IKM uke 16 - 2020

Hvordan gikk det forresten på Hausken og ul? Og hva er status i behandlingen nå? Jeg er ikke så kjent med Letrozol og sånn :rolleyes:
Det gikk over all forventning! Jeg hadde hatt den effekten de ville av Letrozolen og hadde et dominerende egg på 17mm på HØYRE side!! Ble så overlykkelig over at vi for første gang vet helt sikkert vi har sjanse til å bli gravid denne mnd!:love017
Alle papirer er nå klare hvis ikke det går denne mnd, så vi kan begynne på medisiner for IVF på CD 2 neste syklus men for nå håper vi virkelig på et mirakel denne mnd!! Ekstremt nervepirrende!!:nailbiting::woot:

Otrivelle ble satt i går kveld og forventer eggløsning i morgen tidlig:woot:

Hvordan går det med deg?:Heartbigred
 
Haha, samme her:laughing001 Vi har hatt sex 3 ganger på 4 dager, så i går orket ingen av oss.. Er ganske sikker på at EL er over, så får satse på at det holdt;)
Merker jeg er unormalt opplåst og litt støl når jeg strammer magen, kanskje et godt tegn...?

Ja, jeg er temmelig sikker på at EL foregår her nå, er oppblåst og stram i nedre del av magen, og det gjør mest vondt på venstre side. Så tipper egget løsner på den siden:) EL test i morrest var negativ igjen, så toppen var i går kveld. Stemmer bra. Tempen min var litt lavere i morrest også, håper den stiger bra i morgen tidlig da!:D
 
Der finnes glidemiddel som er designet for å hjelpe å bli gravid som ligner veldig mye på vårt naturlige EL slim.
Den jeg bruker heter PreSeed. Vet ikke om de har noe lignende i Norge men pakken ser sånn ut:
Vis vedlegget 322343
Skal hjelpe svømmerne å komme seg oppover visstnok. :angelic:
(For de av dere som er bekymrer for at manglende el-slim minker sjansene)

Kanskje jeg skal prøve dette neste PP. Tusen takk for tips :love2
 
Ja, jeg er temmelig sikker på at EL foregår her nå, er oppblåst og stram i nedre del av magen, og det gjør mest vondt på venstre side. Så tipper egget løsner på den siden:) EL test i morrest var negativ igjen, så toppen var i går kveld. Stemmer bra. Tempen min var litt lavere i morrest også, håper den stiger bra i morgen tidlig da!:D
Nesten identisk med meg. :D Positiv i går kveld. Negativ i morges, stikninger i venstre side. :D (men jeg temper ikke).
Lykke til i dpo-land :happy::happy:
 
Mye sterkere test i dag, så dette lover godt! Kanskje den blir positiv fredag eller lørdag?:joyful:

Screenshot_20200402-121032.png
 
Nesten identisk med meg. :D Positiv i går kveld. Negativ i morges, stikninger i venstre side. :D (men jeg temper ikke).
Lykke til i dpo-land :happy::happy:

Kult! Takk det samme:D Krysser fingrene for oss;)

Tenker dere å legge inn aksjer i dag/kveld også? Jeg har tenkt til det, men samboeren hadde nok vært glad for litt fri;) Er ikke sikkert det er noe vits dersom egget har løsnet nå, men i tiiilfelle spermen som er lagt inn tidligere var av den slappe sorten..:angelic:
 
Det gikk over all forventning! Jeg hadde hatt den effekten de ville av Letrozolen og hadde et dominerende egg på 17mm på HØYRE side!! Ble så overlykkelig over at vi for første gang vet helt sikkert vi har sjanse til å bli gravid denne mnd!:love017
Alle papirer er nå klare hvis ikke det går denne mnd, så vi kan begynne på medisiner for IVF på CD 2 neste syklus men for nå håper vi virkelig på et mirakel denne mnd!! Ekstremt nervepirrende!!:nailbiting::woot:

Otrivelle ble satt i går kveld og forventer eggløsning i morgen tidlig:woot:

Hvordan går det med deg?:Heartbigred

Ååå, så utrolig herlige nyheter! Også på riktig side da!!! Tenk om det faktisk går denne mnd, forstår godt det er nervepirrende:nailbiting: men også så utrolig befriende kanskje å vite at alt er klart dersom det ikke går? Håper, håper på et lite mirakel. Det fortjener du og dere!:angel8da er du jo i dpo-land på lørdag, iiik!:D Tar du el-tester i forbindelse med dette eller er ikke det noe vits?

På cd12 i dag. Her var el-testen litt sterkere på formiddagen i dag, i går kveld var den nesten ikke-eksisterende:hilarious: Så jeg håper den er enda sterkere i kveld, burde få positiv test i kveld eller i morgen tidlig hvis el skal bli rundt cd14:confused: holder dere oppdatert :happy:
 
Kult! Takk det samme:D Krysser fingrene for oss;)

Tenker dere å legge inn aksjer i dag/kveld også? Jeg har tenkt til det, men samboeren hadde nok vært glad for litt fri;) Er ikke sikkert det er noe vits dersom egget har løsnet nå, men i tiiilfelle spermen som er lagt inn tidligere var av den slappe sorten..:angelic:
Hehe artig at noen har akkurat samme dag. Når er IKM for deg?
Ja vi skal definitivt legge inn siste runde med aksjer i kveld. Ifølge appen min er i dag fortsatt "høy sjanse" for å bli gravid, så tar ikke sjansen på å hoppe over.
Men etter i kveld så er det FRI. :hilarious: er fryktelig lei så blir godt å slippe unna framover :hilarious:
 
Hehe artig at noen har akkurat samme dag. Når er IKM for deg?
Ja vi skal definitivt legge inn siste runde med aksjer i kveld. Ifølge appen min er i dag fortsatt "høy sjanse" for å bli gravid, så tar ikke sjansen på å hoppe over.
Men etter i kveld så er det FRI. :hilarious: er fryktelig lei så blir godt å slippe unna framover :hilarious:

Har skrevet at min IKM er ca. 18. april, men FF sier nå at det er 17. April, så da har vi faktisk samme dag der også, hihi
 
Har skrevet at min IKM er ca. 18. april, men FF sier nå at det er 17. April, så da har vi faktisk samme dag der også, hihi
Hehe morsomt. :)
Jeg er helt ærlig litt usikker på min IKM fordi vanligvis har jeg IKM akkurat 14 dager etter positiv EL test, men denne perioden sier appen det er 16 dager etter. Så velger å høre på appen. Er vi heldige kommer den dagen aldri uansett og vi ender opp med å sitte med positiv g-test i hånda heller enn bind/tampong :joyful:
 
Jeg lurer på om jeg skal melde meg her og. Har tatt letrozol er og usikker på hvilken dag el blir. Overlapper slutten av uke 16 og begynnelsen av uke 17. Kan jeg melde meg inn her? Ifølge appen har jeg IKM 19.april.

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 04.04 - IKM 19.04
 
Jeg lurer på om jeg skal melde meg her og. Har tatt letrozol er og usikker på hvilken dag el blir. Overlapper slutten av uke 16 og begynnelsen av uke 17. Kan jeg melde meg inn her? Ifølge appen har jeg IKM 19.april.

RosaGull - 31år - P7 (?) - B0 - El - 04.04 - IKM 19.04
Selvfølgelig kan du melde deg inn her :) Lykke til!
 
Nei, men interessant å vite mer om! Blir den høyere hvis man har blitt gravid?

Jeg kan lite om det selv, men har ligget merkbart over normal hvilepuls noen dager. Så nysgjerrig på om det fins noen sammenheng
 
Jeg har lest at noen merket høyere hvilepuls som første tegn på gravid :-D Har du hørt/opplevd det samme?

Jeg har lest litt på forum uten å bli klok, har ikke lest noe faglitteratur da Ingen erfaring med det, men har ligger merkbart over normal hvilepuls de siste dagene. Kan selvsagt være mange grunner til det, men blir selvsagt litt nysgjerrig i disse dager på om det har noen sammenheng med el/gravid/osv‍♀️
 
Back
Topp