GratulererTrenger vel ikke tvile lenger positiv til og med på ettermiddagsurin
11/12 dpo❤
Vis vedlegget 354682
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTrenger vel ikke tvile lenger positiv til og med på ettermiddagsurin
11/12 dpo❤
Vis vedlegget 354682
Gratulerer
ÆsjDen er nok blenda
Blir spennende ser noe på alle 3Oppdatering på testing!
Beklager at dere ventet litt lenge på meg Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje..
Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden?
Jeg ser!!Oppdatering på testing!
Beklager at dere ventet litt lenge på meg Har plutselig blitt i ett hele dagen her idag, samt møte Har uansett tatt meg test idag tidlig og tatt bilder. Men ikke rukket å være på forumet før nå Her syns jeg at strekene er omtrent samme som igår, men KANSKJE liten økning? Hva ser dere eller tenker om dette? Jeg håper ikke at det er en kjemisk! Vurderer å ta en ny test ikveld kanskje..
Har fortsatt noe murringer, litt tett i nesa når jeg stod opp, ømme vorter og noen få stikninger. Vet ikke om det er bare innbilning Men fortsatt ingen tegn til IKM! Den er ventet om 4 dager og jeg håper at TR ikke kommer Tempen min har også steget, og tydeligvis festedipp for to dager siden?
Æsj, det var leit krysser fingrene for klaff neste pp!Gratulerer til alle gravide
Her kom TR i går, så håper på neste pp.
Off, det var leit å høre håper det blir din tur neste gangEg kan settes på TR.
Streken er definitivt sterkere i kveld Håper!Ikveld svidde jeg selvfølgelig enda en test til Kunne ikke la være gitt! Urinen var heller ikke konsentrert Skal bli spennende å se om streken blir sterkere imorgen!
Den er uten tvil sterkereIkveld svidde jeg selvfølgelig enda en test til Kunne ikke la være gitt! Urinen var heller ikke konsentrert Skal bli spennende å se om streken blir sterkere imorgen!
Jeg ser!!
Streken er definitivt sterkere i kveld Håper!
Det er jo lovende at dere kan også se, og både også at streken er sterkere ikveld! Da bør streken være enda mer sterk imorgen formiddag! Ca 12 timer igjen til jeg får testet igjen, og det føltes leeeenge!Den er uten tvil sterkere
Dette blir spennende har troenIkveld svidde jeg selvfølgelig enda en test til Kunne ikke la være gitt! Urinen var heller ikke konsentrert Skal bli spennende å se om streken blir sterkere imorgen!
Ser streken og syns den har blitt sterkere allerede blir kjempespennende i de neste dagene fremover!Ikveld svidde jeg selvfølgelig enda en test til Kunne ikke la være gitt! Urinen var heller ikke konsentrert Skal bli spennende å se om streken blir sterkere imorgen!
Kan jo gi litt lyd ifra meg jeg også Er her inne å leser stort sett hver dag, men sjeldent jeg skriver noe særlig selv. Er 10 dpo idag, helt blenda tester, ingen symptomer og sånn smått begynt å spotte litt så regner med mensen dukker opp ganske snart... Så da er egentlig håpet for denne pp også ute... Dette var fjerde runden jeg testa ut lavdose Lutinus, og femte runden med Wild yam så kan vel konstatere at det ikke hjelper hos meg hvertfall Muligens gitt meg en dag lengre lutealfase, men ingen baby så spørs om jeg orker å prøve det flere pp nå, heller spare pengene og dra en tur til gynekologen istedenfor.
Dette blir spennende har troen
Ja, veldig spennende! Litt spent på åssen tempen blir imorgen også, og om streken blir sterkere Moro at du Milla_mor syns at streken har blitt sterkere alleredeSer streken og syns den har blitt sterkere allerede blir kjempespennende i de neste dagene fremover!