IKM uke 15 og 16

Vis vedlegget 355156 Hei
Jeg testet for EL , og fikk 3,22 på høyeste EL-test, før den dalte igjen. Så er rimelig sikker på når EL var.
Mensen har ennå ikke dukket opp, og er på 14 DPO i dag.
Tok en test med morgenurin, og den var såååååå svak. Prøvd å redigere bildet for dere, i håp om at dere klarer å skimte noe.
Jeg konkluderer da med en kjemisk, og håper mensen kommer i løpet av dagen, slik at ny PP kan starte :angel4
Selvom den er svak betyr ikke kjemisk. Jeg har hatt en slik test når jeg var gravid i samme dpo. Så ta en test igjen om to dager, øker den så er det kanskje noe på gang?!

ble det noe mer med testene, eller testa du ikke etter el? Husker ikke helt hva du skrev om :) men utifra forventa ikm, hvor langt over er du?

Nja, testet en gang til da jeg sybes det så ut som jeg hadde el-slim, men veldig neg. test.. 4 dager over forventet EL.

Har drømt så mye de siste 3 nettene, og på morningen idag så våkna jeg av en drøm som føltes så reel, jeg tok en gtest og av samme merke som den jeg har liggende i skapet. Våkna med en gang etter jeg så 2 sterke streker.. tempen holder seg fortsatt høy. Tok enntest igår men den var negativ.. kjenner det er lett og bli forvirra av alt dette her :wideyed: Og på grunn avtalt det her klarer jeg liksom ikke helt å slippe taket på håpet .. beklager «sytinga» men følte bare for å skrive litt her

Har drømt så mye de siste 3 nettene, og på morningen idag så våkna jeg av en drøm som føltes så reel, jeg tok en gtest og av samme merke som den jeg har liggende i skapet. Våkna med en gang etter jeg så 2 sterke streker.. tempen holder seg fortsatt høy. Tok enntest igår men den var negativ.. kjenner det er lett og bli forvirra av alt dette her :wideyed: Og på grunn avtalt det her klarer jeg liksom ikke helt å slippe taket på håpet .. beklager «sytinga» men følte bare for å skrive litt her
Skjønner du får forhåpninger og blir forvirra! Har du tatt test i dag?:wideyed:

Back
Topp