Spotting trenger ikke være farlig krysser fingrene for at d bare er rester!Spotting i dag ved toalettbesøk.... får se om det tar seg opp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spotting trenger ikke være farlig krysser fingrene for at d bare er rester!Spotting i dag ved toalettbesøk.... får se om det tar seg opp
Skimter noe ja! Vet mange får sterkere test på tissetur 2 etter morgenurin? Vent 2 dager med åKan kanskje skimte noe på denne. Åååh, jeg er så lei av svake streker Prøver igjen på ettermiddagsurin..men begynner snart å miste håpet
Får bare prøve igjen i kveld eller i morgenSkimter noe ja! Vet mange får sterkere test på tissetur 2 etter morgenurin? Vent 2 dager med å
Ta ny test? Hcg skal jo doble seg annen hver dag! Krysser fingrene <3
Disse er veldig positive ja!! Jeg har også spottet, men har også spottet de andre graviditetene. Stoppet på ikm dagen! Gratulerer si ifra når du vil bli satt på gravid daSer ut som RFSU tidlig testen i dag tidelig stemte Har fortsatt spotting, så tørr ikkje juble heilt ennå Vis vedlegget 355932
Disse er veldig positive ja!! Jeg har også spottet, men har også spottet de andre graviditetene. Stoppet på ikm dagen! Gratulerer si ifra når du vil bli satt på gravid da
Spotta med andremann fram til veke 11..så e egentlig ikkje super bekymra...så du kan egentlig sette meg som gravid...så får vi heller endre på det om TR kjem
Jeg spottet lysebrunt, brukte truseinnlegg for å se hvor mye. Det var litt her og litt der nå har det stoppet virker det som.Åå, flere som har spotting! Trodde det var meg det var noe feil med! Hva menes med spotting? En bloddråpe her og der? Hvilken farge? Lys/mørk?
Gratulerer!!Ser ut som RFSU tidlig testen i dag tidelig stemte Har fortsatt spotting, så tørr ikkje juble heilt ennå Vis vedlegget 355932
Åå, flere som har spotting! Trodde det var meg det var noe feil med! Hva menes med spotting? En bloddråpe her og der? Hvilken farge? Lys/mørk?
Gratulerer <3 Har du fått tatt digital ?Dagens test. Må kanskje prøve en ny digital da?
Gratulerer <3 Har du fått tatt digital ?
Eg har jo spotta sio 2 DPO...både beige/brunt og litt rødt...det skjer kver morgen litt etter eg har reist meg fra senga, så kjem det ikkje nåke meir utøve dagen...huska ikkje korleis det var sist(graviditet passa ikkje sånn kjempe bra den gangen, og eg var sikker på at eg mista pga blødningane) men på ul i veke 11 var alt fint med baby...hadde litt blod i livmora, men resten av det kom aldri ut
Takk! Jeg har hatt brun utflod siden festeblødning. Kommer litt hver morgen. Og noe puss resten av dagen.
Satser på at så lenge det ikkje tar seg opp så går det fint for oss beggeHadde selvfølgelig vert betryggende om det stoppa no etterhvert men....Eg skal på ul I veke 7 så kanskje dei ser nåke der som gjer at eg spotte...
Ser noe! Krysser fingre og tær <3Please si at dere ser det samme som meg? Mye sterkere skygge idag, og ser den godt irl (har justert litt på lyset for å få den fram) Tror jeg må ta en til på andre morgenurin litt etterpå Men samtidig føler jeg at jeg skulle ha fått en klar positiv strek til nå. Har IKM i morgen mest sannsynlig Nå er jeg jo ikke 110% sikker på når jeg hadde EL selv om testene var sterke da.. får bare vente å se om tr dukker opp eller ikke i morgen
Tusen takk, snille du Hvor lenge bør jeg vente før jeg tisser på nytt? Tok den testen kl 06.15 ca. Ja, jeg er utålmodig og ei fryktelig testetøs!Ser noe! Krysser fingre og tær <3
Ville ventet til kanskje 10Tusen takk, snille du Hvor lenge bør jeg vente før jeg tisser på nytt? Tok den testen kl 06.15 ca. Ja, jeg er utålmodig og ei fryktelig testetøs!