg hatt et nytt nivå av kramper de siste dagene, og er sikker på at det betyr at jeg er gravid s:hilarious::hilarious:

:Heartred:Heartred Ellers så er det også rart hvordan man opplever symptomer man aldri har hatt ellers når man er prøver :hilarious: selv har jeg hatt et nytt nivå av kramper de siste dagene, og er sikker på at det betyr at jeg er gravid s:hilarious::hilarious:

Å, herlighet ja! Kommer til å føle meg så dust hvis mensen kommer nå etter alt det "utenom det vanlige" jeg har opplevd de siste 5 dagene :hilarious: Jeg deler ikke symptomtankene mine med mannen min, for å si det sånn!

Haha, åååå, så koselig! :hilarious::Heartred Satser på vi havner i samme IKM gruppe igjen ja, hvis det er meningen at vi skal prøve enda litt til. Jeg legger alltid merke til dine innlegg, for avataren du har på bildet er prikk lik bestevenninna mi sin avatar på Snapchat! Jeg håper litt til for oss begge, men ser mest frem til å starte på ny syklus nå, siden det meste av håpet er borte :p
Det er vel for godt til å være sant at vi begge får klaff på pp1 ❤️ Haha! Kanskje jeg er bestevenninna di, med en skjult identitet og oppdiktet alder og antall barn :hilarious:

Det er vel for godt til å være sant at vi begge får klaff på pp1 ❤️ Haha! Kanskje jeg er bestevenninna di, med en skjult identitet og oppdiktet alder og antall barn :hilarious:

Ja, når det er vanlig at det tar opptil et år, så tenker jeg at det er for godt til å være sant! Jeg pleier aldri å være så heldig. Heheh
Åh, shit, det hadde vært SÅ creepy! :hilarious:

Liten motivasjon til oss som begynner å miste håpet:
Vis vedlegget 355668
enig i at en ved å lese forum får inntrykk av at alt håp er ute om man ikke tester positiv innen 10/11 dpo... dersom man leser mer faglige artikler ser man derimot at det er helt normalt å ikke teste positiv før ikm o_O så jeg har fremdeles et håp helt frem til mensen kommer, selv om jeg er 12 dpo i dag med negativ (vanlig) test :happy090
Sliter med å være positiv, men dette gir meg litttttt håp :love2

Arg, jeg blir gal av dette symptomjaget! Er jo bare 7 dpo (regnes el-dagen forresten?), men jeg er småkvalm, trøtt, øm nederst i magen, såre nipler (jeg ammer). I tillegg har jeg også kjent litt stikkinger i dag. Skal jeg være slik hver gang mellom el og ikm kan jeg like godt legges inn en plass tror jeg!
Det er mitt 4. svangerskap som er under planlegging, og jeg har aldri kjent så tidlige symptomer før. Med forrigemann var jeg igrunn hverken spesielt kvalm eller trøtt i løpet av hele svangerskapet heller:dead:

Hva med dere andre, kjenner dere noe?

Arg, jeg blir gal av dette symptomjaget! Er jo bare 7 dpo (regnes el-dagen forresten?), men jeg er småkvalm, trøtt, øm nederst i magen, såre nipler (jeg ammer). I tillegg har jeg også kjent litt stikkinger i dag. Skal jeg være slik hver gang mellom el og ikm kan jeg like godt legges inn en plass tror jeg!
Det er mitt 4. svangerskap som er under planlegging, og jeg har aldri kjent så tidlige symptomer før. Med forrigemann var jeg igrunn hverken spesielt kvalm eller trøtt i løpet av hele svangerskapet heller:dead:

Hva med dere andre, kjenner dere noe?
Jeg er 8dpo - nei el-dagen telles ikke med :) myyye murringer nederst i magen/korsryggen - kjennes ut som om mensen kommer flommende ut hvert sekund. Uvanlig trøtt og litt sånn kvalm i halsen om det gir noe mening :laughing002 Litt ømme bryster, ikke nipler. Vet ikke om det er ekte eller bare jeg som innbiller meg noe :hilarious: Blir sprø...

Ja, når det er vanlig at det tar opptil et år, så tenker jeg at det er for godt til å være sant! Jeg pleier aldri å være så heldig. Heheh
Åh, shit, det hadde vært SÅ creepy! :hilarious:

Tildigere ble jeg kalt "stalker'n" av venninnene mine, fordi jeg fant gutter jeg kunne bli "forelsket" i overalt for å gjøre dagene litt spennende. På jobb og på skolen og sånn. Da gjorde jeg et prosjekt av å få dem interessert i meg også, og jeg passet blant annet på å hele tiden møte dem "tilfeldig" rundt omkring. Sånn i heisen på jobb HVER morgen feks, eller på samme tid på treningsrommet hver dag. Haha! Så du vet aldri! Haha! Neida! Jeg er heldigvis ikke stalker lenger nå :hilarious: Ikke vær redd! :D

Last edited:
Har skyggene mine blir litt mindre skyggete? Jeg veksler fra å syntes det til å ikke syntes jeg ser den i det hele tatt:hilarious::anyone
IMG_20210503_083641.jpg

IMG_20210503_064114.jpg

IMG_20210503_070755.jpg

Last edited:
Okei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!

På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.

E70D38CD-CF40-45AB-B36A-326CB7C6FBC2.jpeg

Okei! Nå sitter jeg her og skjelver og vet ikke helt hva jeg skal tenke og tro! Skyggestrek, eller ekte? Dette er sykt, for jeg har aldri sett antydning til to streker, og nå er den jo tydelig!

På den sensitive, nederst, ser jeg veldig tydelig. Kom før fristen og alt, men den staven.. der vet jeg ikke helt om jeg ser.

Vis vedlegget 355709
Make Sure testen er positiv! Gratulerer :love7

Back
Topp