Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 dpo
Hva er det jeg ser??
Bildene er tatt etter 2, 5 og 10 minutter
(Synes bedre både i virkeligheten og på bildene på tlf)
Wæææ, jeg ser håper!!Liten oppdatering her
Jeg er 7 DPO nå, og vet selvfølgelig at det er for tidlig med testing. Men siden jeg har flere tester hjemme så tenkte jeg; Hvorfor ikke? Ikke så farlig å svi av en nå når jeg har flere!
Da så jeg at det kom opp en svaaak rosa farget strek, syns jeg - eller er det bare hjernen min som spiller meg et pluss?? Jeg har tatt mange tester gjennom noen måneder nå og fått mange skyggestrek, men syns ærlig talt at denne her var litt sterkere til å være en skygge?! Jeg tør ikke å stole på den eller ha et stort håp, siden jeg er på PP19 og lite sannsynlig at det skulle klaffe nå før letrozol behandling til sommeren.
Ønsker derfor høre hva dere tenker om dette her?
Og ja, uten tvil så skal jeg ta nye tester fremover!
Hold oss oppdatert!!Kan det være det såkalte festedipp?
Skal svi av en g-test om en time
Gratulerer!! Så gøy!10 dpo
Hva er det jeg ser??
10 dpo
Hva er det jeg ser??
Så spennende! Har du en god magefølelse til tross for lite symptomer? De gangene det har klaffet for meg har det vært 0 symptomer på ikm
Gratulerer!! Så gøy!
Sier forsiktig tusen takk!Gratulerer så mye
10 dpo
Hva er det jeg ser??
Uæææ! Sier gratulerer, jeg!10 dpo
Hva er det jeg ser??
Ok, hvis du ønsker det så gjør jeg selvsagt det bare si fra om du vil legges til igjen om noe endres!Tror egentlig jeg kan slettes. Blir ikke enig på når/om EL var, men fikk negativ test idag (hvis jeg var 11 dpo).
Vis vedlegget 354526
Ok, hvis du ønsker det så gjør jeg selvsagt det bare si fra om du vil legges til igjen om noe endres!
Babystrek! Gratulerer!
Tusen takk!! Skal på butikken å kjøpe enda en test nåUæææ! Sier gratulerer, jeg!