IKM uke 15 og 16

Se på denne, veldig oversiktlig og fin :happy:

Veldig unødvendig av livmortappen å ha lav plassering både ved menstrasjon og graviditet :wtf: Fargen på tappen er jo umulig å finne ut...mykhet/hardhet, har jeg aldri kjent noe forskjell på. Og at den kan være tørr??? :wideyed: Hmmm, jeg får vel bare sitte ned å vente på syndefloden på søndag :yuck:

Jammen dere det er jo fredag!! :D juhuu! Og en meget innholdsrik IKM-dag i tillegg, med seks IKM-jenter på lista! :Heartred

Kjær vårlilleclark meldte jo dessverre TR og det er så kjipt :( men jeg skal være med og heie videre i neste pp!

Lille maur, da :) har du noen updates om tr eller testing? Vi er jo spente, så gi gjerne en lyd om du vil!

Mymelen! Hvordan går det? Jeg har notert deg opp i dag, men vet jo at din EL var litt usikker.. har du fått bekrefta EL enda med temp eller test? Har selv opplevd EL som har halt ut i tid og det er innmari kjedelig :shifty:

så har vi Fotballbaby, da! En smule ambivalent til å prøve på nyttårsbaby, men er man prøver så er man :Heartred hadde negativ test 10 dpo, men har du testa noe mer? Håper for deg!

Isobel som har hatt første runde med Letrozol og også satt Ovitrelle? Har du testet noe mer etter testen der du fikk liten strek du tenkte var ovitrelle-strek? Du hadde jo en del lovende signaler, så veldig spent på om det endelig klaffet for deg! :)

Og sist men ikke minst Abbie90, da! La oss runde av med en positiv test!! Hurra, jeg blir så glad på dine vegne!! :Heartred Vil du flyttes til gravid? :)

Håper alle får en fin helg, med eller uten TR! Her er jeg allerede på CD6 og kan endelig snart begynne jakten på EL igjen :D tr er en skuffelse, men plutselig er man på en ny sjanse - glem ikke det :Heartpink

Har allerede spurt i tempegruppa, men må spørre her også. Noen med erfaring fra disse one step testene?

Øverste er vanntest og nederste er idag kl 0700. Er nå tørket så linja er blitt tynnere.
20210423_093032.jpg

Du vet du er prøver når du sitter på jobb og får en mail fra byplankontoret og lurer på hvorfor i helsike du har fått men mail fra babyplankontoret :hilarious:

Venter tr i dag. Testet blenda 11 dpo på ettermiddagen så håpet er lite på positiv test. Kjenner litt murringer og forventer tr iløpet av dagen. :meh:

Jammen dere det er jo fredag!! :D juhuu! Og en meget innholdsrik IKM-dag i tillegg, med seks IKM-jenter på lista! :Heartred

Kjær vårlilleclark meldte jo dessverre TR og det er så kjipt :( men jeg skal være med og heie videre i neste pp!

Lille maur, da :) har du noen updates om tr eller testing? Vi er jo spente, så gi gjerne en lyd om du vil!

Mymelen! Hvordan går det? Jeg har notert deg opp i dag, men vet jo at din EL var litt usikker.. har du fått bekrefta EL enda med temp eller test? Har selv opplevd EL som har halt ut i tid og det er innmari kjedelig :shifty:

så har vi Fotballbaby, da! En smule ambivalent til å prøve på nyttårsbaby, men er man prøver så er man :Heartred hadde negativ test 10 dpo, men har du testa noe mer? Håper for deg!

Isobel som har hatt første runde med Letrozol og også satt Ovitrelle? Har du testet noe mer etter testen der du fikk liten strek du tenkte var ovitrelle-strek? Du hadde jo en del lovende signaler, så veldig spent på om det endelig klaffet for deg! :)

Og sist men ikke minst Abbie90, da! La oss runde av med en positiv test!! Hurra, jeg blir så glad på dine vegne!! :Heartred Vil du flyttes til gravid? :)

Håper alle får en fin helg, med eller uten TR! Her er jeg allerede på CD6 og kan endelig snart begynne jakten på EL igjen :D tr er en skuffelse, men plutselig er man på en ny sjanse - glem ikke det :Heartpink

Gjerne det

Der kom tr:(
spennende å følge med på pulsen, den har ligget på 67 de siste dagene, falt ned på 60 i dag, og da kom mensen.
Bare å gjøre seg klar for andre runde med letrozol da

10 dager siden Ovitrellesprøyten i dag og 8-9 dpo. Har fryktelig lyst å teste, men vet det kan komme falsk positiv enda av sprøyta:p
Tok en test i går, litt for å se hvor mye som hang igjen fra sprøyta, og det var en svak, svak rosa strek.
Sååå tenker jeg kanskje kan ta en i dag å se om den er helt borte, eller om den er mørkere i hvert fall:)

Dere som har tatt Ovitrelle før, hvor lenge hadde dere HCG i kroppen før dere fikk blank test?
Symptomene mine denne gang er at jeg som eeeelsker kaffe plutselig ble skikkelig dårlig bare ved lukten av den, det er noe jeg aldri har opplevd før i hvert fall. Noe som kan bli problematisk når jeg faktisk jobber med kaffebønner hver dag:hilarious::hilarious:
Jeg har ingen tegn til TR, noe som hadde vært tydelig på denne tiden til vanlig. Så er jeg veldig trett.
Kunne det bare virke denne gangen:Heartbigred:Heartbigred

Fikk aldri hvite tester. Ble veldig svak rosa strek mot slutten som man måtte myse etter, men den var synlig. Nå tar jeg kun Letrozol ( har eggløsning av meg selv) så orker ikke mer disse falsk positiv strekene :dead: lykke til!:smug:

Kjent på svake murringer og øm/vondt i korsryggen idag, tenker eg kanskje er 11 dpo :happy: har ikkje så store trua på at me har truffe blink, reknar med eg begynbar spottinga i morgon elns.
Har heller ikkje testa, tenker kanskje å kjøpe ein i morgon om spottinga uteblir :p

Ingen TR i sikte enda i hvert fall. Og har enda en veldig svak strek, så det blir noen spennende dager fremover. Om det så ikke skal treffe denne omgangen så har jeg i hvert fall hatt litt lenge lutealfase:rolleyes:

ingen TR enda, den har pleid å komme litt utpå dagen, alltid noen dager for sent.. så kroppen er fortsatt ikke helt med etter 11 år med spiral.. tatt tidlig test, blenda. Så bare å vente på TR.
Spennende med EL testing for deg! er liksom alltid noe å vente på i syklus/prøving, enten el og spenning rundt det, eller TR/Graviditet. Neste periode dropper jeg nok alt av testing og bare tar det som det kommer. :bag: Tru om det går?

TR kom som «bestilt» idag :meh: Eneste positive er egentlig at denne pp hadde jeg en lutealfase på 11 dager, det er det lengste jeg noen gang har hatt etter p-pilleslutt i Juli i fjor :rolleyes: har pleid å ligge på 9-10 dager.. Nå nærmer vi oss 10 mnd med prøving..

TR kom som «bestilt» idag :meh: Eneste positive er egentlig at denne pp hadde jeg en lutealfase på 11 dager, det er det lengste jeg noen gang har hatt etter p-pilleslutt i Juli i fjor :rolleyes: har pleid å ligge på 9-10 dager.. Nå nærmer vi oss 10 mnd med prøving..
Det var skikkelig dumt :( men bra det finnes noe positivt i det :) masse lykke til i neste pp, vi snakkes videre i uke 20 :)

God morgen og god lørdag! Nest siste dag i en to uker lang ikm-gruppe! Men det er enda plass til flere på gravidlista! :)

i dag har jeg lyst til å starte med en gladsak, og det er at halvparten av dagens ikm’ere allerede er gravide! Det vil si to stykker, Astrantia og Lykkelig.Mamma! Gratulerer så utrolig masse og jeg er veldig glad på deres vegne :Heartred

FruMilla90 har dessverre meldt om TR og det er leit.. håper at det klaffer for deg veldig snart! Masse lykke til :Heartred

Siste med ikm i dag er Aili! Her tar vi gjerne en statusupdate om du vil dele :) har du testet?

håper alle får en fin helg videre! Gleder meg til å se flere tester i dag :D

Dagens test er fortsatt spor av skyggestrek :banghead: Men, fortsatt ingen tegn til TR så det er enda håp! Tempen har steget bitte litt, så håper at den holder seg fortsatt høyt nok over coverlinen!:p:angelic:

Vedlegg

• 1F1252CB-84A0-4A5C-B814-419653619468.jpeg
    1F1252CB-84A0-4A5C-B814-419653619468.jpeg
    533,7 KB · Visninger: 91
  • 0FDD5B87-FA27-41E4-92B2-9D74D1E55F98.jpeg
    0FDD5B87-FA27-41E4-92B2-9D74D1E55F98.jpeg
    807,2 KB · Visninger: 91
Back
Topp