Har du testet?Kan det være det såkalte festedipp?
Skal svi av en g-test om en time
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet?Kan det være det såkalte festedipp?
Skal svi av en g-test om en time
God morgen jenter! Her er spenningen allerede i gang i dag, men streker både her og der ser jeg så gøy! Fortsett med det!
i dag har vi fire med ikm! Brevdue er til vår store glede allerede graviiiid! Gratulerer så masse Minera, hvordan går det med deg? har ikke vært så mye updates gjennom ventetida, så gi gjerne en lyd om status hvis du har lyst til det Heiel hadde negativ test 13 dpo og ventet på TR, men har den kommet eller har du testet mer? Du får bare si i fra om du vil flyttes til TR Milli28 meldte om småblødninger litt tidligere - gikk det over eller ble det TR på deg?
Håper alles dag er fin og at alle begynnende streker styrkes! Jeg heier fra sidelinjen!!
Hvor mange dpo var du da du tok digital?Har tatt CBD som viser 1-2 uker, og skal nå prøve å slappe av og ikke bekymre meg sånn. Masse lykke til jenter, håper å se samtlige av dere i termingruppen for januar 2022
Hvor mange dpo var du da du tok digital?
Ser noe! Håper for deg!Har tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test Så vet ikke jeg Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer
Ser dere noe her også eller?
Ser ut som rest fargen bare ikke har trekt ordentlig over :/10 dpo
Hva er det jeg ser??
Bildene er tatt etter 2, 5 og 10 minutter
(Synes bedre både i virkeligheten og på bildene på tlf)
Gratulerer masse! Ser veldig som baby strek!Tok ny test nå, streken kom raskt og er allerede sterkere enn i morges Jeg kan ikke tro det, jeg har faktisk en liten spire i magen?!
Litt skummelt men jeg kan settes opp som gravid
Åå tusen takk!Gratulerer masse! Ser veldig som baby strek!
Ta en CB ikveld!
Gratulerer10 dpo
Hva er det jeg ser??
Bildene er tatt etter 2, 5 og 10 minutter
(Synes bedre både i virkeligheten og på bildene på tlf)
SerHar tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test Så vet ikke jeg Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer
Ser strek på beggeHar tatt et par tester idag (babyplan og RFSU) og de ser så vidt samme som gårdagens test Så vet ikke jeg Kan være skyggestrek, eller så er det fortsatt litt for tidlig tidlig tar vel ca 48 timer med øking tenker jeg så får bare håpe testene for imorgen skal vises mer
Ser ganske likt som mitt! Svaaaak strek! Håper for degTok testen 14:05 lovte meg selv og ikke åpne den for å se, men så klart jeg måtte gå å gjøre det allikevel nå! Stoler ikke på de testene her..
Takk søte du, men har mine sterke tvil. Har fått så mye skygger på de her. Har IKM i morgen så tenker den burde vært sterkere evtSer ganske likt som mitt! Svaaaak strek! Håper for deg
Tusen takkGratulerer
Nei, tror nok den er positivSer ut som rest fargen bare ikke har trekt ordentlig over :/
Spent på å høre på neste test hos degÅå tusen takk!
Vurderer det så sterk, blir nok enten i kveld eller i morgen tidlig