Da, jenter! Var det mandag, nye muligheter og ikke minst ny ikm-uke håper denne uka bringer med seg mange positive tester - uansett vil de aller fleste ha er svar klart innen uka er omme.. noen vil være overlykkelige og noen vil nok ha det tungt. Til de siste håper jeg at dere som meg synes det er litt letter nå enn i vinter. Her jeg bor har vi har veldig deilig vær for tida, det åpnes mer og mer opp, kveldene er lysere, mai står på trappene med fridager og forhåpentligvis sol og varme. Og det er tid for å pusle med ting ute og legge ferieplaner. Kanskje blir det negativ test, men jeg benyttet den sjansen til er glass kald hvitvin i «solveggen» etter leggetid i går jeg har også opprettet en uke 19, så de som ønsker må selvsagt bli med på veien videre, selv om jeg håper det blir så få som mulig med det behovet
vel vel, nok snikksnakk! Denne mandagen er det intet mindre enn fem ikm-jenter! Dessverre har Mini_S, Guacamole og LeneB allerede meldt TR og det er skikkelig kjipt ønsker dere alle tre masse lykke til neste pp og håper virkelig på vellykka fryseforsøk for Mini_S (vi snakkes vel mer i uke 19) Så er det Malins83 som jeg har en anelse om egentlig hører til en senere ikm-dag etter sein EL? Bare si fra om du vil oppdateres eller om du har andre nyheter og til slutt Alfakrøll! Du som testet negativt på fredag hadde jeg håp om likevel skulle glimte til med en gladnyhet i dag! Men så ser jeg mens jeg skriver dette at du melder TR du også det var skikkelig kjipt, men håper neste pp bli din pp!
vel vel, nok snikksnakk! Denne mandagen er det intet mindre enn fem ikm-jenter! Dessverre har Mini_S, Guacamole og LeneB allerede meldt TR og det er skikkelig kjipt ønsker dere alle tre masse lykke til neste pp og håper virkelig på vellykka fryseforsøk for Mini_S (vi snakkes vel mer i uke 19) Så er det Malins83 som jeg har en anelse om egentlig hører til en senere ikm-dag etter sein EL? Bare si fra om du vil oppdateres eller om du har andre nyheter og til slutt Alfakrøll! Du som testet negativt på fredag hadde jeg håp om likevel skulle glimte til med en gladnyhet i dag! Men så ser jeg mens jeg skriver dette at du melder TR du også det var skikkelig kjipt, men håper neste pp bli din pp!