IKM uke 15 og 16

Ingen tegn til TR her, men heller ingen tegn til noe annet, så går utifra den kommer i morgen :scratch Har testet blenda hver dag siden 8 DPO, så jeg er innstilt på at den kommer. Kan oppdatere her når den kommer :happy: Nå blir det ikke mer prøving før i juni for min del, men lykke til til dere som prøver videre og gratulerer til alle med positiv test :Heartred

Tempen imorges sank dessverre nedover, men var fortsatt godt over coverlinen så der var jeg fortsatt optimist. Men tvilte litt på siden hvilepulsen sank nedover også. Tok en g-test, og selvfølgelig den samme gamle nytt med denne dumme skyggestreken. Ikke noe økt i styrken heller:banghead: Så et par timer senere, gikk jeg på do så kom det rosa på papiret:grumpy: Etterhvert ble det til mer rødt, så har TR dessverre presset innom på besøk idag:sad010

Alle de svake g-testene var bare skyggestrek, så neste gang skal jeg vite bedre at jeg vil ikke tro på noe før det syns mer enn de jeg har fått i denne pp.:yuck:

Jeg mister ikke håpet fortsatt da jeg har time hos gyn for utredning den 2.juni, så jeg skal fortsatt tempe / teste meg i denne nye syklusen nå:p Da rusler jeg inn nå på PP20 :shy: Blir å sees i uke 21 gruppa :Heartred

Gratulerer til alle de andre som ble gravide :Heartred Og masse lykke til for de som lever fortsatt i håpet og ikke fått TR enda:Heartred

Kan desverre sette meg opp på TR.... Igjen:sorry:
Hadde gledet meg så veldig til å teste i går, en dag over IKM, har jo aldri skjedd..... Setter meg ned å tisser i koppen, og ser jeg begynner å blø. Den følelsen altså, denne gangen som gynekolog hadde sagt at alt lå så veldig til rette:inpain:
Satt å hulkgrein på do i går. Nå er spørsmålet om vi trenger en pause fra alt av hormoner og sprøyter, det tar så på.

Dere som er på letrozol og ovitrelle, hvor lenge er det vanlig å holde på med dette før man sier at nok er nok?
Åååå Isobel, jeg kjenner igjen følelsen! Det er så forferdelig skuffende når håpet er der.. hadde en skyggestrek som var veldig sterk for noen pp siden - såpass at jeg ikke kunne forstå at det ikke var starten på noe. Så nærmes løp til do for å teste dagen etter med 1000 sommerfugler i magen. Men ble møtt av blod i stedet. Var helt knust.. Håper du kommer deg fort over det og at det snart skjer noe :Heartred

Tempen imorges sank dessverre nedover, men var fortsatt godt over coverlinen så der var jeg fortsatt optimist. Men tvilte litt på siden hvilepulsen sank nedover også. Tok en g-test, og selvfølgelig den samme gamle nytt med denne dumme skyggestreken. Ikke noe økt i styrken heller:banghead: Så et par timer senere, gikk jeg på do så kom det rosa på papiret:grumpy: Etterhvert ble det til mer rødt, så har TR dessverre presset innom på besøk idag:sad010

Alle de svake g-testene var bare skyggestrek, så neste gang skal jeg vite bedre at jeg vil ikke tro på noe før det syns mer enn de jeg har fått i denne pp.:yuck:

Jeg mister ikke håpet fortsatt da jeg har time hos gyn for utredning den 2.juni, så jeg skal fortsatt tempe / teste meg i denne nye syklusen nå:p Da rusler jeg inn nå på PP20 :shy: Blir å sees i uke 21 gruppa :Heartred

Gratulerer til alle de andre som ble gravide :Heartred Og masse lykke til for de som lever fortsatt i håpet og ikke fått TR enda:Heartred
Kjære deg så utrolig kjip! Skyggestreker burde vært forbudt! Det er jo helt umulig å ikke bli gira av en skygge - alle ekte streker starter jo som supersvake streker! Godt å se at du klarer å se fremover :Heartred hver pp er en ny sjanse!

Kan desverre sette meg opp på TR.... Igjen:sorry:
Hadde gledet meg så veldig til å teste i går, en dag over IKM, har jo aldri skjedd..... Setter meg ned å tisser i koppen, og ser jeg begynner å blø. Den følelsen altså, denne gangen som gynekolog hadde sagt at alt lå så veldig til rette:inpain:
Satt å hulkgrein på do i går. Nå er spørsmålet om vi trenger en pause fra alt av hormoner og sprøyter, det tar så på.

Dere som er på letrozol og ovitrelle, hvor lenge er det vanlig å holde på med dette før man sier at nok er nok?

Jeg brukte det i 6-7 måneder i strekk, anbefales ikke. Men du kan fint gå 3-4 kurer rett etter hverandre.

Kjære deg så utrolig kjip! Skyggestreker burde vært forbudt! Det er jo helt umulig å ikke bli gira av en skygge - alle ekte streker starter jo som supersvake streker! Godt å se at du klarer å se fremover :Heartred hver pp er en ny sjanse!
Enig! Skyggestreker skulle være forbudt :bored: Men ja, får bare forsette og prøve :Heartred Uansett, så skal jeg være takknemlig at jeg har 3 friske barn fra før:Heartred

Ingen tr eller spotting enda, men negative tester, så reknar med tr kjem som bestilt :wtf: usikker på kor mangen dpo eg er no, trudde eg hadde ikm dato idag eller seinast i morgon :) men i følge kroppen ser det ikkje slik ut :p

Mensen har ennå ikke dukket opp.
Jeg har ingen ømme brystvorter ( som alltid er mitt første tegn på graviditet), kun hodepine.

Hei på dere! Mange har kanskje gått videre inn i nye grupper nå :-) men jeg føler jeg har hatt verdens rareste TR denne gangen.. eller hvertfall for meg. Dag 1 spotta jeg lett igjennom hele dagen før det tok seg opp litt til kvelds. Dag 2 var det masse frisk blod og blødde ut en tampong på få timer noe som ikke er normalt for meg. Dag 3 var det så og si ingenting og samme for dag 4. men idag altså, CD5, har jeg fått brunlig utflod? Kjenner fremdeles på noe vage stikkinger i lyske/eggstokk område fra den siden egget slapp på.. Normal TR for meg er små blødning dag 1 også tar det seg gradvis opp på dag 2 og 3 før det blir mindre igjen på dag 4. Noen som har vært borti lignende tidligere?

Hei på dere! Mange har kanskje gått videre inn i nye grupper nå :) men jeg føler jeg har hatt verdens rareste TR denne gangen.. eller hvertfall for meg. Dag 1 spotta jeg lett igjennom hele dagen før det tok seg opp litt til kvelds. Dag 2 var det masse frisk blod og blødde ut en tampong på få timer noe som ikke er normalt for meg. Dag 3 var det så og si ingenting og samme for dag 4. men idag altså, CD5, har jeg fått brunlig utflod? Kjenner fremdeles på noe vage stikkinger i lyske/eggstokk område fra den siden egget slapp på.. Normal TR for meg er små blødning dag 1 også tar det seg gradvis opp på dag 2 og 3 før det blir mindre igjen på dag 4. Noen som har vært borti lignende tidligere?
Hm.. det var jo litt mystisk. Tatt en test? :angelic:

Hm.. det var jo litt mystisk. Tatt en test? :angelic:
Har fundert flere ganger, å kjenner at håpet stiger litt for har lest om de som får en rar mensen rundt ikm som stopper like fort som den kom og tester positivt etterpå men aaah vet ikke om jeg tørr :hilarious: Sitter å vurderer om jeg skal kjøre på butikken og kjøpe en rfsu stav siden jeg ikke har noen liggende men den er jo så dritt med alle disse skyggestrekene så vet ikke om jeg skal vente til onsdag når jeg får makesure testene :wacky:

Har fundert flere ganger, å kjenner at håpet stiger litt for har lest om de som får en rar mensen rundt ikm som stopper like fort som den kom og tester positivt etterpå men aaah vet ikke om jeg tørr :hilarious: Sitter å vurderer om jeg skal kjøre på butikken og kjøpe en rfsu stav siden jeg ikke har noen liggende men den er jo så dritt med alle disse skyggestrekene så vet ikke om jeg skal vente til onsdag når jeg får makesure testene :wacky:
Åh! Spennende og litt skummelt :D tenk om det ikke var mensen :rolleyes:

Hei på dere! Mange har kanskje gått videre inn i nye grupper nå :) men jeg føler jeg har hatt verdens rareste TR denne gangen.. eller hvertfall for meg. Dag 1 spotta jeg lett igjennom hele dagen før det tok seg opp litt til kvelds. Dag 2 var det masse frisk blod og blødde ut en tampong på få timer noe som ikke er normalt for meg. Dag 3 var det så og si ingenting og samme for dag 4. men idag altså, CD5, har jeg fått brunlig utflod? Kjenner fremdeles på noe vage stikkinger i lyske/eggstokk område fra den siden egget slapp på.. Normal TR for meg er små blødning dag 1 også tar det seg gradvis opp på dag 2 og 3 før det blir mindre igjen på dag 4. Noen som har vært borti lignende tidligere?

Akkurat samma greia med min syklus denna mnd, pluss at eggløsning var 1 uke for sen! Ganske sikker på jeg ikke er gravid da jeg testa mye rundt ikm (22/4) og ingen symp.

Noen sykluser er vell bare sånn noen ganger? Er jo mange faktorer som spiller inn ift hormonsystemet og dens variasjoner.

Håper seff at du heller får en pos graviditetstest:love7

Akkurat samma greia med min syklus denna mnd, pluss at eggløsning var 1 uke for sen! Ganske sikker på jeg ikke er gravid da jeg testa mye rundt ikm (22/4) og ingen symp.

Noen sykluser er vell bare sånn noen ganger? Er jo mange faktorer som spiller inn ift hormonsystemet og dens variasjoner.

Her å, veldig sen EL om det i det heletatt har vært. Ingen TR enda.. veldig merkelig hele denne syklusen her

Kan godt være en rar syklus men el var ikke noe særlig forsinket og første dag med spotting kom også ca som forventet ikm.. men vi får se, kommer nok til å ta en test Ila noen dager :) kommer an på hvor lenge jeg kan holde meg :hilarious:
Her å, veldig sen EL om det i det heletatt har vært. Ingen TR enda.. veldig merkelig hele denne syklusen her
ble det noe mer med testene, eller testa du ikke etter el? Husker ikke helt hva du skrev om :) men utifra forventa ikm, hvor langt over er du?

BF7F5534-4D5F-4B18-BA9F-95FA8E8F2B09.jpg
Hei
Jeg testet for EL , og fikk 3,22 på høyeste EL-test, før den dalte igjen. Så er rimelig sikker på når EL var.
Mensen har ennå ikke dukket opp, og er på 14 DPO i dag.
Tok en test med morgenurin, og den var såååååå svak. Prøvd å redigere bildet for dere, i håp om at dere klarer å skimte noe.
Jeg konkluderer da med en kjemisk, og håper mensen kommer i løpet av dagen, slik at ny PP kan starte :angel4

Back
Topp