IKM uke 15 og 16

Kanskje det var kjemisk?

Vedlegg

• 033249A4-AFDF-439B-9796-1F8936CCE047.jpeg
    033249A4-AFDF-439B-9796-1F8936CCE047.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 104
  • 9791A8E2-A5E1-4498-8B82-E61F16897134.jpeg
    9791A8E2-A5E1-4498-8B82-E61F16897134.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 107
10 dager siden Ovitrellesprøyten i dag og 8-9 dpo. Har fryktelig lyst å teste, men vet det kan komme falsk positiv enda av sprøyta:p
Tok en test i går, litt for å se hvor mye som hang igjen fra sprøyta, og det var en svak, svak rosa strek.
Sååå tenker jeg kanskje kan ta en i dag å se om den er helt borte, eller om den er mørkere i hvert fall:)

Dere som har tatt Ovitrelle før, hvor lenge hadde dere HCG i kroppen før dere fikk blank test?
Symptomene mine denne gang er at jeg som eeeelsker kaffe plutselig ble skikkelig dårlig bare ved lukten av den, det er noe jeg aldri har opplevd før i hvert fall. Noe som kan bli problematisk når jeg faktisk jobber med kaffebønner hver dag:hilarious::hilarious:
Jeg har ingen tegn til TR, noe som hadde vært tydelig på denne tiden til vanlig. Så er jeg veldig trett.
Kunne det bare virke denne gangen:Heartbigred:Heartbigred

Dagens oppdatering fra meg igjen (igjen ... tenker dere!):hilarious:

Håper ikke at jeg poster altfor mye tester her og der :p Men ja, har tatt temp og test idag også. Bare treg med oppdatering her:angelic: Vært i ett kjør idag også :hilarious:

Tja, vet ikke helt hva jeg vil tro. Men håpet er fortsatt der, siden jeg syns streken idag er bitte litt sterkere enn tidligere? Men litt irriterende at det økes veeeeldig sakte evt.:nailbiting: Nervepirrende kan jeg si... :eek: Tempen har falt ned litt, men fortsatt høy nok over coverlinen (heldigvis) og så har jeg også de høye hvilepulsene enda :angelic:

Legger med info på hvert bilde her, men den aller siste bildet med alle testene samlet er disse tørket. Man kunne se stigningen liksom.:angelic:

Så, damer - hva tenker dere?!:wideyed::nailbiting:
Jeg ser på alle ❤️ håper sånn for deg, men har du prøvd å ta testen på kvelden? Jeg fikk sterkest på kvelden så tidlig.. :)

Jeg ser på alle ❤️ håper sånn for deg, men har du prøvd å ta testen på kvelden? Jeg fikk sterkest på kvelden så tidlig.. :)
Ja, tok en igår kveld og da kan man skimte en svak strek. Idag tidlig var det ikke mye forskjell heller :p Kanskje tar en til ikveld eller så tar jeg en ny imorgen formiddag :D

10 dager siden Ovitrellesprøyten i dag og 8-9 dpo. Har fryktelig lyst å teste, men vet det kan komme falsk positiv enda av sprøyta:p
Tok en test i går, litt for å se hvor mye som hang igjen fra sprøyta, og det var en svak, svak rosa strek.
Sååå tenker jeg kanskje kan ta en i dag å se om den er helt borte, eller om den er mørkere i hvert fall:)

Dere som har tatt Ovitrelle før, hvor lenge hadde dere HCG i kroppen før dere fikk blank test?
Symptomene mine denne gang er at jeg som eeeelsker kaffe plutselig ble skikkelig dårlig bare ved lukten av den, det er noe jeg aldri har opplevd før i hvert fall. Noe som kan bli problematisk når jeg faktisk jobber med kaffebønner hver dag:hilarious::hilarious:
Jeg har ingen tegn til TR, noe som hadde vært tydelig på denne tiden til vanlig. Så er jeg veldig trett.
Kunne det bare virke denne gangen:Heartbigred:Heartbigred

Helt negativ 7-8 dpo og positiv 9 dpo. Dette var med IVF, ovitrelle som trigger :)

Helt negativ 7-8 dpo og positiv 9 dpo. Dette var med IVF, ovitrelle som trigger :)
Jeg fikk en ganske lik strek som i går egentlig, så regner med triggeren ikke er helt ut enda. Får bae vente å se om den blir mørkere ila de neste dagene:rolleyes:

Back
Topp