IKM uke 15 og 16

Den er nok blenda :(

Vedlegg

• 242E39BB-5BE1-496E-BB37-C5AFC020B74B.jpeg
    242E39BB-5BE1-496E-BB37-C5AFC020B74B.jpeg
    20,7 KB · Visninger: 90
Gratulerer til alle gravide

Her kom TR i går, så håper på neste pp. :happy:

Oppdatering på testing! :)

Beklager at dere ventet litt lenge på meg:p Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte :joyful: Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå:D Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje.. :shy:

Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning :hilarious: Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer :angelic: Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden? :wideyed:
Blir spennende ❤️ ser noe på alle 3 :)

Noen med erfaringer med Metode testene?
Etter tidsfristen nå selvfølgelig men den er ikke tørket enda.. skygge?

jaa bildet snudde seg

Vedlegg

• 844EF661-5CB9-4C6D-BC5D-AEDED53B8E91.jpeg
    844EF661-5CB9-4C6D-BC5D-AEDED53B8E91.jpeg
    67 KB · Visninger: 125
Kan jo gi litt lyd ifra meg jeg også :hilarious: Er her inne å leser stort sett hver dag, men sjeldent jeg skriver noe særlig selv. Er 10 dpo idag, helt blenda tester, ingen symptomer og sånn smått begynt å spotte litt så regner med mensen dukker opp ganske snart... Så da er egentlig håpet for denne pp også ute... Dette var fjerde runden jeg testa ut lavdose Lutinus, og femte runden med Wild yam så kan vel konstatere at det ikke hjelper hos meg hvertfall :( Muligens gitt meg en dag lengre lutealfase, men ingen baby så spørs om jeg orker å prøve det flere pp nå, heller spare pengene og dra en tur til gynekologen istedenfor. :confused1

Ikveld svidde jeg selvfølgelig enda en test til :angelic: Kunne ikke la være gitt! Urinen var heller ikke konsentrert :banghead: Skal bli spennende å se om streken blir sterkere imorgen! :Heartred

Vedlegg

• FEEB53B7-3339-43F1-8F24-6E0CFE182480.jpeg
    FEEB53B7-3339-43F1-8F24-6E0CFE182480.jpeg
    32,7 KB · Visninger: 114
  • 8D8E3091-1A29-488B-AAB2-8593C0557E3C.jpeg
    8D8E3091-1A29-488B-AAB2-8593C0557E3C.jpeg
    44,6 KB · Visninger: 121
Oppdatering på testing! :)

Beklager at dere ventet litt lenge på meg:p Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte :joyful: Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå:D Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje.. :shy:

Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning :hilarious: Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer :angelic: Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden? :wideyed:
Jeg ser!!:Heartred

Åååå, er så kjekt å klikke seg inn hit, og se alle de positive testene :smiley-bounce016

Selv, er jeg overbevist om at det ikke blir spire denne mnd. Men sånn som typen og jeg har kranglet i dag (steike, jeg har vært hissig :smiley-angry019 ), skulle man tro jeg hadde trillinger på vei :wtf:

Jeg er jo en test-tøs, så blir uansett ny test i morgen tidlig:joyful:

Kan jo gi litt lyd ifra meg jeg også :hilarious: Er her inne å leser stort sett hver dag, men sjeldent jeg skriver noe særlig selv. Er 10 dpo idag, helt blenda tester, ingen symptomer og sånn smått begynt å spotte litt så regner med mensen dukker opp ganske snart... Så da er egentlig håpet for denne pp også ute... Dette var fjerde runden jeg testa ut lavdose Lutinus, og femte runden med Wild yam så kan vel konstatere at det ikke hjelper hos meg hvertfall :( Muligens gitt meg en dag lengre lutealfase, men ingen baby så spørs om jeg orker å prøve det flere pp nå, heller spare pengene og dra en tur til gynekologen istedenfor. :confused1

Ganske likt hos meg.. ble skuffa da jeg så at jeg begynte å spotte :arghh: så da får man prøve videre da.. blæ 10 -11 dpo her og

Dette blir spennende ❤️ har troen :D :smiley-angelic003

Ser streken og syns den har blitt sterkere allerede :D blir kjempespennende i de neste dagene fremover!
Ja, veldig spennende! :D Litt spent på åssen tempen blir imorgen også, og om streken blir sterkere :Heartred Moro at du Milla_mor syns at streken har blitt sterkere allerede:angelic:

Back
Topp