Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nok en kjemisk/ tidlig sa men ikke gi opp håpet! Man vet aldriHvordan gikk det for deg i forrige PP? Nysgjerrig Men takk, for at du har troa og håper for meg
Samme her også, har spotta litt idag eneste. Først litt mørkt også lyst rosa. Tempen er fortsatt høy og tappen viser ingen tegn til trIngen TR, ingen TR tapp..
Jeg har også hatt disse testene denne pp’enKanskje det var kjemisk?
Kjedelig altså!Jeg har også hatt disse testene denne pp’en
Jeg ser på alle håper sånn for deg, men har du prøvd å ta testen på kvelden? Jeg fikk sterkest på kvelden så tidlig..Dagens oppdatering fra meg igjen (igjen ... tenker dere!)
Håper ikke at jeg poster altfor mye tester her og der Men ja, har tatt temp og test idag også. Bare treg med oppdatering her Vært i ett kjør idag også
Tja, vet ikke helt hva jeg vil tro. Men håpet er fortsatt der, siden jeg syns streken idag er bitte litt sterkere enn tidligere? Men litt irriterende at det økes veeeeldig sakte evt. Nervepirrende kan jeg si... Tempen har falt ned litt, men fortsatt høy nok over coverlinen (heldigvis) og så har jeg også de høye hvilepulsene enda
Legger med info på hvert bilde her, men den aller siste bildet med alle testene samlet er disse tørket. Man kunne se stigningen liksom.
Så, damer - hva tenker dere?!
Det kan man si! Har du en tegn på at tr kommer da, murring ellerno?Kjedelig altså!
Ja, tok en igår kveld og da kan man skimte en svak strek. Idag tidlig var det ikke mye forskjell heller Kanskje tar en til ikveld eller så tar jeg en ny imorgen formiddagJeg ser på alle håper sånn for deg, men har du prøvd å ta testen på kvelden? Jeg fikk sterkest på kvelden så tidlig..
Nei, ingen ting! Tappen er langt borte ogsåDet kan man si! Har du en tegn på at tr kommer da, murring ellerno?
Kanskje det er håp for deg enda da jeg håper hvertfallNei, ingen ting! Tappen er langt borte også
10 dager siden Ovitrellesprøyten i dag og 8-9 dpo. Har fryktelig lyst å teste, men vet det kan komme falsk positiv enda av sprøyta
Tok en test i går, litt for å se hvor mye som hang igjen fra sprøyta, og det var en svak, svak rosa strek.
Sååå tenker jeg kanskje kan ta en i dag å se om den er helt borte, eller om den er mørkere i hvert fall
Dere som har tatt Ovitrelle før, hvor lenge hadde dere HCG i kroppen før dere fikk blank test?
Symptomene mine denne gang er at jeg som eeeelsker kaffe plutselig ble skikkelig dårlig bare ved lukten av den, det er noe jeg aldri har opplevd før i hvert fall. Noe som kan bli problematisk når jeg faktisk jobber med kaffebønner hver dag
Jeg har ingen tegn til TR, noe som hadde vært tydelig på denne tiden til vanlig. Så er jeg veldig trett.
Kunne det bare virke denne gangen
Nei, ingen ting! Tappen er langt borte også
Å.. det var leit håper på full klaff på neste pp!!Tror nok du kan sette meg på TR nå
Se på denne, veldig oversiktlig og finLigger tappen langt nede når mensen kommer?
Jeg fikk en ganske lik strek som i går egentlig, så regner med triggeren ikke er helt ut enda. Får bae vente å se om den blir mørkere ila de neste dageneHelt negativ 7-8 dpo og positiv 9 dpo. Dette var med IVF, ovitrelle som trigger
Det kan faktisk variere, har vært høyt og lavt på megLigger tappen langt nede når mensen kommer?
Ånei! Sender en stor klem og krysser alt for din neste ppTr kom nå