Oj se her ja! hvor mange dpo er du nå?Dagens rfsu mens jeg venter på de siste testene i postenusikker hva jeg tenker med denne.. har de siste 4 dagene vært mega oppblåst, rett og slett skikkelig dårlig form. Men er super usikker på når TR kan forventes, alt ifra imorgen til fredag/lørdag
Jaa, håper jeg er like bak deghadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar!
![]()
leste litt videre her og hååååper du får testene i post snart. Er så spent på dine vegne

hadde vært koselig å få være med dere videre inn i Januar!
Eneste som gjør meg til «gal» er at jeg ikke har en fast ikm dag å gå etter, kan være altifra idag og inn i helgen

men regna på hvilken syklus dag jeg er på nå, er på dag 30 og jeg har normal sykluslengde på 27/28. men tørr ikke håpe pga SA’en, kjenner egentlig at jeg er redd for å teste.. men når alt det er sagt så har jeg kjent på masse rare trykk «smerter», ilninger og lett hodepine idag. Like før jeg var ferdig på jobb kom det skikkelig stikking like nedenfor lysken, så ille at jeg faktisk var nødt til å stoppe opp med det jeg drev på med, varte kanskje 10-20 sek.. og ingen antydning til tr enda hvertfall 

Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå