IKM uke 18 - 2021

Nå husker ikke jeg om jeg har lagt ut dette i denne gruppa allerede siden jeg er så aktivt med i testetøse gruppa :hilarious: :happy: Men jeg tror jeg fikk noen positive tester idag :nailbiting: Eller jeg vet egentlig at de er positive, men jeg er så redd dem ikke er sterke nok, eller ender i kjemisk eller SA.. :oops:

Beklager så mye til dere som fikk TR, det er ikke meningen å «gni det inn», men jeg vet ikke hva jeg skal tro med testene mine.. jeg ser jo strekene tydelig, men samtidig blir jeg så redd det ikke går den rette veien :oops::arghh:

Vedlegg

• CDFC89FC-2B28-415E-9AC2-0C965BC06A34.jpeg
    CDFC89FC-2B28-415E-9AC2-0C965BC06A34.jpeg
    508,9 KB · Visninger: 133
  • 3153DB8E-F981-4F0C-B41D-FC095023B602.jpeg
    3153DB8E-F981-4F0C-B41D-FC095023B602.jpeg
    91,7 KB · Visninger: 136
Kan tydeligvis settes på gravid :eek::).
Jeg aner ikke eksakt hvilken dag eggløsning fant sted, men forventet 1-2 ikke 2-3. Det forklarer en del rare symptomer da.

Vedlegg

• F39AE87C-9305-464C-AAFD-F0279EA2B58D.jpeg
    F39AE87C-9305-464C-AAFD-F0279EA2B58D.jpeg
    110,8 KB · Visninger: 124
Last edited:
DER kom også tr som jeg regnet med. CD1 og nye muligheter. Fikk mensen tilbake etter fødsel i januar, og alle de fire syklusene har hatt ulik lengde, 26,27,28 og nå 25 dager. Jeg tror kanskje jeg hadde en liten streifer denne gangen, siden tr kom såpass tidlig og jeg er ganske sikker på at jeg faktisk så noen streker. Men med min bakgrunn og historie er jeg mest takknemlig for at kroppen ordner opp tidlig selv, og jeg ikke må gå til uke 21 før jeg finner det ut igjen ❤️ Det har vært gøy å bli kjent med dere denne mnd, og kan bare forstille meg gleden dere med positiv test kjenner på nå! Masse lykke til, alle sammen! :happy:
så kjipt, men må vel være deilig å vite og kunne "starte" på nytt. On to the next PP :p Krysser fingrene for at jeg ser en positiv test neste mnd <3 lykke til!

Nå husker ikke jeg om jeg har lagt ut dette i denne gruppa allerede siden jeg er så aktivt med i testetøse gruppa :hilarious: :happy: Men jeg tror jeg fikk noen positive tester idag :nailbiting: Eller jeg vet egentlig at de er positive, men jeg er så redd dem ikke er sterke nok, eller ender i kjemisk eller SA.. :oops:

Beklager så mye til dere som fikk TR, det er ikke meningen å «gni det inn», men jeg vet ikke hva jeg skal tro med testene mine.. jeg ser jo strekene tydelig, men samtidig blir jeg så redd det ikke går den rette veien :oops::arghh:
Ja disse er jo positive :) Hvor mange dpo ?

så kjipt, men må vel være deilig å vite og kunne "starte" på nytt. On to the next PP :p Krysser fingrene for at jeg ser en positiv test neste mnd <3 lykke til!

Ja, jeg er egentlig veldig letta over at denne mareritt-stressete første pp er ferdig! Blanke ark, nye muligheter ❤️ Krysser fingrene for deg! Så moro med positiv test ❤️

DER kom også tr som jeg regnet med. CD1 og nye muligheter. Fikk mensen tilbake etter fødsel i januar, og alle de fire syklusene har hatt ulik lengde, 26,27,28 og nå 25 dager. Jeg tror kanskje jeg hadde en liten streifer denne gangen, siden tr kom såpass tidlig og jeg er ganske sikker på at jeg faktisk så noen streker. Men med min bakgrunn og historie er jeg mest takknemlig for at kroppen ordner opp tidlig selv, og jeg ikke må gå til uke 21 før jeg finner det ut igjen ❤️ Det har vært gøy å bli kjent med dere denne mnd, og kan bare forstille meg gleden dere med positiv test kjenner på nå! Masse lykke til, alle sammen! :happy:
Så utrolig fin og reflektert du virker :love2 Jeg skal smugtitte innom og krysse fingre ekstra mye for deg videre. Masse masse lykke til til deg:Heartred

Må være positive disse her vel:D:D

Eg føler meg litt dumt...Men kan noen forklare hvordan eg får lagt inn bilde her??:oops:

God morgen!

NÅ tror jeg på det, så håper vi det går rette veien :Heartred

Så jeg hadde satt opp ikm til i morgen, men det er i dag, så jeg kan settes på gravid :wav

Vedlegg

• 85516AC8-A03A-4E92-87D8-0B252E530C50.jpeg
    85516AC8-A03A-4E92-87D8-0B252E530C50.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 116
Og om det bare kommer Opp at filen er for stor?:oops:
Jeg har ofte måtte ta bilde med Snapchat og lagre. Så laste opp, for filene fra mobilkamera blir for store. Men vet ikke om noen andre har en lettere måte å gjøre det på:p

Funka med snap:happy: Tok denne RFSU tidligtesten på morgenurin(den eneste testen eg fekk tak i ette mannen gjømte dei andre):hilarious: meine det e ein svak rosa strek der..eller? e bere 9 DPO I dag...glede meg til å få tilbake testene mine i måro:shifty:
Snapchat-1789607245.jpg

Back
Topp