IKM uke 16 - 2020

Det med å lagre opp er for de med dårligere sperm kvalitet/mengde, men tror ekspertene mener annen hver dag er nok. Spurte i går på Hausken om vi skulle ha noe restriksjoner på sex frem til postiv eggløsningstedt, men hun sa siden han har normal kvalitet trenger vi ikke tenke på det i det hele tatt. Men på den andre siden har vi hatt sex hver dag rundt eggløsning 10 av 11 ganger og det har ikke funket sååå:smiley-ashamed004

Hvordan gikk det forresten på Hausken og ul? Og hva er status i behandlingen nå? Jeg er ikke så kjent med Letrozol og sånn :rolleyes:
 
Bilder av EL-testene fra CD 7-11, den nederste fra i morrest. Så nå er det på gang! Skal teste igjen etterpå nå, og før jeg legger meg i kveld:)
 

Vedlegg

  • 0ED9E381-18CD-48A5-89AA-415B2B193EF5.jpeg
    0ED9E381-18CD-48A5-89AA-415B2B193EF5.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 67
Bilder av EL-testene fra CD 7-11, den nederste fra i morrest. Så nå er det på gang! Skal teste igjen etterpå nå, og før jeg legger meg i kveld:)
Dette ser virkelig lovende ut! Hvordan ble testen nå i ettermiddag?
 
Hiver meg på her :)

Frk.LS - 30 - PP utav telling - B2 - EL 30.03 - IKM 13.04

Veldig spennende å lese om hvordan det går med dere! Krysser alt for dere:)

Er på min første runde med Letrozol pga PCO, skal egentlig ha IVF før sommeren men fikk prøve Letrozol i mellomtiden. Jeg hadde utslag på EL på mandag og vet at med PCO så kan det tulle litt med eggløsningstester, men hadde eggløsningsslim på tirsdag, så håper alt klaffer! :)
 
Kan man få Letrozol av legen uten videre undersøkelser? For det er vel for å trigge eggløsningen?
Tror ikke det. Jeg måtte til gyn for å få det. Jeg fikk det som en boost siden jeg har EL av meg selv.
 
Hehe ja er blitt en prinsippsak. Jeg kan være den som kjøper mye rart, men akkurat på alt som har med graviditet å gjøre liker jeg at vi står 100% sammen og bidrar like mye (der vi kan) og heldigvis er han helt enig, selvom han ikke alltid er HELT enig 3. gangen jeg vil teste etter eggløsning på en dag :laughing001

Haha.. ja, det skjønner jeg jo litt. De blir jo ofte ikke like ivrige på testingen som oss! :laughing001 Mannen blir med å spleise her også, men jeg sier ikke fra om alt jeg kjøper :happy:
 
CD 12 i dag og det kan virke som jeg er i dpo land allerede i dag eller i morgen! Jeg fikk positiv test på ettermiddag/kveld CD 10 og to positive tester CD 11. I dag tidlig var streken mye svakere og temp hadde steget med 0,2. :happy: Jeg håper det hjelper på med en mindre stressende periode og ekstra rolige dager og at det blir spire denne gangen! Men jeg har ikke hatt noe el slim...:arghh:
 
Dette ser virkelig lovende ut! Hvordan ble testen nå i ettermiddag?

hehe, ja, satser på at det popper et egg! Den er positiv tror jeg, jeg glemte stripsen i urinprøven litt lenge:wideyed:, så den kontrollstreken ble ganske blass! Nesten-drukning:p Men teststreken var sterkere iallfall.. såg ikke på den så lenge, skal opp og se en gang til på den nå som den kanskje har tørket litt. Skulle jo tatt en ny test i samme prøve, men rakk å helle den ut før jeg kom på det:bag::hungover:
 

Vedlegg

  • D96E8671-5EF5-444B-8C1A-F296FEA312FF.jpeg
    D96E8671-5EF5-444B-8C1A-F296FEA312FF.jpeg
    17,2 KB · Visninger: 62
CD 12 i dag og det kan virke som jeg er i dpo land allerede i dag eller i morgen! Jeg fikk positiv test på ettermiddag/kveld CD 10 og to positive tester CD 11. I dag tidlig var streken mye svakere og temp hadde steget med 0,2. :happy: Jeg håper det hjelper på med en mindre stressende periode og ekstra rolige dager og at det blir spire denne gangen! Men jeg har ikke hatt noe el slim...:arghh:

Jeg har heller ikke hatt noe El slim og er 2DPO i dag :( Er så redd for at det skal være utslagsgivende for at jeg ikke blir gravid.. Har lest at man MÅ ha det for at det skal gå :(
 
Jeg har heller ikke hatt noe El slim og er 2DPO i dag :( Er så redd for at det skal være utslagsgivende for at jeg ikke blir gravid.. Har lest at man MÅ ha det for at det skal gå :(
Jeg har hatt lite el-slim denne syklusen, litt til og fra. Men tror det har sammenheng med at jeg rett og slett har drukket lite. :confused005 Klarer ikke huske om jeg har hatt mye eller lite slim de gangene jeg faktisk har blitt gravid.
 
:(
Jeg har heller ikke hatt noe El slim og er 2DPO i dag :( Er så redd for at det skal være utslagsgivende for at jeg ikke blir gravid.. Har lest at man MÅ ha det for at det skal gå :(

Har du lest det? :( Kanskje det er derfor jeg ikke har blitt gravide de siste 4pp... jeg har merket el slim en gang for lenge siden, men ingen av de siste syklusene..
 
Jeg har hatt lite el-slim denne syklusen, litt til og fra. Men tror det har sammenheng med at jeg rett og slett har drukket lite. :confused005 Klarer ikke huske om jeg har hatt mye eller lite slim de gangene jeg faktisk har blitt gravid.

Når er din IKM da? Og EL? Jeg har drukket lite fordi jeg skal teste, så det er jo typisk.. :s
 
Back
Topp