IKM uke 15 og 16

Gratulerer til alle gravide :happy093

Har ikke turt teste ennå.. venter til fredag
Men har lite symptomer altså. Mye mindre ømme pupper enn ellers. Veldig trøtt
Men hvem er ikke det .
Hadde masse stiknigér på høyre side I helgen gitt seg nå.ellers ikke noe . Mindre enn andre peroder :confused013

Kan jeg spørre hva dere hadde så tidlig av symptomer ..??
Kvilepulsen har gått opp fra 57 til 60 og i natt som var til 65. Trur eg er ca.8 dpo idag ;)

Gratulerer til alle gravide :happy093

Har ikke turt teste ennå.. venter til fredag
Men har lite symptomer altså. Mye mindre ømme pupper enn ellers. Veldig trøtt
Men hvem er ikke det .
Hadde masse stiknigér på høyre side I helgen gitt seg nå.ellers ikke noe . Mindre enn andre peroder :confused013

Kan jeg spørre hva dere hadde så tidlig av symptomer ..??

Jeg har vært uggen, svimmel og humørsyk fra cirka 5 DPO. Stakkars samboer. Uggenheten kan beskrives som lett fyllesjuk. I tillegg har jeg vært og er fortsatt umenneskelig trøtt, og har en vekslende merkelig smak i munn (kald, gammal og sterk kaffe). Hvis jeg skal sammenligne med andre sykluser og andre graviditeter, så har jeg ikke hatt så mye pågående murringer denne runden. De ømme brystene (sidene) kom ikke før for to dager siden, og nå (12 DPO) kjenner noe mer murringer og småstikk i lyske/eggstokk.
Dette med symptomer er veldig individuelt da:shy:

Edit: men det må sies at jeg går på progresteronstøtte, og det gir en masse graviditetssymptomer det også (tretthet blant annet).

Last edited:
Mine værstinger sålangt må være trøtt, oppblåst så mye at du er konstant full og lite matlyst ellers stikkinger rundt lyske/eggstokk og ilninger i lår. Men om det bare er pms eller faktiske symptomer aner jeg ikke :shy::p

Gårsdagene og dagens first respons:shy:
20210421_070545.jpg

Takk:p klarer ikke helt å slappe av ennå, vet ikke hvorfor men:oops: 11/12; appene er ikke helt enige:hilarious:

Sender deg en stor klem :Heartred Det går trengt med mine tester også, men vi må ikke ta sorgen på forskudd.:Heartred Husk at vi har fått positiv test. Sist jeg var gravid hadde jeg en formidabel økning med et høyt HCG-nivå på 23 DPO, likevel gikk det ikke veien. Så sterke strimler er ikke garantert baby :dummy::dummy1:

Jeg vurderer å kaste de 5 teststrimlene jeg har igjen, men tviler på at jeg klarer det :hilarious:

Sender deg en stor klem :Heartred Det går trengt med mine tester også, men vi må ikke ta sorgen på forskudd.:Heartred Husk at vi har fått positiv test. Sist jeg var gravid hadde jeg en formidabel økning med et høyt HCG-nivå på 23 DPO, likevel gikk det ikke veien. Så sterke strimler er ikke garantert baby :dummy::dummy1:

Jeg vurderer å kaste de 5 teststrimlene jeg har igjen, men tviler på at jeg klarer det :hilarious:

Er ikke nødvendigvis det at det går treigt, mer at jeg går med en følelse av at det ikke kommer til å gå veien men den følelsen er kanskje mest bunnet i at vi brukte 7-8 pp på første, så at det nå skal sitte på 1-2 pp er på en måte litt for godt til å være sant:hilarious: men får bare vente å se:shy: jeg hadde ikke klart å kaste:hilarious:

Er ikke nødvendigvis det at det går treigt, mer at jeg går med en følelse av at det ikke kommer til å gå veien men den følelsen er kanskje mest bunnet i at vi brukte 7-8 pp på første, så at det nå skal sitte på 1-2 pp er på en måte litt for godt til å være sant:hilarious: men får bare vente å se:shy: jeg hadde ikke klart å kaste:hilarious:
Håper for dere begge :Heartred og det blir fine sterke streker på dere!

Jeg forstår. Som du sier, man får bare vente å se. :Heartred

Har skikkelig menssmerter nå så nå tror jeg TR kommer 5 dager på overtid. Har hatt en kjemisk så kan egentlig bare sette meg på TR! Håper den kommer snart så vi kan prøve på en februarspire :rolleyes::D

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:

Testing om en time! :angelic:

Vedlegg

• FD106E89-1636-4F5F-984F-448B1FB40A09.jpeg
    FD106E89-1636-4F5F-984F-448B1FB40A09.jpeg
    72,8 KB · Visninger: 78
9/10 DPO i dag. Null symptomer, og kritthvit test :banghead:
Går nok ikke denne mnd heller :inpain:

Vedlegg

• 70A8285F-C367-4983-B37D-D4DE177D1899.jpeg
    70A8285F-C367-4983-B37D-D4DE177D1899.jpeg
    9,2 KB · Visninger: 105
Har skikkelig menssmerter nå så nå tror jeg TR kommer 5 dager på overtid. Har hatt en kjemisk så kan egentlig bare sette meg på TR! Håper den kommer snart så vi kan prøve på en februarspire :rolleyes::D
Æsj det var leit :( krysser alt for deg neste pp!!

God morgen dere! I dag er der 2 ikm’ere! Lykke_er_2juma har jo allerede meldt at hun er gravid, så det jubler vi for! Masse lykke til med nyttårsspira :D

Enn du DesemberLykke3, hvordan går det med deg? :Heartred Du var jo ganske sikker på at det ikke ble klaff selv, men har du testa mer? Jeg synes jo streken var veldig strekete i går, men om du pleier å få skygge på den testen skjønner jeg at du har is i magen. Håper på en gledelig overraskelse i dag!

Back
Topp