IKM uke 15 og 16

Vet jo ikke eksakt om EL har vært, men trooor grafen tenker jeg er 9 dpo idag. I hvertfall negativ test.

E1522F3B-8284-47F5-A2E9-637959A2D01D.jpeg
C802C865-98FC-4E4F-8792-BB8CFBFCEC73.jpeg

Ingen tegn til TR her enda, hadde IKM på fredag som var. Mistenker at EL var senere enn jeg trodde, kjemisk eller at jeg er gravid pga testene :hungover: oppdaterer her når jeg vet mer :smug:

Livmortappen pleier å skifte mellom høyt og lavt i DPO land, men nå har den vært høyt oppe helle tiden siden EL.. Spennede tider det her altså

Jooo da! Det syntes jeg du skal.. skjønner at du er redd, men helle boble av lykke en å gå med frykten i magen ❤️

Har en erfaring fra tidligere som ikke endte bra, men skal prøve ❤️ Det er jo en god sjanse for at det går bra denne gangen :happy:

Har så mye murringer/mens smerter jeg.. Kan faktisk ikke huske at jeg har hatt det før, ikke sånn som nå! I morgen så må jeg teste, er bare livredd den blir negativ

Stryker bort festeblødning og oppblåst underliv.. ellers så har jeg alt

Vedlegg

• 6EA7884E-E7A1-45F9-B9B5-4E0D955A11EB.jpeg
    6EA7884E-E7A1-45F9-B9B5-4E0D955A11EB.jpeg
    32,8 KB · Visninger: 96
Trenger å få ut frustrasjon!! Beklager hvis det blir langt, men..
Jeg og samboer skulle kose oss i kveld med tv og potetgull etter gutten var lagt. Etter mini var lagt satt jeg å snakket med sambo, hadde en hel samtale (med meg selv tydeligvis) der jeg spurte om vi kunne se en serie jeg likte, men sambo satt på tlf og fikk ikke med seg noe jeg sa.. Så la han bort tlf å satte på noe jeg ikke ville se, da jeg sa at jeg hadde spurt om vi kun se serien jeg ville men han ikke fulgte med på det jeg sa, svarte han "Oida" og fortsatte å se på det han allerede så på, selv om jeg også spurte om vi kunne se noe annet:meh: Kjente jeg bare ble mer og mer irritert, og jeg prøvde ikke skjule det heller, jeg ryddet stuen og kjøkkenet på en veldig tydelig irritert måte:hilarious: Mens han satt å så tv og spiste potetgull og kikket opp på meg av og til:shifty: Hentet til slutt eget potetgull og satt meg i andre enden av stua og så på nettbrettet, var så sur at jeg ville gråte:mad::arghh:
Skjønte og skjønner at det var helt teit å bi sur, men kjente det holdt på å renne over der og da:banghead: 8 dpo, spent om det er jeg som er sliten, graviditetshormoner eller tr som er på vei:hilarious:

Jeg og samboer skulle kose oss i kveld med tv og potetgull etter gutten var lagt. Etter mini var lagt satt jeg å snakket med sambo, hadde en hel samtale (med meg selv tydeligvis) der jeg spurte om vi kunne se en serie jeg likte, men sambo satt på tlf og fikk ikke med seg noe jeg sa.. Så la han bort tlf å satte på noe jeg ikke ville se, da jeg sa at jeg hadde spurt om vi kun se serien jeg ville men han ikke fulgte med på det jeg sa, svarte han "Oida" og fortsatte å se på det han allerede så på, selv om jeg også spurte om vi kunne se noe annet:meh: Kjente jeg bare ble mer og mer irritert, og jeg prøvde ikke skjule det heller, jeg ryddet stuen og kjøkkenet på en veldig tydelig irritert måte:hilarious: Mens han satt å så tv og spiste potetgull og kikket opp på meg av og til:shifty: Hentet til slutt eget potetgull og satt meg i andre enden av stua og så på nettbrettet, var så sur at jeg ville gråte:mad::arghh:
Skjønte og skjønner at det var helt teit å bi sur, men kjente det holdt på å renne over der og da:banghead: 8 dpo, spent om det er jeg som er sliten, graviditetshormoner eller tr som er på vei:hilarious:

Herremoses, trodde det var min mann du skrev om :banghead: Av og til kunne jeg ha slengt han vegg i mellom :shifty::wtf:
Jeg håper det kommer noe godt ut av denne hendelsen....en spire ;)

Herremoses, trodde det var min mann du skrev om :banghead: Av og til kunne jeg ha slengt han vegg i mellom :shifty::wtf:
Haha! Kan ikke si jeg er noe bedre! I går måtte jeg bare gå å legge meg, ble fornærmet av alt og ingenting :P

Last edited:
Fælt å si det men godt det ikke bare er meg og min!:banghead: Var nesten så ille at jeg ville be han sove på gjesterommet i natt:hilarious::hilarious:
Ja det hadde vært noe!:woot:

Noen som ser det samme som meg?
Ser antydning med farge, på alle 3, vanskelig å få med på bildet... 9/10 dpo iflg appene

20210419_062441.jpg
20210419_062416.jpg 20210419_062408.jpg 20210419_062355.jpg

7 DPO oppdatering;

Tempen for idag har falt ned litt :nailbiting: Har også merket noe stikninger og sånne svake ligamentsmerter igår kveld, så vi får se :p

Vedlegg

• 9A0421AD-7348-4AEB-91D2-D66636300392.jpeg
    9A0421AD-7348-4AEB-91D2-D66636300392.jpeg
    68,4 KB · Visninger: 61
9 dpo, ligger i sengen å vurderer om jeg skal ta testen i dag eller om jeg klarer å vente til i morgen:rolleyes:

Kan sette meg på TR.. :shifty:

Ønsker alle en fin start på den nye uka. Må dette bli en uke med mange positive tester :Heartred

Back
Topp