Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Jooo da! Det syntes jeg du skal.. skjønner at du er redd, men helle boble av lykke en å gå med frykten i magenTusen takk Tør ikke helt sette jubelen i taket ennå, men veldig spennende
Jooo da! Det syntes jeg du skal.. skjønner at du er redd, men helle boble av lykke en å gå med frykten i magen
Skjønner det veldig godt Men denne gangen skal det gå bra!Har en erfaring fra tidligere som ikke endte bra, men skal prøve Det er jo en god sjanse for at det går bra denne gangen
Skjønner det veldig godt Men denne gangen skal det gå bra!
Trenger å få ut frustrasjon!! Beklager hvis det blir langt, men..
Jeg og samboer skulle kose oss i kveld med tv og potetgull etter gutten var lagt. Etter mini var lagt satt jeg å snakket med sambo, hadde en hel samtale (med meg selv tydeligvis) der jeg spurte om vi kunne se en serie jeg likte, men sambo satt på tlf og fikk ikke med seg noe jeg sa.. Så la han bort tlf å satte på noe jeg ikke ville se, da jeg sa at jeg hadde spurt om vi kun se serien jeg ville men han ikke fulgte med på det jeg sa, svarte han "Oida" og fortsatte å se på det han allerede så på, selv om jeg også spurte om vi kunne se noe annet Kjente jeg bare ble mer og mer irritert, og jeg prøvde ikke skjule det heller, jeg ryddet stuen og kjøkkenet på en veldig tydelig irritert måte Mens han satt å så tv og spiste potetgull og kikket opp på meg av og til Hentet til slutt eget potetgull og satt meg i andre enden av stua og så på nettbrettet, var så sur at jeg ville gråte
Skjønte og skjønner at det var helt teit å bi sur, men kjente det holdt på å renne over der og da 8 dpo, spent om det er jeg som er sliten, graviditetshormoner eller tr som er på vei
Trenger å få ut frustrasjon!! Beklager hvis det blir langt, men..
Jeg og samboer skulle kose oss i kveld med tv og potetgull etter gutten var lagt. Etter mini var lagt satt jeg å snakket med sambo, hadde en hel samtale (med meg selv tydeligvis) der jeg spurte om vi kunne se en serie jeg likte, men sambo satt på tlf og fikk ikke med seg noe jeg sa.. Så la han bort tlf å satte på noe jeg ikke ville se, da jeg sa at jeg hadde spurt om vi kun se serien jeg ville men han ikke fulgte med på det jeg sa, svarte han "Oida" og fortsatte å se på det han allerede så på, selv om jeg også spurte om vi kunne se noe annet Kjente jeg bare ble mer og mer irritert, og jeg prøvde ikke skjule det heller, jeg ryddet stuen og kjøkkenet på en veldig tydelig irritert måte Mens han satt å så tv og spiste potetgull og kikket opp på meg av og til Hentet til slutt eget potetgull og satt meg i andre enden av stua og så på nettbrettet, var så sur at jeg ville gråte
Skjønte og skjønner at det var helt teit å bi sur, men kjente det holdt på å renne over der og da 8 dpo, spent om det er jeg som er sliten, graviditetshormoner eller tr som er på vei
Haha! Kan ikke si jeg er noe bedre! I går måtte jeg bare gå å legge meg, ble fornærmet av alt og ingentingHerremoses, trodde det var min mann du skrev om Av og til kunne jeg ha slengt han vegg i mellom
Jeg håper det kommer noe godt ut av denne hendelsen....en spire
Fælt å si det men godt det ikke bare er meg og min! Var nesten så ille at jeg ville be han sove på gjesterommet i nattHerremoses, trodde det var min mann du skrev om Av og til kunne jeg ha slengt han vegg i mellom
Jeg håper det kommer noe godt ut av denne hendelsen....en spire
Jeg dømmer ikke, vurderte det selv Ekstremt glad vi har stor stue, kan sitte i samme rom men trenger ikke se hanHaha! Kan ikke si jeg er noe bedre! I går måtte jeg bare gå å legge meg, ble fornærmet av alt og ingenting
9 dpo, ligger i sengen å vurderer om jeg skal ta testen i dag eller om jeg klarer å vente til i morgen